Ik draai nu deuntjes via de auto DJ dus je kan intunenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is er dus geen muziek, dan moet ik zelf maar iets opzetten.
Hey rob, geinig dat je meteen wist dat het Groucho was.
OK, ik start het ding eens opnieuw.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik draai nu deuntjes via de auto DJ dus je kan intunen
Het is mijn auto DJ, maar als je verzoekjes hebt, kan ik altijd even kijken of ik ze heb en in de playlist gooien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, ik start het ding eens opnieuw.
Nah, ik luister wel wat er voorhanden is, ik vind juist de verrassingen leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is mijn auto DJ, maar als je verzoekjes hebt, kan ik altijd even kijken of ik ze heb en in de playlist gooien.
Drive My car is de openingtrack van Rubber Soulquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, ik luister wel wat er voorhanden is, ik vind juist de verrassingen leuk.
Beatles altijd leuk, hoewel ik meer vanaf Rubber Soul ben. 1965 dus.
Ja, maar voor mij is dat de overgang, naar de betere Beatles dus. Het eerste nr heeft nog een beetje de oude sfeer en de laatste nummers zijn het beste, en Revolver is helemaal goed, die vind ik zelfs de allerbeste Beatles LP.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drive My car is de openingtrack van Rubber Soul
Revolverquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij is dat de overgang, naar de betere Beatles dus. Het eerste nr heeft nog een beetje de oude sfeer en de laatste nummers zijn het beste, en Revolver is helemaal goed, die vind ik zelfs de allerbeste Beatles LP.
Jaren 60 en 70… in mijn ogen nog steeds de beste muziekjarenquote:
Beste Beatle nummer is Tomorrow Never Knows... in mijn oren dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Revolver
Kan ik mij zeker in vinden.. alhoewel ik oude Beatles ook kan waarderen..
Lekker psychedelischquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste Beatle nummer is Tomorrow Never Knows... in mijn oren dan.
Dat nummer was zijn tijd wel 30 jaar vooruit.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van Chams Elysees had je ook een Waterlooplein versie.....
Ik weet niet meer van wie die was.quote:
Google FTW!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer van wie die was.
Ben amper wakker joh.....quote:
Ik ken mijn klassiekersquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is er dus geen muziek, dan moet ik zelf maar iets opzetten.
Hey rob, geinig dat je meteen wist dat het Groucho was.
Ja, die trap is legendarisch.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ken mijn klassiekersRuim 80 jaar na dato lach ik me ook nog immer rot om Laurel & Hardy's The Music Box
Helter Skelter jonguh! :wquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste Beatle nummer is Tomorrow Never Knows... in mijn oren dan.
Ook, van de witte. Ik kijk nu net in je platenkast. 2 nrs > dEUS - Hotellounge en New Musik - The World Of Water, springen er voor mij uit.quote:
Het is een item in mijn radioshow. De naam achter elke track is degene die m er in heeft geplaatst. Elke volgende persoon mag er 1 uithalen en een verse inzetten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook, van de witte. Ik kijk nu net in je platenkast. 2 nrs > dEUS - Hotellounge en New Musik - The World Of Water, springen er voor mij uit.
Aha, dat zal ik dan wel een keer doen, als ik helder ben. Ben nog een beetje dizzy nu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is een item in mijn radioshow. De naam achter elke track is degene die m er in heeft geplaatst. Elke volgende persoon mag er 1 uithalen en een verse inzetten.
Dan moet hij wel weer eens een show gaan draaien!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, dat zal ik dan wel een keer doen, als ik helder ben. Ben nog een beetje dizzy nu.
Ik zal thuis vragen of het weer eens magquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet hij wel weer eens een show gaan draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |