met een beetje goede wil kan alles...quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
software kan je niet in een bushokje tyfen.
vast zeer blij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een beetje goede wil kan alles...
Alleen even kijken hoed einst ICT reageert als ik de server uit het rack trek
quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
TV Hooligan
Al ga ik af en toe naar West Ham
Amateur Transplantsquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een nummer dat ik niet kende en hier hoorde van > Amateur Transplants - Paracetamoxyfrusebendroneomycin. En ik vond het echt goed en zeker heel grappig.
Met een zekere mate van irritatie omdat je ze van hun potje darts af houdt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een beetje goede wil kan alles...
Alleen even kijken hoed einst ICT reageert als ik de server uit het rack trek
Op Youtube....quote:
quote:Никита Коновалов
2 maanden geleden
I couldn't find this video, because I didn't manage to write it's title correctly
Goedemiddag.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef MaryMouse het volgende:
Gup neemt het om 14:30 weer over van DJ Gep. Spezz bedankt voor het opvangen
Vis weer in de komquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef MaryMouse het volgende:
Gup neemt het om 14:30 weer over van DJ Gep. Spezz bedankt voor het opvangen
whehehe op het juiste moment ademhalenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te spreken, of nog beter, mee te zingen. [ afbeelding ] [ afbeelding ] Paracetamoxyfrusebendroneomycin [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Misschien dat als je dat spul slikt dat het dan lukt.![]()
quote:Paracetamoxyfruse-bendro-neomycin
Ja, je moet de lettergrepen nemen dan is het makkelijker.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe op het juiste moment ademhalen![]()
En jarenlange training, dat ook
[..]
inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je moet de lettergrepen nemen dan is het makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |