quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij delen veel muziek in een hele brede smaak. We gaan vaak samen naar concerten.
Wij luisteren heel veel samen ook Jazz en Funky etc maar ook 80's mijn ding en Metal en Rock en Klassiek en Ambiënt. etc. etc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat heb ik gemist met mijn ouders alhoewel mijn pa wél altijd naar mijn concerten kwam
laat een AchJa dat maar niet horenquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu moet ik echt goed na denken...
90-?
42e in 't Harde (gereviseerde kut playmobielkanonnetjes artillerie
als ik er positieve herinneringen aan had, had ik het wel lyrischer omschrevenquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
laat een AchJa dat maar niet horen
Ik luisterde ook wel met mijn pa naar zijn muziek hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij luisteren heel veel samen ook Jazz en Funky etc maar ook 80's mijn ding en Metal en Rock en Klassiek en Ambiënt. etc. etc.
Ik zat op kantoor in een bunker in Vught.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik er positieve herinneringen aan had, had ik het wel lyrischer omschreven
Neetje met gereviseerde Howitzers M 100 over de Veluwe crossen, echt de zinnigste tijd van mijn leven
Ik zat in 't Harde en kreeg na een maand of 5 een functie bij de VVDMquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat op kantoor in een bunker in Vught.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik er positieve herinneringen aan had, had ik het wel lyrischer omschreven
Beetje met gereviseerde Howitzers M 110 over de Veluwe crossen, echt de zinnigste tijd van mijn leven
Ik deed wel werk voor de VVDM in Utrecht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat in 't Harde en kreeg na een maand of 5 een functie bij de VVDM
dat was wel gaaf
ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik deed wel werk voor de VVDM in Utrecht.
Ben je 3 jaar op FOK! vakantie gweest of ben je al 3 jaar niet meer op vakantie geweest?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Muis is een simpele Amsterdamse ze heeft slechts 4 UIs, deze, de R-W-B die op 27 april weer komt, mijn vakantie UI die ik al 3 jaar niet meer gebruikt heb, en mijn kerst UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |