Dit klinkt goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is mijn zoon op piano, een teaser.
Hij heeft jaren op de muziekschool gezeten hoor, hij speelt al vanaf toen ie 8 jr was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt goed
Alhoewel mijn pianolerares direct met de stok was aangekomen want ik mocht niet zo naar voren bewegen
Ach pianoles in de '70s
Ik bedoel niks negatiefs als ik pinda zeg, voor de duidelijkheid, ik mag die gasten, ze koken ook lekker. Ik hou van koken.quote:
dan werd ik direct afgeknaldquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt goed
Alhoewel mijn pianolerares direct met de stok was aangekomen want ik mocht niet zo naar voren bewegen
Ach pianoles in de '70s
Hij mocht het op school ook niet maar nu speelt ie zoals ie zelf wil.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan werd ik direct afgeknald
ALs ik speel doet mijn hele lijf mee
is voor mij ook een gewone term zonder negatieve bijklank hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel niks negatiefs als ik pinda zeg, voor de duidelijkheid, ik mag die gasten, ze koken ook lekker. Ik hou van koken.
Dat hoor je ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft jaren op de muziekschool gezeten hoor, hij speelt al vanaf toen ie 8 jr was.
Tja altijd zo erg dat leraren zo snel klaar staan met je dingen af te leren om dingen precies te doen "zoals het hoort".quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan werd ik direct afgeknald
ALs ik speel doet mijn hele lijf mee
quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel niks negatiefs als ik pinda zeg, voor de duidelijkheid, ik mag die gasten, ze koken ook lekker. Ik hou van koken.
Hij ook klassiek piano en hij en ik houden van Erik Satie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoor je ook
Ik moest alleen even grinniken bij zijn voorwaardse bewegingen om aan te zetten, dat is er bij mij echt bijna uitgeramd
Ik heb een zwaar klassieke achtergrond achter de rug waar houding en ademhaling (toen ik nog zong) en de metronoom belangrijker waren dan het slagen voor mijn middelbare school
Metronoomquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoor je ook
Ik moest alleen even grinniken bij zijn voorwaardse bewegingen om aan te zetten, dat is er bij mij echt bijna uitgeramd
Ik heb een zwaar klassieke achtergrond achter de rug waar houding en ademhaling (toen ik nog zong) en de metronoom belangrijker waren dan het slagen voor mijn middelbare school
Ja jullie kregen de restjes van de KMquote:
Beter dat je iets wél muzikaal kunt delenquote:Op woensdag 25 maart 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij ook klassiek piano en hij en ik houden van Erik Satie.
Maffe was dat we altijd een banaan na kregen.quote:
nu moet ik echt goed na denken...quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Symph, welke lichting was je en welk onderdeel? Ik 81-1, verbindingsdienst, telexist/vercijferaar.
Wij delen veel muziek in een hele brede smaak. We gaan vaak samen naar concerten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beter dat je iets wél muzikaal kunt delen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij delen veel muziek in een hele brede smaak. We gaan vaak samen naar concerten.
Wij luisteren heel veel samen ook Jazz en Funky etc maar ook 80's mijn ding en Metal en Rock en Klassiek en Ambiënt. etc. etc.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat heb ik gemist met mijn ouders alhoewel mijn pa wél altijd naar mijn concerten kwam
laat een AchJa dat maar niet horenquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu moet ik echt goed na denken...
90-?
42e in 't Harde (gereviseerde kut playmobielkanonnetjes artillerie
als ik er positieve herinneringen aan had, had ik het wel lyrischer omschrevenquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
laat een AchJa dat maar niet horen
Ik luisterde ook wel met mijn pa naar zijn muziek hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij luisteren heel veel samen ook Jazz en Funky etc maar ook 80's mijn ding en Metal en Rock en Klassiek en Ambiënt. etc. etc.
Ik zat op kantoor in een bunker in Vught.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik er positieve herinneringen aan had, had ik het wel lyrischer omschreven
Neetje met gereviseerde Howitzers M 100 over de Veluwe crossen, echt de zinnigste tijd van mijn leven
Ik zat in 't Harde en kreeg na een maand of 5 een functie bij de VVDMquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat op kantoor in een bunker in Vught.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik er positieve herinneringen aan had, had ik het wel lyrischer omschreven
Beetje met gereviseerde Howitzers M 110 over de Veluwe crossen, echt de zinnigste tijd van mijn leven
Ik deed wel werk voor de VVDM in Utrecht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat in 't Harde en kreeg na een maand of 5 een functie bij de VVDM
dat was wel gaaf
ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik deed wel werk voor de VVDM in Utrecht.
Ben je 3 jaar op FOK! vakantie gweest of ben je al 3 jaar niet meer op vakantie geweest?quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Muis is een simpele Amsterdamse ze heeft slechts 4 UIs, deze, de R-W-B die op 27 april weer komt, mijn vakantie UI die ik al 3 jaar niet meer gebruikt heb, en mijn kerst UI
Hey verrek, ik ken jou!quote:
Yep, it's me en nog steeds aan de whisky.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey verrek, ik ken jou!Nog immer aan de whisky?
Het is inmiddels net middag geworden.quote:
Voor mij is het nog ochtend!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is inmiddels net middag geworden.
Zie dat ik zelf ook net iets te laat was.
Herkenbaar, mijn nachtrust is ook klote, en ik ben 's ochtend nooit iets waard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij is het nog ochtend!
Vannacht weer bizar slecht geslapen. Is m'n eigen schuld; als ik 's avonds nog laat actief ben (zoals op de radio), heeft dat echt invloed op mijn nachtrust (die sowieso in het algemeen al belabberd is.)
Ah fijn!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn nachtrust is ook klote, en ik ben 's ochtend nooit iets waard.
Hier ook, ik heb al mijn hele leven een slaapprobleem. Maar ach, ik heb er mee leren leven en in principe weinig last van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn!
Ja bij mij is het voor zover ik me kan mijn hele leven al zo, echt niet tof. Wisselt wel wat met periodes.
Modem van de Gupdokter heeft net plof gezegd, inclusief rookpluim. Gup offline totdat nieuwe modem is aangeschaft. Verwachting: 2-3 dagen.quote:
Dan is er dus geen muziek, dan moet ik zelf maar iets opzetten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Modem van de Gupdokter heeft net plof gezegd, inclusief rookpluim. Gup offline totdat nieuwe modem is aangeschaft. Verwachting: 2-3 dagen.
Ah!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb al mijn hele leven een slaapprobleem. Maar ach, ik heb er mee leren leven en in principe weinig last van.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Modem van de Gupdokter heeft net plof gezegd, inclusief rookpluim. Gup offline totdat nieuwe modem is aangeschaft. Verwachting: 2-3 dagen.
Ik zal maar beter zwijgen over mezelf.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Is bij jou bekend wat de oorzaak is?
Bij mij hoogstwaarschijnlijk m'n ADHD!
Spezza heeft al gave deuntjes aangeslingerd!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is er dus geen muziek, dan moet ik zelf maar iets opzetten.
Hey rob, geinig dat je meteen wist dat het Groucho was.
Arme Gup!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar beter zwijgen over mezelf.
OK, duidelijk. Dan gaan we weer Gup-vervangen, lees dat Spezza DJ Gep al instart, en voor de nacht/vroege uurtjes kunnen we DJ Gap weer inzettenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik draai nu deuntjes via de auto DJ dus je kan intunenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, ik start het ding eens opnieuw.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik draai nu deuntjes via de auto DJ dus je kan intunen
Het is mijn auto DJ, maar als je verzoekjes hebt, kan ik altijd even kijken of ik ze heb en in de playlist gooien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, ik start het ding eens opnieuw.
Nah, ik luister wel wat er voorhanden is, ik vind juist de verrassingen leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is mijn auto DJ, maar als je verzoekjes hebt, kan ik altijd even kijken of ik ze heb en in de playlist gooien.
Drive My car is de openingtrack van Rubber Soulquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, ik luister wel wat er voorhanden is, ik vind juist de verrassingen leuk.
Beatles altijd leuk, hoewel ik meer vanaf Rubber Soul ben. 1965 dus.
Ja, maar voor mij is dat de overgang, naar de betere Beatles dus. Het eerste nr heeft nog een beetje de oude sfeer en de laatste nummers zijn het beste, en Revolver is helemaal goed, die vind ik zelfs de allerbeste Beatles LP.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drive My car is de openingtrack van Rubber Soul
Revolverquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij is dat de overgang, naar de betere Beatles dus. Het eerste nr heeft nog een beetje de oude sfeer en de laatste nummers zijn het beste, en Revolver is helemaal goed, die vind ik zelfs de allerbeste Beatles LP.
Jaren 60 en 70… in mijn ogen nog steeds de beste muziekjarenquote:
Beste Beatle nummer is Tomorrow Never Knows... in mijn oren dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Revolver
Kan ik mij zeker in vinden.. alhoewel ik oude Beatles ook kan waarderen..
Lekker psychedelischquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste Beatle nummer is Tomorrow Never Knows... in mijn oren dan.
Dat nummer was zijn tijd wel 30 jaar vooruit.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van Chams Elysees had je ook een Waterlooplein versie.....
Ik weet niet meer van wie die was.quote:
Google FTW!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer van wie die was.
Ben amper wakker joh.....quote:
Ik ken mijn klassiekersquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die trap is legendarisch.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ken mijn klassiekersRuim 80 jaar na dato lach ik me ook nog immer rot om Laurel & Hardy's The Music Box
Helter Skelter jonguh! :wquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste Beatle nummer is Tomorrow Never Knows... in mijn oren dan.
Ook, van de witte. Ik kijk nu net in je platenkast. 2 nrs > dEUS - Hotellounge en New Musik - The World Of Water, springen er voor mij uit.quote:
Het is een item in mijn radioshow. De naam achter elke track is degene die m er in heeft geplaatst. Elke volgende persoon mag er 1 uithalen en een verse inzetten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook, van de witte. Ik kijk nu net in je platenkast. 2 nrs > dEUS - Hotellounge en New Musik - The World Of Water, springen er voor mij uit.
Aha, dat zal ik dan wel een keer doen, als ik helder ben. Ben nog een beetje dizzy nu.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is een item in mijn radioshow. De naam achter elke track is degene die m er in heeft geplaatst. Elke volgende persoon mag er 1 uithalen en een verse inzetten.
Dan moet hij wel weer eens een show gaan draaien!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, dat zal ik dan wel een keer doen, als ik helder ben. Ben nog een beetje dizzy nu.
Ik zal thuis vragen of het weer eens magquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet hij wel weer eens een show gaan draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |