ik ben juist bijzonder maar wil dat helemaal niet zijn, wil gewoon middelmaat zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:57 schreef TC_Artemis het volgende:
Klacht: Ts is klootjesvolk, wilt zich onderscheiden maar dat lukt niet.
Als je bijzonder bent, moet je juist streven om super bijzonder te worden.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik ben juist bijzonder maar wil dat helemaal niet zijn, wil gewoon middelmaat zijn.![]()
Toch zijn er ook hele groepen mensen zich hier niet van bewust en hebben ze het idee dat ze overdreven apart moeten doen of zijn. Juist om hun eigenlijke oppervlakkigheid te verbloemen.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:28 schreef Robere_Renaissance het volgende:
Onterechte klacht, google even op de Need for Uniqueness.
Waar je achter zult komen is dat mensen graag uniek willen zijn, maar ook juist weer niet (bij een groep horen dus). Het is een complexe balans die van situatie tot situatie verschilt; de need for uniqueness is dan ook belangrijk voor ons (zeker in de westerse samenleving) en is niet weg te denken uit de psyche van de moderne mens.
Ja, ze zijn sociaal incapabel en derhalve verstoten uit de maatschappij.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:43 schreef TimMer1981 het volgende:
Enige volk op aarde wat mij interesseert zijn de echte paradijsvogels, weirdo's en zonderlingen. Er zit namelijk altijd een reden achter waarom ze zo geworden zijn.
Bijna net zo erg als die laagopgeleide huisvrouwen die hoogstpersoonlijk even vaststellen dat ze een hoogbegaafd kind hebben gebaard.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:54 schreef Flashwin het volgende:
Het ergste is nog wel mensen die zichzelf als "hoog-sensitief" bestempelen.
Als ik mij onder mensen begeef, pik ik heel snel gevoelens en emoties van anderen op! STERF
Gisteravond ook de wekelijkse gang gemaakt naar de snackbar bijv.?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:59 schreef jagga het volgende:
ik niet ik ben zo gemiddeld als het maar zijn kan, en ik vind het best.
Bijna net zo bijzonder als Reginaquote:Op zondag 18 juli 2010 03:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vrees dat ik een gemiddeld bijzonder persoon ben
uiteraardquote:Op zondag 18 juli 2010 03:00 schreef Dubby het volgende:
[..]
Gisteravond ook de wekelijkse gang gemaakt naar de snackbar bijv.?
Ik ben haar grootste fan!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |