Nee, heel gek ik hou helemaal niet zo zeer van muziek zoals Pink maakt en toch vind ik de muziek best lekker dus ik heb toch zojuist genoten van 'Try' en ook van Booker T....quote:
Gup draait random, of vraagt er iemand verzoekjes aan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, heel gek ik hou helemaal niet zo zeer van muziek zoals Pink maakt en toch vind ik de muziek best lekker dus ik heb toch zojuist genoten van 'Try' en ook van Booker T....
Neuh, ik stond net te douchen en luisterde van de badkamer uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gup draait random, of vraagt er iemand verzoekjes aan?
Ah...quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik stond net te douchen en luisterde van de badkamer uit.
Polka?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan sowieso best veel muziek(soorten) verdragen, ik heb natuurlijk wel heel sterke voorkeuren...maar er is maar 1 ding waar ik absoluut niet tegen kan, waar men mij helemaal mee kan wegjagen.....
Nee ToT, zelfs dat niet, maar zet Borsato op en ik ren gillend weg!!!quote:
RnB is indd niet mijn ding, maar dat kan ik nog uithouden.quote:
Borsato ben ik ook echt geen fan van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee ToT, zelfs dat niet, maar zet Borsato op en ik ren gillend weg!!!![]()
![]()
Ik geloof niet dat iemand dat vrijwillig draait op R49.quote:
Ik heb zo een bloedhekel aan die vent. Wil je niet weten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand dat vrijwillig draait op R49.
Dus mocht je een honkbalknuppel op zak hebben en hem tegenkomen heeft-ie pas ECHT reden om te zingen "Vandaag is rood"?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zo een bloedhekel aan die vent. Wil je niet weten.
Leontine heeft Mo_Muffin in de steek gelaten voor Borsato.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef ToT het volgende:
Nee maar vanwaar dat je zo'n hekel aan hem hebt?
Dat zit er dik in, en ik heb overigens een honkbalknuppel achter de deur liggen. Maar die neem ik nooit mee als ik de straat op ga.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus mocht je een honkbalknuppel op zak hebben en hem tegenkomen heeft-ie pas ECHT reden om te zingen "Vandaag is rood"?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Leontine heeft Mo_Muffin in de steek gelaten voor Borsato.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, en ik heb overigens een honkbalknuppel achter de deur liggen. Maar die neem ik nooit mee als ik de straat op ga.
Nou, vooral om zijn smoel die hij trekt (alsof ie moet poepen) als ie 'zingt' en die teksten zijn echt de grootste bagger die ik ooit gehoord heb, ik kan er geen touw aan vastknopen, die rijmelarij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:02 schreef ToT het volgende:
Nee maar vanwaar dat je zo'n hekel aan hem hebt?
Zeg maar Mo hoor, en nee, met Leontine heb ik ook helemaal niks noch ooit gehad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Leontine heeft Mo_Muffin in de steek gelaten voor Borsato.
Het enige nummer wat ik wat te pruimen vind van 'm is "Ik leef niet meer voor jou.".quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, vooral om zijn smoel die hij trekt (alsof ie moet poepen) als ie 'zingt' en die teksten zijn echt de grootste bagger die ik ooit gehoord heb, ik kan er geen touw aan vastknopen, die rijmelarij.
Je weet blijkbaar meteen wat ik bedoel met die wazige teksten.....quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enige nummer wat ik wat te pruimen vind van 'm is "Ik leef niet meer voor jou.".
Die is tenminste niet zo wazig qua tekst en daar zit tenminste ook wat pit in.
Tja zoals dat "Vandaag is rood" wat ik net al aanhaalde.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar meteen wat ik bedoel met die wazige teksten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |