Dit klinkt goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is mijn zoon op piano, een teaser.
Hij heeft jaren op de muziekschool gezeten hoor, hij speelt al vanaf toen ie 8 jr was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt goed
Alhoewel mijn pianolerares direct met de stok was aangekomen want ik mocht niet zo naar voren bewegen
Ach pianoles in de '70s
Ik bedoel niks negatiefs als ik pinda zeg, voor de duidelijkheid, ik mag die gasten, ze koken ook lekker. Ik hou van koken.quote:
dan werd ik direct afgeknaldquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt goed
Alhoewel mijn pianolerares direct met de stok was aangekomen want ik mocht niet zo naar voren bewegen
Ach pianoles in de '70s
Hij mocht het op school ook niet maar nu speelt ie zoals ie zelf wil.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan werd ik direct afgeknald
ALs ik speel doet mijn hele lijf mee
is voor mij ook een gewone term zonder negatieve bijklank hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel niks negatiefs als ik pinda zeg, voor de duidelijkheid, ik mag die gasten, ze koken ook lekker. Ik hou van koken.
Dat hoor je ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft jaren op de muziekschool gezeten hoor, hij speelt al vanaf toen ie 8 jr was.
Tja altijd zo erg dat leraren zo snel klaar staan met je dingen af te leren om dingen precies te doen "zoals het hoort".quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan werd ik direct afgeknald
ALs ik speel doet mijn hele lijf mee
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel niks negatiefs als ik pinda zeg, voor de duidelijkheid, ik mag die gasten, ze koken ook lekker. Ik hou van koken.
Hij ook klassiek piano en hij en ik houden van Erik Satie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoor je ook
Ik moest alleen even grinniken bij zijn voorwaardse bewegingen om aan te zetten, dat is er bij mij echt bijna uitgeramd
Ik heb een zwaar klassieke achtergrond achter de rug waar houding en ademhaling (toen ik nog zong) en de metronoom belangrijker waren dan het slagen voor mijn middelbare school
Metronoomquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoor je ook
Ik moest alleen even grinniken bij zijn voorwaardse bewegingen om aan te zetten, dat is er bij mij echt bijna uitgeramd
Ik heb een zwaar klassieke achtergrond achter de rug waar houding en ademhaling (toen ik nog zong) en de metronoom belangrijker waren dan het slagen voor mijn middelbare school
Ja jullie kregen de restjes van de KMquote:
Beter dat je iets wél muzikaal kunt delenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij ook klassiek piano en hij en ik houden van Erik Satie.
Maffe was dat we altijd een banaan na kregen.quote:
nu moet ik echt goed na denken...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Symph, welke lichting was je en welk onderdeel? Ik 81-1, verbindingsdienst, telexist/vercijferaar.
Wij delen veel muziek in een hele brede smaak. We gaan vaak samen naar concerten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beter dat je iets wél muzikaal kunt delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |