SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
Muis is een simpele Amsterdamse ze heeft slechts 4 UIs, deze, de R-W-B die op 27 april weer komt, mijn vakantie UI die ik al 3 jaar niet meer gebruikt heb, en mijn kerst UIquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, ToT, mijn UI is dezelfde die wissel ik soms af omdat ik kleine variaties heb.
Ow okee!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, ToT, mijn UI is dezelfde die wissel ik soms af omdat ik kleine variaties heb.
Ik heb geen verstand van paarden, dus ik weet ook niet wat jij hier zietquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef Symphonic het volgende:
ik zat nog even door de Friese paarden heen te snuffelen...
en bij deze moest ik een beetje huilen..
Het lijkt een mooi plaatje en dit is een schoolvoorbeeld van hoe het absoluut niet moet en hoort...
[ afbeelding ]
Ja ik moet even bekomen hoorquote:
ik heb er nog maar 1 en sinds van de week weer 2 "Dquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muis is een simpele Amsterdamse ze heeft slechts 4 UIs, deze, de R-W-B die op 27 april weer komt, mijn vakantie UI die ik al 3 jaar niet meer gebruikt heb, en mijn kerst UI
Sorry, ik wist niet dat hij een 'maat' van je is....quote:
Je bent je ouwe Symph UI (die ronddraaiende) kwijt? Dit is toch de ToT UI?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er nog maar 1 en sinds van de week weer 2 "D
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat hij een 'maat' van je is....
de middelste is hoe het hoortquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van paarden, dus ik weet ook niet wat jij hier ziet
Ik loop het hele huis al weer af te zoeken naar kwartjes, maar kan ze meer niet vindenquote:
wat is hier verkeerd dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt een mooi plaatje en dit is een schoolvoorbeeld van hoe het absoluut niet moet en hoort...
[ afbeelding ]
Ah, dat 'bokkende' gebaar viel mij wel op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de middelste is hoe het hoort
[ afbeelding ]
en bij de benen: de voorkant heeft geen enkele connectie met de achterkant..
Is het ook pijnlijk voor het paard?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
deze wordt in de krul getrokken en dat is hetzelfde als in een auto vol gas geven met de handrem eropquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is het ook pijnlijk voor het paard?
Ah dan begreep ik dat extreme hoofd naar beneden dus wel goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze wordt in de krul getrokken en dat is hetzelfde als in een auto vol gas geven met de handrem erop
Zo hoort het ongeveer wel te zijn:
[ afbeelding ]
Mwah, Nikkyquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom krijg ik reclames over daten met alleenstaande moeders?
Kinderen kosten een hoop geld en ik heb er niks mee...
Dus je denkt toch niet dat ik een single mom ga daten?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah dan begreep ik dat extreme hoofd naar beneden dus wel goed
Echt niet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom krijg ik reclames over daten met alleenstaande moeders?
Kinderen kosten een hoop geld en ik heb er niks mee...
Dus je denkt toch niet dat ik een single mom ga daten?
Oh, handig. We kunnen onze verjaardag in hetzelfde weekend plannenquote:
Nikkyquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zie geen foto's... Heb ik niks aan
Maar dan nog, kind
Ik heb haar IRL nog nooit ontmoet maar zolang ik haar ken, jaquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb haar IRL nog nooit ontmoet maar zolang ik haar ken, jaeen van de leukste mensen die op Fok! rondloopt
Zowaar een Leuk en Lief kindquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar dan nog, kind
Volgens mij heb ik haar op de vijf-jaarsmeet ontmoet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb haar IRL nog nooit ontmoet maar zolang ik haar ken, jaeen van de leukste mensen die op Fok! rondloopt
De fok docu op yt eens bekijken komt ze in voorquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar dan nog, kind
Dan nog, kind...quote:
Doet ie goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de oudste, en ik heb nog een tweeling van 21 jr. Ja, zoon speelt in een band. Die is de komende tijd aan het toeren.
Stoerquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de oudste, en ik heb nog een tweeling van 21 jr. Ja, zoon speelt in een band. Die is de komende tijd aan het toeren.
Doe je goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dan willen wij weten welke band?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft net België gehad, nu Nederland daarna Duitsland en Italië en in januari heeft ie Spanje gehad.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dan willen wij weten welke band?
Kennen we hem draaien
Valide vraag van Spezzquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft net België gehad, nu Nederland daarna Duitsland en Italië en in januari heeft ie Spanje gehad.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kennen we hem draaien
Mits we toestemming per mail krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kennen we hem draaien
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie mij koppelen ofzo?
Ja, dus die is 23. Ik las even verkeerd. ze zijn alledrie 21+. Maar ik ben ook al stokoud.quote:
Ja, OK, dan heb ik het wel goed op een rijtje staan, deze is de 21+er en je hebt nog een tweeling van 21quote:
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Wij mogen alles draaien... Hoeven niemand om toestemming te vragenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mits we toestemming per mail krijgen natuurlijk
Hell noquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Jij weet welke band?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:37 schreef ToT het volgende:
[..]Zal me niks verbazen als we er al regelmatig wat van gedraaid zouden hebben hier!
Hmmm, mwah, ja, iets met scheidslijn tussen geschreven regeltjes en praktijk, Maar ach jij staat daar toch met die zak met eurosmeermuntenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij mogen alles draaien... Hoeven niemand om toestemming te vragen
23 jr, is de zoon en de tweeling meiden zijn 21 jr.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, OK, dan heb ik het wel goed op een rijtje staan, deze is de 21+er en je hebt nog een tweeling van 21
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, mwah, ja, iets met scheidslijn tussen geschreven regeltjes en praktijk, Maar ach jij staat daar toch met die zak met eurosmeermunten
Ja, ok, nu heb ik het goed op mijn netvlies staan, wist nog niet dat de tweeling meiden warenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
23 jr, is de zoon en de tweeling meiden zijn 21 jr.
we zijn dus lotgenotenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
23 jr, is de zoon en de tweeling meiden zijn 21 jr.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:41 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat er ook vandoor..
ToT bedankt voor de muziek, tof!![]()
![]()
![]()
![]()
Das wel in ToT zijn straatjequote:
tofquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voel jullie vrij om de YT clip te luisteren.
![]()
![]()
![]()
ihhh ja "Dquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel in ToT zijn straatje
Toch?
![]()
![]()
![]()
Uh, ik ben na 20 seconden afgehaakt vanwege herriequote:
Ik hou niet van de zang, maar dat is mijn mening. Mijn zoon is degene met de langste haren (korter dan de mijne) en langste baard op gitaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik ben na 20 seconden afgehaakt vanwege herrie
Maar enthousiasme hebben ze wel
Morgen maar eens in alle 'werk' rust een nieuwe poging wagen
Instrumentaal is het echt dik in ordequote:Op woensdag 25 maart 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik ben na 20 seconden afgehaakt vanwege herrie
Maar enthousiasme hebben ze wel
Morgen maar eens in alle 'werk' rust een nieuwe poging wagen
Dat zeg ik, ik vind de zang ook niks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Instrumentaal is het echt dik in orde
Dat grunten is niet helemaal mijn ding...
Maar gezien de tour hevven ze een breed publiek
Strotje hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik vind de zang ook niks.
dan staan we er hetzelfde inquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik vind de zang ook niks.
Sinds Faye niet meer in ieder geval!quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die uitdrukking heb ik lang niet meer gehoord
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:49 schreef Symphonic het volgende:
De koptelefoon maakt even een stapje naar links
quote:
Dit klinkt goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is mijn zoon op piano, een teaser.
Hij heeft jaren op de muziekschool gezeten hoor, hij speelt al vanaf toen ie 8 jr was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt goed
Alhoewel mijn pianolerares direct met de stok was aangekomen want ik mocht niet zo naar voren bewegen
Ach pianoles in de '70s
Ik bedoel niks negatiefs als ik pinda zeg, voor de duidelijkheid, ik mag die gasten, ze koken ook lekker. Ik hou van koken.quote:
dan werd ik direct afgeknaldquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt goed
Alhoewel mijn pianolerares direct met de stok was aangekomen want ik mocht niet zo naar voren bewegen
Ach pianoles in de '70s
Hij mocht het op school ook niet maar nu speelt ie zoals ie zelf wil.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan werd ik direct afgeknald
ALs ik speel doet mijn hele lijf mee
is voor mij ook een gewone term zonder negatieve bijklank hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel niks negatiefs als ik pinda zeg, voor de duidelijkheid, ik mag die gasten, ze koken ook lekker. Ik hou van koken.
Dat hoor je ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft jaren op de muziekschool gezeten hoor, hij speelt al vanaf toen ie 8 jr was.
Tja altijd zo erg dat leraren zo snel klaar staan met je dingen af te leren om dingen precies te doen "zoals het hoort".quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan werd ik direct afgeknald
ALs ik speel doet mijn hele lijf mee
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel niks negatiefs als ik pinda zeg, voor de duidelijkheid, ik mag die gasten, ze koken ook lekker. Ik hou van koken.
Hij ook klassiek piano en hij en ik houden van Erik Satie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoor je ook
Ik moest alleen even grinniken bij zijn voorwaardse bewegingen om aan te zetten, dat is er bij mij echt bijna uitgeramd
Ik heb een zwaar klassieke achtergrond achter de rug waar houding en ademhaling (toen ik nog zong) en de metronoom belangrijker waren dan het slagen voor mijn middelbare school
Metronoomquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoor je ook
Ik moest alleen even grinniken bij zijn voorwaardse bewegingen om aan te zetten, dat is er bij mij echt bijna uitgeramd
Ik heb een zwaar klassieke achtergrond achter de rug waar houding en ademhaling (toen ik nog zong) en de metronoom belangrijker waren dan het slagen voor mijn middelbare school
Ja jullie kregen de restjes van de KMquote:
Beter dat je iets wél muzikaal kunt delenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij ook klassiek piano en hij en ik houden van Erik Satie.
Maffe was dat we altijd een banaan na kregen.quote:
nu moet ik echt goed na denken...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Symph, welke lichting was je en welk onderdeel? Ik 81-1, verbindingsdienst, telexist/vercijferaar.
Wij delen veel muziek in een hele brede smaak. We gaan vaak samen naar concerten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beter dat je iets wél muzikaal kunt delen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij delen veel muziek in een hele brede smaak. We gaan vaak samen naar concerten.
Wij luisteren heel veel samen ook Jazz en Funky etc maar ook 80's mijn ding en Metal en Rock en Klassiek en Ambiënt. etc. etc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat heb ik gemist met mijn ouders alhoewel mijn pa wél altijd naar mijn concerten kwam
laat een AchJa dat maar niet horenquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu moet ik echt goed na denken...
90-?
42e in 't Harde (gereviseerde kut playmobielkanonnetjes artillerie
als ik er positieve herinneringen aan had, had ik het wel lyrischer omschrevenquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
laat een AchJa dat maar niet horen
Ik luisterde ook wel met mijn pa naar zijn muziek hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij luisteren heel veel samen ook Jazz en Funky etc maar ook 80's mijn ding en Metal en Rock en Klassiek en Ambiënt. etc. etc.
Ik zat op kantoor in een bunker in Vught.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik er positieve herinneringen aan had, had ik het wel lyrischer omschreven
Neetje met gereviseerde Howitzers M 100 over de Veluwe crossen, echt de zinnigste tijd van mijn leven
Ik zat in 't Harde en kreeg na een maand of 5 een functie bij de VVDMquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat op kantoor in een bunker in Vught.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik er positieve herinneringen aan had, had ik het wel lyrischer omschreven
Beetje met gereviseerde Howitzers M 110 over de Veluwe crossen, echt de zinnigste tijd van mijn leven
Ik deed wel werk voor de VVDM in Utrecht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat in 't Harde en kreeg na een maand of 5 een functie bij de VVDM
dat was wel gaaf
ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik deed wel werk voor de VVDM in Utrecht.
Ben je 3 jaar op FOK! vakantie gweest of ben je al 3 jaar niet meer op vakantie geweest?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Muis is een simpele Amsterdamse ze heeft slechts 4 UIs, deze, de R-W-B die op 27 april weer komt, mijn vakantie UI die ik al 3 jaar niet meer gebruikt heb, en mijn kerst UI
Hey verrek, ik ken jou!quote:
Yep, it's me en nog steeds aan de whisky.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey verrek, ik ken jou!Nog immer aan de whisky?
Het is inmiddels net middag geworden.quote:
Voor mij is het nog ochtend!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is inmiddels net middag geworden.
Zie dat ik zelf ook net iets te laat was.
Herkenbaar, mijn nachtrust is ook klote, en ik ben 's ochtend nooit iets waard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij is het nog ochtend!
Vannacht weer bizar slecht geslapen. Is m'n eigen schuld; als ik 's avonds nog laat actief ben (zoals op de radio), heeft dat echt invloed op mijn nachtrust (die sowieso in het algemeen al belabberd is.)
Ah fijn!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn nachtrust is ook klote, en ik ben 's ochtend nooit iets waard.
Hier ook, ik heb al mijn hele leven een slaapprobleem. Maar ach, ik heb er mee leren leven en in principe weinig last van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn!
Ja bij mij is het voor zover ik me kan mijn hele leven al zo, echt niet tof. Wisselt wel wat met periodes.
Modem van de Gupdokter heeft net plof gezegd, inclusief rookpluim. Gup offline totdat nieuwe modem is aangeschaft. Verwachting: 2-3 dagen.quote:
Dan is er dus geen muziek, dan moet ik zelf maar iets opzetten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Modem van de Gupdokter heeft net plof gezegd, inclusief rookpluim. Gup offline totdat nieuwe modem is aangeschaft. Verwachting: 2-3 dagen.
Ah!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb al mijn hele leven een slaapprobleem. Maar ach, ik heb er mee leren leven en in principe weinig last van.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Modem van de Gupdokter heeft net plof gezegd, inclusief rookpluim. Gup offline totdat nieuwe modem is aangeschaft. Verwachting: 2-3 dagen.
Ik zal maar beter zwijgen over mezelf.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Is bij jou bekend wat de oorzaak is?
Bij mij hoogstwaarschijnlijk m'n ADHD!
Spezza heeft al gave deuntjes aangeslingerd!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is er dus geen muziek, dan moet ik zelf maar iets opzetten.
Hey rob, geinig dat je meteen wist dat het Groucho was.
Arme Gup!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar beter zwijgen over mezelf.
OK, duidelijk. Dan gaan we weer Gup-vervangen, lees dat Spezza DJ Gep al instart, en voor de nacht/vroege uurtjes kunnen we DJ Gap weer inzettenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik draai nu deuntjes via de auto DJ dus je kan intunenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, ik start het ding eens opnieuw.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik draai nu deuntjes via de auto DJ dus je kan intunen
Het is mijn auto DJ, maar als je verzoekjes hebt, kan ik altijd even kijken of ik ze heb en in de playlist gooien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, ik start het ding eens opnieuw.
Nah, ik luister wel wat er voorhanden is, ik vind juist de verrassingen leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is mijn auto DJ, maar als je verzoekjes hebt, kan ik altijd even kijken of ik ze heb en in de playlist gooien.
Drive My car is de openingtrack van Rubber Soulquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, ik luister wel wat er voorhanden is, ik vind juist de verrassingen leuk.
Beatles altijd leuk, hoewel ik meer vanaf Rubber Soul ben. 1965 dus.
Ja, maar voor mij is dat de overgang, naar de betere Beatles dus. Het eerste nr heeft nog een beetje de oude sfeer en de laatste nummers zijn het beste, en Revolver is helemaal goed, die vind ik zelfs de allerbeste Beatles LP.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drive My car is de openingtrack van Rubber Soul
Revolverquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij is dat de overgang, naar de betere Beatles dus. Het eerste nr heeft nog een beetje de oude sfeer en de laatste nummers zijn het beste, en Revolver is helemaal goed, die vind ik zelfs de allerbeste Beatles LP.
Jaren 60 en 70… in mijn ogen nog steeds de beste muziekjarenquote:
Beste Beatle nummer is Tomorrow Never Knows... in mijn oren dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Revolver
Kan ik mij zeker in vinden.. alhoewel ik oude Beatles ook kan waarderen..
Lekker psychedelischquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste Beatle nummer is Tomorrow Never Knows... in mijn oren dan.
Dat nummer was zijn tijd wel 30 jaar vooruit.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van Chams Elysees had je ook een Waterlooplein versie.....
Ik weet niet meer van wie die was.quote:
Google FTW!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer van wie die was.
Ben amper wakker joh.....quote:
Ik ken mijn klassiekersquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die trap is legendarisch.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ken mijn klassiekersRuim 80 jaar na dato lach ik me ook nog immer rot om Laurel & Hardy's The Music Box
Helter Skelter jonguh! :wquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste Beatle nummer is Tomorrow Never Knows... in mijn oren dan.
Ook, van de witte. Ik kijk nu net in je platenkast. 2 nrs > dEUS - Hotellounge en New Musik - The World Of Water, springen er voor mij uit.quote:
Het is een item in mijn radioshow. De naam achter elke track is degene die m er in heeft geplaatst. Elke volgende persoon mag er 1 uithalen en een verse inzetten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook, van de witte. Ik kijk nu net in je platenkast. 2 nrs > dEUS - Hotellounge en New Musik - The World Of Water, springen er voor mij uit.
Aha, dat zal ik dan wel een keer doen, als ik helder ben. Ben nog een beetje dizzy nu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is een item in mijn radioshow. De naam achter elke track is degene die m er in heeft geplaatst. Elke volgende persoon mag er 1 uithalen en een verse inzetten.
Dan moet hij wel weer eens een show gaan draaien!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, dat zal ik dan wel een keer doen, als ik helder ben. Ben nog een beetje dizzy nu.
Ik zal thuis vragen of het weer eens magquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet hij wel weer eens een show gaan draaien!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal thuis vragen of het weer eens mag
Hi.quote:
kpn dan maar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hi.
Oh nee, die zijn binnenkort KPN.
En ik heb niks met de playlist gedaan… behalve wat slechte kwaliteit en echt vage shit er even uitgefilterd..quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hoor nu iig nummers die ik normaal zelden of nooit hoor......Ook wel eens leuk.
Vage shit, kan soms ook heel verrassend zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En ik heb niks met de playlist gedaan… behalve wat slechte kwaliteit en echt vage shit er even uitgefilterd..Oh en eventuele artiesten die vlak achter elkaar zouden komen…
que?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo was ik gisteren aangenaam verrast door > Paracetamoxyfrusebendroneomycin .
software kan je niet in een bushokje tyfen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo een roosterprogramma door een bushokje heen tiefen denk ik
Ik word er echt een beetje gek van nu.. Iedere keer weer vernaggelde output
O Waterlooplein, O Waterlooplein,quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van Champs Elysees had je ook een Waterlooplein versie.....
Gewoon een baksteen erbij, en dan heeft en geeft het wel het gewenste effect en ontlading.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
software kan je niet in een bushokje tyfen.
Damclub hooligan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo een roosterprogramma door een bushokje heen tiefen denk ik
met een beetje goede wil kan alles...quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
software kan je niet in een bushokje tyfen.
vast zeer blij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een beetje goede wil kan alles...
Alleen even kijken hoed einst ICT reageert als ik de server uit het rack trek
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
TV Hooligan
Al ga ik af en toe naar West Ham
Amateur Transplantsquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een nummer dat ik niet kende en hier hoorde van > Amateur Transplants - Paracetamoxyfrusebendroneomycin. En ik vond het echt goed en zeker heel grappig.
Met een zekere mate van irritatie omdat je ze van hun potje darts af houdt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een beetje goede wil kan alles...
Alleen even kijken hoed einst ICT reageert als ik de server uit het rack trek
Op Youtube....quote:
quote:Никита Коновалов
2 maanden geleden
I couldn't find this video, because I didn't manage to write it's title correctly
Goedemiddag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef MaryMouse het volgende:
Gup neemt het om 14:30 weer over van DJ Gep. Spezz bedankt voor het opvangen
Vis weer in de komquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef MaryMouse het volgende:
Gup neemt het om 14:30 weer over van DJ Gep. Spezz bedankt voor het opvangen
whehehe op het juiste moment ademhalenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te spreken, of nog beter, mee te zingen. [ afbeelding ] [ afbeelding ] Paracetamoxyfrusebendroneomycin [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Misschien dat als je dat spul slikt dat het dan lukt.![]()
quote:Paracetamoxyfruse-bendro-neomycin
Ja, je moet de lettergrepen nemen dan is het makkelijker.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe op het juiste moment ademhalen![]()
En jarenlange training, dat ook
[..]
inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je moet de lettergrepen nemen dan is het makkelijker.
Nee, heel gek ik hou helemaal niet zo zeer van muziek zoals Pink maakt en toch vind ik de muziek best lekker dus ik heb toch zojuist genoten van 'Try' en ook van Booker T....quote:
Gup draait random, of vraagt er iemand verzoekjes aan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, heel gek ik hou helemaal niet zo zeer van muziek zoals Pink maakt en toch vind ik de muziek best lekker dus ik heb toch zojuist genoten van 'Try' en ook van Booker T....
Neuh, ik stond net te douchen en luisterde van de badkamer uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gup draait random, of vraagt er iemand verzoekjes aan?
Ah...quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik stond net te douchen en luisterde van de badkamer uit.
Polka?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan sowieso best veel muziek(soorten) verdragen, ik heb natuurlijk wel heel sterke voorkeuren...maar er is maar 1 ding waar ik absoluut niet tegen kan, waar men mij helemaal mee kan wegjagen.....
Nee ToT, zelfs dat niet, maar zet Borsato op en ik ren gillend weg!!!quote:
RnB is indd niet mijn ding, maar dat kan ik nog uithouden.quote:
Borsato ben ik ook echt geen fan van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee ToT, zelfs dat niet, maar zet Borsato op en ik ren gillend weg!!!![]()
![]()
Ik geloof niet dat iemand dat vrijwillig draait op R49.quote:
Ik heb zo een bloedhekel aan die vent. Wil je niet weten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand dat vrijwillig draait op R49.
Dus mocht je een honkbalknuppel op zak hebben en hem tegenkomen heeft-ie pas ECHT reden om te zingen "Vandaag is rood"?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zo een bloedhekel aan die vent. Wil je niet weten.
Leontine heeft Mo_Muffin in de steek gelaten voor Borsato.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef ToT het volgende:
Nee maar vanwaar dat je zo'n hekel aan hem hebt?
Dat zit er dik in, en ik heb overigens een honkbalknuppel achter de deur liggen. Maar die neem ik nooit mee als ik de straat op ga.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus mocht je een honkbalknuppel op zak hebben en hem tegenkomen heeft-ie pas ECHT reden om te zingen "Vandaag is rood"?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Leontine heeft Mo_Muffin in de steek gelaten voor Borsato.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, en ik heb overigens een honkbalknuppel achter de deur liggen. Maar die neem ik nooit mee als ik de straat op ga.
Nou, vooral om zijn smoel die hij trekt (alsof ie moet poepen) als ie 'zingt' en die teksten zijn echt de grootste bagger die ik ooit gehoord heb, ik kan er geen touw aan vastknopen, die rijmelarij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef ToT het volgende:
Nee maar vanwaar dat je zo'n hekel aan hem hebt?
Zeg maar Mo hoor, en nee, met Leontine heb ik ook helemaal niks noch ooit gehad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Leontine heeft Mo_Muffin in de steek gelaten voor Borsato.
Het enige nummer wat ik wat te pruimen vind van 'm is "Ik leef niet meer voor jou.".quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, vooral om zijn smoel die hij trekt (alsof ie moet poepen) als ie 'zingt' en die teksten zijn echt de grootste bagger die ik ooit gehoord heb, ik kan er geen touw aan vastknopen, die rijmelarij.
Je weet blijkbaar meteen wat ik bedoel met die wazige teksten.....quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enige nummer wat ik wat te pruimen vind van 'm is "Ik leef niet meer voor jou.".
Die is tenminste niet zo wazig qua tekst en daar zit tenminste ook wat pit in.
Tja zoals dat "Vandaag is rood" wat ik net al aanhaalde.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar meteen wat ik bedoel met die wazige teksten.....
Wazige teksten, en Bløf komt meteen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja zoals dat "Vandaag is rood" wat ik net al aanhaalde.
Om Youp van 't Hek even hersenloos na te roepen: hij zei dat Nederlanders heel snel hersenloos anderen naroepen. "En als je me niet gelooft: deze avond zit het Gelredome weer stampvol met mensen 'Vandaag is roooooooood!!!' Marco Borsato na te blaten!"
Ja, die zijn ook erg met die quasi teksten, maar minder irri.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:11 schreef ToT het volgende:
Over wazige teksten gesproken; komt net Blof hier op de radio!
Toch kan ik die wel wat beter waarderen dan Borsato.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook erg met die quasi teksten, maar minder irri.
whut?quote:Duran Duran, The Reflex: "The reflex is an only child, he's waiting in the park"
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:11 schreef ToT het volgende:
Over wazige teksten gesproken; komt net Blof hier op de radio!
Toch kan ik die wel wat beter waarderen dan Borsato.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wazige teksten, en Bløf komt meteen?
Ik was niet zo snel vandaagquote:
Hun teksten zijn tenminste vaak nog wat poëtisch. Ik vind ze wel sterk overschat, maar toch stoor ik me niet zo aan hen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook erg met die quasi teksten, maar minder irri.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Qua Nederlandstalig vind ik Tröckener Kecks, Gorki en Spinvis goed.
quote:The Beatles, I Am The Walrus: “I am the eggman, they are the eggmen, I am the walrus, goo goo g’joob”
Lucy niet. Die zit in the Sky. With Diamondsquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En we leven allemaal in een gele onderzeeër!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lucy niet. Die zit in the Sky. With Diamonds
Ja, maar die teksten zijn ludiek, je weet dat ze onzinnig zijn. Borsato zingt zijn bagger bloedserieus...quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En we leven allemaal in een gele onderzeeër!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar die teksten zijn ludiek, je weet dat ze onzinnig zijn. Borsato zingt zijn bagger bloedserieus...
En die tekening wordt langzaamaan kleiner en kleiner.. en de trip wordt alsmaar heftigerquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ja en als je zegt dat dat nummer over LSD gaat, worden er HEEEEEEL veel mensen enorm boos, omdat het maar over een onschuldige kindertekening gaat!
En Shatner maakt er meteen een gigantische nachtmerrie van!quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
En die tekening wordt langzaamaan kleiner en kleiner.. en de trip wordt alsmaar heftiger
Shatner is een baas, jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En Shatner maakt er meteen een gigantische nachtmerrie van!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
En wat te denken van Grauzone - Eisbaer. Geweldig nr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |