Wees blij dat het niet zo'n jong ventje was die LP's niet kent en hem zo dubbel vouwt ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
postbode is toch zo slim geweest om mijn selah sue lp niet door de brievenbus te proberen te frotten
niks te verbergenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je identiteit weggeven op internet
ja, in de mail stond dat het per brievenbuspost zou komen, dus een beetje ongerust was ik welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet zo'n jong ventje was die LP's niet kent en hem zo dubbel vouwt ofzo
hebben ook al op fok gestaanquote:
Jij misschien nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in de mail stond dat het per brievenbuspost zou komen, dus een beetje ongerust was ik wel
maar gelukkig vouw je een dubbel lp in verpakking ook niet heel makkelijk dubbel
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:12 schreef Cyberzone het volgende:
Ik heb zelfs een keer op FOK gestaan.denk ik....
![]()
5 á 6 jaar terug ofzo denk ik.quote:
ik ben dan ook geen stoere postbodequote:
Dan zal ik je vast wel eens gezien hebben.quote:
Ik wel, maar werk vanuit huis.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen stoere postbode
Aanbiedingen om gezellig samen te gaan shoppen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik poste een periode bijna elke maand wel in fototopic. Mooie tijden met veel aanbiedingen van vrouwen
Soms, en soms een potje monopoly of batikken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aanbiedingen om gezellig samen te gaan shoppen?
God wat een geluk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms, en soms een potje monopoly of batikken.
Soms. Vooral als ik Kalverstraat gelijk had.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik poste een periode bijna elke maand wel in fototopic. Mooie tijden met veel aanbiedingen van vrouwen
Schitterendquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij tolereert dat van mij.
Kijk dan
[ afbeelding ]
yay, spelletjes spelen. Pieuw pieuw, fire in the hole, goalll, finish him ect ectquote:
Ik heb zeker tien jaar terug een keer monopoly gespeeld met de zoon van een miljonair. Die kerel ging helemaal wild man. Hij bood leningen aan voor woekerrentes. Startte bouwprojecten op, handelde in bouw percelen, betaalde steekpenningen aan de makers van Monopoly voor bestemmingsplanwijzigingen. Het liep zelfs zo gek dat ik vorig jaar pas m'n laatste termijn heb kunnen betalen voor de regeling die we getroffen hadden nadat hij de Kalverstraat + hotel van mij over kocht voor de helft van het geld wat ik er voor betaald had met het geld wat ik op de allereerste plaats van hem geleend had.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms. Vooral als ik Kalverstraat gelijk had.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb zeker tien jaar terug een keer monopoly gespeeld met de zoon van een miljonair. Die kerel ging helemaal wild man. Hij bood leningen aan voor woekerrentes. Startte bouwprojecten op, handelde in bouw percelen, betaalde steekpenningen aan de makers van Monopoly voor bestemmingsplanwijzigingen. Het liep zelfs zo gek dat ik vorig jaar pas m'n laatste termijn heb kunnen betalen voor de regeling die we getroffen hadden nadat hij de Kalverstraat + hotel van mij over kocht voor de helft van het geld wat ik er voor betaald had met het geld wat ik op de allereerste plaats van hem geleend had.
Oke! Welkomquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:22 schreef Tjacka het volgende:
hallo ik en bacon zijn vrienden
daarom post ik ook hier
hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |