Het is Bacon en ik. En tot nu toe vind ik je maar een kneus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:22 schreef Tjacka het volgende:
hallo ik en bacon zijn vrienden
daarom post ik ook hier
hoi
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb zeker tien jaar terug een keer monopoly gespeeld met de zoon van een miljonair. Die kerel ging helemaal wild man. Hij bood leningen aan voor woekerrentes. Startte bouwprojecten op, handelde in bouw percelen, betaalde steekpenningen aan de makers van Monopoly voor bestemmingsplanwijzigingen. Het liep zelfs zo gek dat ik vorig jaar pas m'n laatste termijn heb kunnen betalen voor de regeling die we getroffen hadden nadat hij de Kalverstraat + hotel van mij over kocht voor de helft van het geld wat ik er voor betaald had met het geld wat ik op de allereerste plaats van hem geleend had.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is Bacon en ik. En tot nu toe vind ik je maar een kneus.
Ik overdrijf echt niet, het spelletje duurde 5 minuten en hij speelde mij én m'n ouders bankroet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We kunnen even samen kijken naar je business plan.
Nee, ik geloof je ook zeker wel. Liegen op internet is echt not done.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik overdrijf echt niet, het spelletje duurde 5 minuten en hij speelde mij én m'n ouders bankroet.
dat lieg jequote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik geloof je ook zeker wel. Liegen op internet is echt not done.
Nooit.quote:
Hoeveel heb je er gepakt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik poste een periode bijna elke maand wel in fototopic. Mooie tijden met veel aanbiedingen van vrouwen
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms. Vooral als ik Kalverstraat gelijk had.
naar horen zeggen in TC, heeft nutz er 2 gedaan.quote:
Verdommequote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb zeker tien jaar terug een keer monopoly gespeeld met de zoon van een miljonair. Die kerel ging helemaal wild man. Hij bood leningen aan voor woekerrentes. Startte bouwprojecten op, handelde in bouw percelen, betaalde steekpenningen aan de makers van Monopoly voor bestemmingsplanwijzigingen. Het liep zelfs zo gek dat ik vorig jaar pas m'n laatste termijn heb kunnen betalen voor de regeling die we getroffen hadden nadat hij de Kalverstraat + hotel van mij over kocht voor de helft van het geld wat ik er voor betaald had met het geld wat ik op de allereerste plaats van hem geleend had.
Won vaak met monopoly of bedoel je dat niet?quote:
nee ik bedeol seksquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Won vaak met monopoly of bedoel je dat niet?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee ik bedeol seks
ahaha piemsls
ktujes
penetraite
ahah ;p;p ;@:
quote:
Ja, dat wel...quote:
Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel...
Mooi gevonden aantal. Je verraste mij gewoon een beetje