vrouwen moeten wel vaak plassen na seks jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
stel je voor dat je na het neuken moet luisteren naar dat kutgezeik van die snakeladyzou hard geėrgerd liggen roken in bed
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Semtex is vroeger dik geweest en is daarom zou pumped action hardlopen dit dat dus zo, is mijn gok; oogt weinig stabiel. Rozekwarts is sowieso koekkoek.
Mag het ook allebei?
Waarom fantaseer jij over deze scenario'squote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
stel je voor dat je na het neuken moet luisteren naar dat kutgezeik van die snakeladyzou hard geėrgerd liggen roken in bed
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:56 schreef voederbietel het volgende:
De enige fok-chick die ik zou naaien is Pixxie. Zou dan die tunnel uit d'r oor halen en 'em daar in stoppen. Kan je tenminste zeggen iemand een oor aangenaaid te hebben.
Plassen? denk meer het uitlepelen van de doos voor zaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
vrouwen moeten wel vaak plassen na seks ja
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Plassen? denk meer het uitlepelen van de doos voor zaad.
Daar gaan houses haar dromenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:56 schreef voederbietel het volgende:
De enige fok-chick die ik zou naaien is Pixxie. Zou dan die tunnel uit d'r oor halen en 'em daar in stoppen. Kan je tenminste zeggen iemand een oor aangenaaid te hebben.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:56 schreef voederbietel het volgende:
zoals de slager vaak zegt, mag het 20kilo meer zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan zeggen wat je wil over haar gewicht enzo maar is geen lelijke meid...
Niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan zeggen wat je wil over haar gewicht enzo maar is geen lelijke meid...
Dat kan uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:58 schreef wise het volgende:
[..]
zoals de slager vaak zegt, mag het 20kilo meer zijn.
Vind het sowieso afstotelijk als mensen foto's van zichzelf op internet plaatsen in de hoop hun lage zelfrespect een beetje bij te kunnen tanken.quote:
houses, en dan haar kietelen met chopsticks.quote:
nee bedanktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan wel een tip geven welke platenzaak ze vaak bezoekt.
houses is azn?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
houses, en dan haar kietelen met chopsticks.
Jij bent wel zo'n typ die er uiteindelijk met een Japanse vrouw van door gaat ja.quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n typ die er uiteindelijk met een Japanse vrouw van door gaat ja.
Heb je ook zo'n Japans zwaard aan de muur boven je battlesatation?quote:
Lightsaber, me ingebouwde swoosh geluiden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n Japans zwaard aan de muur boven je battlesatation?
Wat dan? juist easy pickings?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind het sowieso afstotelijk als mensen foto's van zichzelf op internet plaatsen in de hoop hun lage zelfrespect een beetje bij te kunnen tanken.
quote:
wat is datquote:
wow, so hot, cant wait.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
technisch gezien ben ik natuurlijk wel aziaat
Wat dan wel, een 'powervrouw'?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet, heb gewoon niet zo veel met slappe vrouwen.
ze is pakiquote:
Meer met slappe piemels?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet, heb gewoon niet zo veel met slappe vrouwen.
lekkere kruidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |