Hey verrek, ik ken jou!quote:
Yep, it's me en nog steeds aan de whisky.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey verrek, ik ken jou!Nog immer aan de whisky?
Het is inmiddels net middag geworden.quote:
Voor mij is het nog ochtend!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is inmiddels net middag geworden.
Zie dat ik zelf ook net iets te laat was.
Herkenbaar, mijn nachtrust is ook klote, en ik ben 's ochtend nooit iets waard.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij is het nog ochtend!
Vannacht weer bizar slecht geslapen. Is m'n eigen schuld; als ik 's avonds nog laat actief ben (zoals op de radio), heeft dat echt invloed op mijn nachtrust (die sowieso in het algemeen al belabberd is.)
Ah fijn!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn nachtrust is ook klote, en ik ben 's ochtend nooit iets waard.
Hier ook, ik heb al mijn hele leven een slaapprobleem. Maar ach, ik heb er mee leren leven en in principe weinig last van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn!
Ja bij mij is het voor zover ik me kan mijn hele leven al zo, echt niet tof. Wisselt wel wat met periodes.
Modem van de Gupdokter heeft net plof gezegd, inclusief rookpluim. Gup offline totdat nieuwe modem is aangeschaft. Verwachting: 2-3 dagen.quote:
Dan is er dus geen muziek, dan moet ik zelf maar iets opzetten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Modem van de Gupdokter heeft net plof gezegd, inclusief rookpluim. Gup offline totdat nieuwe modem is aangeschaft. Verwachting: 2-3 dagen.
Ah!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb al mijn hele leven een slaapprobleem. Maar ach, ik heb er mee leren leven en in principe weinig last van.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Modem van de Gupdokter heeft net plof gezegd, inclusief rookpluim. Gup offline totdat nieuwe modem is aangeschaft. Verwachting: 2-3 dagen.
Ik zal maar beter zwijgen over mezelf.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Is bij jou bekend wat de oorzaak is?
Bij mij hoogstwaarschijnlijk m'n ADHD!
Spezza heeft al gave deuntjes aangeslingerd!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is er dus geen muziek, dan moet ik zelf maar iets opzetten.
Hey rob, geinig dat je meteen wist dat het Groucho was.
Arme Gup!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar beter zwijgen over mezelf.
OK, duidelijk. Dan gaan we weer Gup-vervangen, lees dat Spezza DJ Gep al instart, en voor de nacht/vroege uurtjes kunnen we DJ Gap weer inzettenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |