ok laat maar, hoop dat ze je in elkaar trappen dan ;squote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wow
zulke details breng je gewoon niet naar buiten joh
hardquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok laat maar, hoop dat ze je in elkaar trappen dan ;s
Doe je mee?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zodat je me kan vertroetelen zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dit je fantasie?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zodat je me kan vertroetelen zeker
ja word altijd super hard als ik er over fantaseer de tyfus ingetrapt te worden door drie blanke racisten om vervolgens ongetwijfeld van een vrouw te horen te krijgen dat ik kleinzerig benquote:
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja word altijd super hard als ik er over fantaseer de tyfus ingetrapt te worden door drie blanke racisten om vervolgens ongetwijfeld van een vrouw te horen te krijgen dat ik kleinzerig ben
Ik heb de lijst. Zal ik je er op zetten?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja word altijd super hard als ik er over fantaseer de tyfus ingetrapt te worden door drie blanke racisten om vervolgens ongetwijfeld van een vrouw te horen te krijgen dat ik kleinzerig ben
MYMEMEM is vaak de gene die de kar trekt aangaande (doods)bedreigingen dus zou daar eens informeren.quote:
je kent mij echtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ben ik gewoon in de avonduren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MYMEMEM is vaak de gene die de kar trekt aangaande (doods)bedreigingen dus zou daar eens informeren.
Alle vrouwen zijn w.d.b. hetzelfde. En zelf maar janken, dat is nog het fraaiste.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MYMEMEM is vaak de gene die de kar trekt aangaande (doods)bedreigingen dus zou daar eens informeren.
wow echt alpha dit soort praatjesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn w.d.b. hetzelfde. En zelf maar janken, dat is nog het fraaiste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |