quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal thuis vragen of het weer eens mag
Hi.quote:
kpn dan maar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hi.
Oh nee, die zijn binnenkort KPN.
En ik heb niks met de playlist gedaan… behalve wat slechte kwaliteit en echt vage shit er even uitgefilterd..quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hoor nu iig nummers die ik normaal zelden of nooit hoor......Ook wel eens leuk.
Vage shit, kan soms ook heel verrassend zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En ik heb niks met de playlist gedaan… behalve wat slechte kwaliteit en echt vage shit er even uitgefilterd..Oh en eventuele artiesten die vlak achter elkaar zouden komen…
que?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo was ik gisteren aangenaam verrast door > Paracetamoxyfrusebendroneomycin .
software kan je niet in een bushokje tyfen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo een roosterprogramma door een bushokje heen tiefen denk ik
Ik word er echt een beetje gek van nu.. Iedere keer weer vernaggelde output
O Waterlooplein, O Waterlooplein,quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van Champs Elysees had je ook een Waterlooplein versie.....
Gewoon een baksteen erbij, en dan heeft en geeft het wel het gewenste effect en ontlading.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
software kan je niet in een bushokje tyfen.
Damclub hooligan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo een roosterprogramma door een bushokje heen tiefen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |