quote:Op maandag 23 maart 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
wie gooit hem dicht?
shit, Mo maak jij maar een nieuwe, dit is al de derde keer![]()
jij was het niet, het was FANNquote:Op maandag 23 maart 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was even de weg kwijt en zag niet dat ik het was, komt omdat ik bezoek heb...
Ja joh, mijn zoon is even hier dus ik lette even niet zo goed op. oftewel ik was niet scherp genoeg...quote:Op maandag 23 maart 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
héél goed....als we op MO moesten wachten
maakt niet uit, gelukkig was Koen in de buurtquote:Op maandag 23 maart 2015 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, mijn zoon is even hier dus ik lette even niet zo goed op. oftewel ik was niet scherp genoeg...
ja, maar dan moet je wel toevallig net post 301 gezien hebbenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik had aan Mo gevraagd om een nieuwe te openen, want ik gooide hem onbedoeld dicht
da's waar....quote:Op maandag 23 maart 2015 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je wel toevallig net post 301 gezien hebben
Nee volgens mij niets, Ik krijg nog wel een Dove verwenpakket (shampoo (geen haar), douchegel en zeep) x 4quote:
ja, ik ga er zo ook maar een einde aan makenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
ik voel me een beetje downy, ik ga slapen denk ik, hoop ik...
nah jah... ook lekker moet je maar denken ...quote:Op maandag 23 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij niets, Ik krijg nog wel een Dove verwenpakket (shampoo (geen haar), douchegel en zeep) x 4
Moet je niemand wekken?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
Ja kan ik weer een tijdje douchenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah... ook lekker moet je maar denken ...
Nah... zo erg is het ook weer nietquote:Op maandag 23 maart 2015 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik ga er zo ook maar een einde aan maken
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... zo erg is het ook weer niet![]()
maar Truste dan maar...
voor allemaal natuurlijk...
truste, succes er meequote:Op maandag 23 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
maar Truste dan maar...
Trustequote:Op maandag 23 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
maar Truste dan maar...
Nee, nog niet, pas om 4 uur, maar hij ligt weer op de bank met de wekkers ernaast, en met diequote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
Ik ben kwijt wie nou wel en niet gaat pitten maar iig welterusten voor degenen die gaan slapen.quote:
nee deze was naar Chufi, al duurt het bij mij ook geen uren meerquote:Op maandag 23 maart 2015 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben kwijt wie nou wel en niet gaat pitten maar iig welterusten voor degenen die gaan slapen.
Ik zei alleen FANN trusten....quote:Op maandag 23 maart 2015 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee deze was naar Chufi, al duurt het bij mij ook geen uren meer
Dat bedoelde ik eigenlijk ook die blijven in de waan dat ze prima werk afleveren maar wij weten wel beter..quote:Op maandag 23 maart 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij vrouwen ook alleen die beseffen het niet.
Dat is best een bijdehandte truk.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die muts van mij veranderd dan altijd deskundig van onderwerp.
Om het meer dan 30 jaar bij mij vol te houden moet je sowieso bijdehand zijn.quote:
Ja, dat geloof ik die van mij trok het 20 jaar. Meer goed er waren ook andere omstandigheden, en die hou ik voor mezelf, maar 20 jaar met mij is best erg lang.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om het meer dan 30 jaar bij mij vol te houden moet je sowieso bijdehand zijn.
Dat is me ook een gevalletje apart zeg.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is maar goed dat DDM slaapt, die had geen oog meer dicht gedaan na het volgen van deze conversatie.
Ik geloof je, dat vind ik ook van mezelf, ben alleen stronteigenwijs.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verder ben ik eigenlijk best wel makkelijk.
Yeps.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Langs elkaar heenlullen is sowieso vermakelijk.
Joh, als ze bij mij in mijn 'vaarwater' komen is niet plezierig.quote:
Dat is de humor van internet, je tiept wat en dan blijkt er iets te staan dat ook totaal anders opgevat kan worden.quote:
Mijn ex had helemaal niks met computers en internet, net als die van jou en ik amuseer me er altijd mee...quote:Op maandag 23 maart 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de humor van internet, je tiept wat en dan blijkt er iets te staan dat ook totaal opgevat kan worden.
En veilig zo te zien.quote:
Dat hoop ik wel, ik heb nog niet onder de bedden gekekenquote:Op maandag 23 maart 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En veilig zo te zien.
Ik ga even mijn beesten verzorgen.
De TV is haar domein.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex had helemaal niks met computers en internet, net als die van jou en ik amuseer me er altijd mee...
Check de bedden dan maar even. Je weet maar nooit wie eronder ligt.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, ik heb nog niet onder de bedden gekeken
Geen email adres?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een film opzetten weet ze ook prima te regelen, internet komt ze nooit.
Ze hebben hier en daar ook best hun nut.quote:
Zeker weten.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben hier en daar ook best hun nut.
Zijn we het daarover eens, mooi toch.quote:
Nou, ik weet nog niet precies helemaal waarover?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn we het daarover eens, mooi toch.
Ach, ik ben best ook handig in wat men noemt vrouwendingetjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben sowieso voorstander om verschillende talenten op hun plek te laten ontplooien.
Wat zijn vrouwendingen?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik ben best ook handig in wat men noemt vrouwendingetjes.
De bekende dingetjes, zoals de keuken, maar mijn motto is dat we allemaal eten, zowel mannen als vrouwen.quote:
De keuken is mijn domein, die muts van me bakt er weinig van.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De bekende dingetjes, zoals de keuken, maar mijn motto is dat we allemaal eten, zowel mannen als vrouwen.
Dat dus, ik was gisteren op de verjaardag van mijn moeder en daar zat een vrouw die geen ei kon koken.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De keuken is mijn domein, die muts van me bakt er weinig van.
Indonesisch is wel lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verder heb ik goede connecties met de plaatselijke Surinamer, Indonesische Toko, Turk, Egyptenaar, Griek, Visboer en Chinees.
Alles waar mannen weinig van bakken.quote:
Dat is een aanname, veel mannen koken beter dan vrouwen.quote:
ik zeg dan ook weinig ipv helemaal niks.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een aanname, veel mannen koken beter dan vrouwen.
OMG, Gers Pardoel, alleen de naam al.quote:
Uit Tilburg jonguh.....quote:Op maandag 23 maart 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OMG, Gers Pardoel, alleen de naam al.
Ik kan ook met een naaimachine omgaan, en kleermakers zijn, de naam zegt het al, zijn mannen. Datatypistes daarentegen zijn vrouwen, de naam zegt het al.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:08 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zeg dan ook weinig ipv helemaal niks.
Ik versta prima brabo's hoor, zelfs Helmonds.quote:
dat zijn aannamesquote:Op maandag 23 maart 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan ook met een naaimachine omgaan, en kleermakers zijn, de naam zegt het al, zijn mannen. Datatypistes daarentegen zijn vrouwen, de naam zegt het al.
Da's omgekeerd ook net zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik versta prima brabo's hoor, zelfs Helmonds.
quote:
Ik heb ooit in Vught en heel kort in Oirschot in mil. dienst gezeten. Was lachen daar indd.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's omgekeerd ook net zo.
Heb jaar lang een dwaze Limlander meegemaakt in huis met gozers uit alle windstreken.
Dat was lachen daar.
Dat is niks voor mij.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sowieso een Limburger die wil gaan varen?
Ja, dat gedoe met die draad en spoel is al wat.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:18 schreef drakin het volgende:
ik zei dat naaimachines dqn ook best technisch ingewikkelde apparaten zijn.
Ik zat alleen al aan de machine zelf te denken.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe met die draad en spoel is al wat.
Ik kon alleen Sparks worden vanwege 2 jampotglazen al sinds lagere school.quote:
Ik heb er zelfs een, het laatste dat ik er vorig jaar mee deed was een gordijn op lengte zoomen.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat alleen al aan de machine zelf te denken.
dat heb ik al 15 jaar uitgesteld.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een, het laatste dat ik er vorig jaar mee deed was een gordijn op lengte zoomen.
Ik heb bij de verbindingsdienst gezeten, met een telex en een vercijfer-apparaat (dat is een ding om te coderen).quote:Op maandag 23 maart 2015 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kon alleen Sparks worden vanwege 2 jampotglazen al sinds lagere school.
Dat ging al snel helemaal verkeerd
Truste,quote:
Ja, daarom, handig als je dat even zelf kan doen...quote:Op maandag 23 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb toevallig mijn muts een nieuwe Toyata gegeven, die is er aardig handig mee wanneer er ergens rits in moet of zoompje omgestikt.
Kreeg les in morse, het seinen ging prima maar dat getuut in mijn oren werd ik gek van en tiepen ging ook slecht door mijn toesetborddyslexie.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb bij de verbindingsdienst gezeten, met een telex en een vercijfer-apparaat (dat is een ding om te coderen).
Ach, ik had een mats baantje daar, weinig te doen, ik zat de hele dag met mijn poten op bureau.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kreeg les in morse, het seinen ging prima maar dat getuut in mijn oren werd ik gek van en tiepen ging ook slecht door mijn toesetborddyslexie.
Moet jij de bak in dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 06:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan we alle gekken opsluiten of los laten rondlopen?
Maar goed dat jullie al sliepenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen beter een apart subforum aanvragen![]()
Wat een negativiteit.....
Hij hoeft zich iig niet druk te maken dat ze stiekem meelurkt ...quote:Op maandag 23 maart 2015 10:07 schreef FANN het volgende:
Piet is eigenlijk ook best wel erg met zijn muts....
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij hoeft zich iig niet druk te maken dat ze stiekem meelurkt ...
jullie?quote:
Zou ik juist niet doen, gaan ze denkrn dat je naar de keuken loopt ook nog.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zo de kamer weer uitlopen als er 4 van dat soort kerels zaten
En was ook weer thuis of ben je dat alweer vergeten?quote:
Nee, maar ik ben geen ervaringsdeskundige meer, aangezien ik al jaren zonder partner in huis woonquote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
En was ook weer thuis of ben je dat alweer vergeten?
Als de hormonen van die mannen aan het posten zijn zien ze je gewoon over het hoofdquote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
En was ook weer thuis of ben je dat alweer vergeten?
Weet jij dan wat vrouwrndingetjes zijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de hormonen van die mannen aan het posten zijn zien ze je gewoon over het hoofd
Genoeg, maar ik wil wel rekening houden met mannelijke usersquote:Op maandag 23 maart 2015 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet jij dan wat vrouwrndingetjes zijn?
Is die gulle gever nu alweer bezig?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Zie je wel
Ik dacht het van het weekend al te zien, maar ik heb gewoon weer sterretjes en mijn vriendjes staan er weer gekleurd op
Weer je stille aanbidder.....quote:Op maandag 23 maart 2015 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Zie je wel
Ik dacht het van het weekend al te zien, maar ik heb gewoon weer sterretjes en mijn vriendjes staan er weer gekleurd op
Ik denk dat rekening houden met anderen idd meer een vrouwending is.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik wil wel rekening houden met mannelijke users;)
Dat weet ik wel zeker, nog niet zo lang geleden meldde jij 's nachts dat je moeite had met ademhalen, maar niemand reageerdequote:Op maandag 23 maart 2015 12:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat rekening houden met anderen idd meer een vrouwending is.
Dat hangt er vanaf wat je definitie is van "rekening houden met anderen"....quote:Op maandag 23 maart 2015 12:41 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat rekening houden met anderen idd meer een vrouwending is.
Soms weten mensen ook niet goed hoe ze moeten reageren.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, nog niet zo lang geleden meldde jij 's nachts dat je moeite had met ademhalen, maar niemand reageerde
Weet jij nog mannen die galant zijn voor dames? Dat is ook rekening houden met, maar gebeurd tegenwoordig niet zoveel meer.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je definitie is van "rekening houden met anderen"....
Nog steeds hangt het er vanaf wat je definitie van "rekening houden met anderen" is en die heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:51 schreef drakin het volgende:
Weet jij nog mannen die galant zijn voor dames? Dat is ook rekening houden met, maar gebeurd tegenwoordig niet zoveel meer.
sowieso niet denigrerend over anderen praten.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog steeds hangt het er vanaf wat je definitie van "rekening houden met anderen" is en die heb ik nog niet gezien.
Dat valt best mee hoor, we bedoelen het helemaal niet slecht. Het is mee de tegenstelling tussen mannen en vrouwen. Jullie komen van Venus en wij van Mars of zoiets.....quote:Op maandag 23 maart 2015 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen beter een apart subforum aanvragen![]()
Wat een negativiteit.....
Dat kwam niet zo over in de discussie.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat valt best
[..]
Dat valt best mee hoor, we bedoelen het helemaal niet slecht. Het is mee de tegenstelling tussen mannen en vrouwen. Jullie komen van Venus en wij van Mars of zoiets.....![]()
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:59 schreef drakin het volgende:
sowieso niet denigrerend over anderen praten.
Waarbij de vrouwen dan gaan bepalen wat humor is? Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:00 schreef drakin het volgende:
Met een vleugje humor mag dat uiteraard wel
Je hebt helemaal gelijk, ik was er toen ook bij, en wat moet ik dan zeggen? Ik wist het in ieder geval niet. Dus ging ik er uit respect voor jou niet op in. Dat was voor mij rekening houden met. Ik wist echt niet hoe ik daarop moest reageren. Op zoiets wil je niets doms zeggen, dus dacht ik ik zwijg maar beter. Ik hoop iig dat het nu beter met je gaat, is dat voldoende?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms weten mensen ook niet goed hoe ze moeten reageren.
En het gaat nog steeds lastig dat ademen, langdurige keelklachten, was/is ook wat erger dan normaal.
Ja, we blijven nu eenmaal mannen, dat lijkt me ook maar beter.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:04 schreef just me het volgende:
We bedoelen het niet zo slecht, JULLIE komen van Venus of zo....
mannen
Vrouwen hebben ook een mannelijke kant en kunnen best wel humor hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Waarbij de vrouwen dan gaan bepalen wat humor is? Lijkt me een goed plan.![]()
Je gebruikt een hoop abstracte begrippen die op papier heel aardig staan, maar waar in de praktijk een ieder zijn eigen invullig aan geeft. Wat jij denigrerend of humor vndt, dat kan een ander weer heel anders ervaren.
Bij alles wat mij niet bevalt het woord denigrerend erin gooien en dat is dan rekening houden met. Love it.
Als je goed gelezen hebt vannacht weet jij wat ik met vrouwendingetjes bedoelde en dat ik me er niet te goed voor voel om zulke dingen te doen. Maar de maatschappij bepaald dat het 'vrouwendingetjes' zijn, want als je als man zulke dingen doet word je al snel voor homo uitgemaakt.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook een mannelijke kant en kunnen best wel humor hebben.
Mannen hebben ook een vrouwelijke kant en zich elk woord persoonlijk gaan aantrekken en vervolgens hun nagels doen.
Ik las het wel hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je goed gelezen hebt vannacht weet jij wat ik met vrouwendingetjes bedoelde en dat ik me er niet te goed voor voel om zulke dingen te doen. Maar de maatschappij bepaald dat het 'vrouwendingetjes' zijn, want als je als man zulke dingen doet word je al snel voor homo uitgemaakt.
En hoor je mij daarover zeuren? Nee dus.
Als ik je dan eerlijk vraag, sprak ik er denigrerend over?quote:
Dat het niet, moet ik voor de zekerheid teruglezen? Want zo goed is mijn geheugen ook weer niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik je dan eerlijk vraag, sprak ik er denigrerend over?
Mijn geheugen is prima iig. Ik vertelde nog dat ik een naaimachine heb en dat het laatste dat ik ermee deed vorig jaar gordijnen inkorten en afzomen was. Ik kan dat niet denigrerend vinden, maar goed ik ben een man en heb misschien een ander referentiekader.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat het niet, moet ik voor de zekerheid teruglezen? Want zo goed is mijn geheugen ook weer niet.
Alle mannen haten dat toch.quote:
Mijn broer kan ook beter met een naaimachine overweg dan ik hoor, naaimachines zijn tenslotte zeer ingewikkelde technische dingen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn geheugen is prima iig. Ik vertelde nog dat ik een naaimachine heb en dat het laatste dat ik ermee deed vorig jaar gordijnen inkorten en afzomen was. Ik kan dat niet denigrerend vinden, maar goed ik ben een man en heb misschien een ander referentiekader.
Dat zei je indd. En ik zei iets over het gedoe met de draad en de spoel.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn broer kan ook beter met een naaimachine overweg dan ik hoor, naaimachines zijn tenslotte zeer ingewikkelde technische dingen.
Maar dat zei ik gister ook al, of zoiets dan.
Gelukkig zijn daar hulpmiddelen voor. Gebruiksaanwijzing heet dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei je indd. En ik zei iets over het gedoe met de draad en de spoel.
Dat is dus typisch iets voor mannen, de gebruiksaanwijzing slaan we vaak over. Wij beginnen gewoon, en pas als we tegen een probleempje aanlopen, zoeken we dat even op in de gebruiksaanwijzing. Of generaliseer ik nu?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar hulpmiddelen voor. Gebruiksaanwijzing heet dat.
Maar niemand die dat meer leest (ik ook niet)
Ik dacht dat dat typisch vrouwelijk wasquote:Op maandag 23 maart 2015 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus typisch iets voor mannen, de gebruiksaanwijzing slaan we vaak over. Wij beginnen gewoon, en pas als we tegen een probleempje aanlopen, zoeken we dat even op in de gebruiksaanwijzing. Of generaliseer ik nu?
Knopen doe ik ook met de hand hoor en een klein stukje van een naad ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
Ik heb een mini naaimachine staan, maar 1 proberen te gebruiken , maar ik vond het niks... Vroeger thuis wel regelmatig zitten spelen op die van mn moeder, dat ging toen wel redelijk... Ik hou het wel bij knoopjes aannaaien met de hand
Zie je, hebben mannen en vrouwen zelfs overeenkomsten. Wat een wonder...quote:Op maandag 23 maart 2015 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat typisch vrouwelijk was![]()
Zal wel een unisex dingetje zijn dan
Ik denk dat het komt doordat ze allebei mens zijnquote:Op maandag 23 maart 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je, hebben mannen en vrouwen zelfs overeenkomsten. Wat een wonder...
De perceptie van wat typisch "mannelijk" of "vrouwelijk" is hangt af van met wie je omgaat en waar je je begeeft. Ga maar eens een tijdje in OUD rondhangen. Dan merk je vanzelf dat wereldbeelden nogal kunnen verschillen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:36 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat dat typisch vrouwelijk was![]()
Zal wel een unisex dingetje zijn dan
Nou, ik ben nog steeds een Neanderthaler met een knots.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat ze allebei mens zijn
Een neanderthaler nog? Dus je hebt een hoog piepstemmetje.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds een Neanderthaler met een knots.
Doe die ook maarquote:
Ik heb geen piepstemmetje (verrre van), dan zal ik die ander wel zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Een neanderthaler nog? Dus je hebt een hoog piepstemmetje.
Ik dacht dat mensen tegenwoordig cro magnon genoemd werden
Op dat punt heb ik gelukkig nog wel een geheugen, dat de huidige mens geen neanderthaler is.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen piepstemmetje (verrre van), dan zal ik die ander wel zijn.
Ik hou me niet zo bezig met die gasten, maar 'boze tongen' beweren nogal eens dat ik een beetje primitief en lomp ben.......quote:Op maandag 23 maart 2015 13:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Op dat punt heb ik gelukkig nog wel een geheugen, dat de huidige mens geen neanderthaler is.
Ik geloof zelfs dat we niet eens van de neanderthalers afstammen, maar juist van de cro magnon. Er liepen ooit meer dan 1 menssoorten rond op aarde.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou me niet zo bezig met die gasten, maar boze tongen beweren nogal eens dat ik een beetje primitief en lomp ben.......
Jij zal er meer van weten dan ik, jij houdt ook van fantasy films enzo, of is dat ook weer generaliserenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat we niet eens van de neanderthalers afstammen, maar juist van de cro magnon. Er liepen ooit meer dan 1 menssoorten rond op aarde.
Dat is gewoon goed onthouden wat iemand leuk vind, alleen ben ik nog nooit dit in films tegengekomen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij zal er meer van weten dan ik, jij houdt ook van fantasy films enzo, of is dat ook weer generaliseren![]()
Nou ben ik weer kwijt welke cursus je deed/ging doen, of ik heb het niet gelezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Cursus was leuk, leuk ook om met collega's van gedachten te wisselen, maar tegen het einde konden we de theorie niet meer zo goed in ons opnemen
Kijk eens aan, viel het mee terwijl je er tegenop zag.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Cursus was leuk, leuk ook om met collega's van gedachten te wisselen, maar tegen het einde konden we de theorie niet meer zo goed in ons opnemen
Ik heb dat onthouden ja, als dat geen interesse tonen is, dan weet ik het niet meer.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed onthouden wat iemand leuk vind, alleen ben ik nog nooit dit in films tegengekomen.
Wel toevallig kort geleden een artikeltje, die zal ik wel onthouden hebben.
Als je een beetje rekening had gehouden met een ander, dan had je dat onthouden of gelezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:54 schreef drakin het volgende:
Nou ben ik weer kwijt welke cursus je deed/ging doen, of ik heb het niet gelezen.
Wat deed je ook alweer DDM?
Kijken of ik het goed onthouden heb. Iets met bestuurskunde.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ben ik weer kwijt welke cursus je deed/ging doen, of ik heb het niet gelezen.
Klopt.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een beetje rekening had gehouden met een ander, dan had je dat onthouden of gelezen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rekening met elkaar houden is dan ook meer een mannendingetje.
cursus speciaal voor ons als invalmedewerkers ( in de gehandicaptenzorg). Eerst deel over veiligheid, bedrijfscontinuiteit, calamiteitenplannen en ontruiming etc. Ze hadden een brandoefening willen doen, maar daar was deze locatie niet geschikt voor, dus geen ruimte vol rook. 2e deel ging over het beleid tav seksualiteit.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben daar niet altijd even goed in idd, goed gezien KT!quote:Op maandag 23 maart 2015 13:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een beetje rekening had gehouden met een ander, dan had je dat onthouden of gelezen.
Als je het wel had gemeld, was de ene helft het toch al weer vergeten en de andere helft had het niet gelezen...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij had ik ook niet gemeld welke cursus het was, alleen dat ik er een beleidsnota voor moest lezen.
da's ook weer waarquote:Op maandag 23 maart 2015 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het wel had gemeld, was de ene helft het toch al weer vergeten en de andere helft had het niet gelezen...
Vandaar dat ik zei dat het iets met bestuurskunde was.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij had ik ook niet gemeld welke cursus het was, alleen dat ik er een beleidsnota voor moest lezen.
Nee hoor, ik had er wel genoegquote:Op maandag 23 maart 2015 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann is nu 'kwoots' aan het verzamelen voor haar missie, denk ik.
Nee joh, en van mij mag je 'kwoten' zoveel je wil. Als ik iets niet in een 'kwoot' wil zien dan zou ik moeten zwijgen, en dat doe ik niet. Sowieso, dat 'mannen onder ons' gesprekje was toch leuk en misschien wel leerzaam voor vrouwen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had er wel genoeg![]()
Ik zie dat King ijverig maakt van mijn opmerking om de boel een beetje op te stoken
ik vond dat You toepje erbij dan wel weer érg humorquote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, en van mij mag je 'kwoten' zoveel je wil. Als ik iets niet in een 'kwoot' wil zien dan zou ik moeten zwijgen, en dat doe ik niet. Sowieso, dat 'mannen onder ons' gesprekje was toch leuk en misschien wel leerzaam voor vrouwen.
Hij heeft toch bijna een nieuw record in zijn zak met die 'Prins Albert', dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef FANN het volgende:
Ik vind King een beetje zuur na de mislukte recordpoging, maar misschien ligt dat gewoon
aan mij.
mja ...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft toch bijna een nieuw record in zijn zak met die 'Prins Albert', dus dat zal wel meevallen.
Ben je goed inquote:Op maandag 23 maart 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat onthouden ja, als dat geen interesse tonen is, dan weet ik het niet meer.
Staat een leuk liedje voor je in de ketting....vind ik echt iets voor jou, gooi er iets ruigs achteraan.quote:
Nee, dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:41 schreef FANN het volgende:
Ik vind King een beetje zuur na de mislukte recordpoging, maar misschien ligt dat gewoon
aan mij.
Maar er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het wel had gemeld, was de ene helft het toch al weer vergeten en de andere helft had het niet gelezen...
Ik begrijp wel dat het lullig was, maar dat heb ik al een paar keer gezegd, maar waarom er een paarquote:Op maandag 23 maart 2015 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan jou.
Ik begrijp KT wel...
Juist en als ze mee willen praten, moeten ze maar wakker blijvenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, en van mij mag je 'kwoten' zoveel je wil. Als ik iets niet in een 'kwoot' wil zien dan zou ik moeten zwijgen, en dat doe ik niet. Sowieso, dat 'mannen onder ons' gesprekje was toch leuk en misschien wel leerzaam voor vrouwen.
Dat doen ze niet niet, ze gaan 's morgens de boel nalezen, dat dan weer wel...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en als ze mee willen praten, moeten ze maar wakker blijven
Iets liefs zeggen zijn vrouwen goed in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets liefs zeggen zijn vrouwen goed in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
ik heb iets ruigs voor je uitgezochtquote:Op maandag 23 maart 2015 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staat een leuk liedje voor je in de ketting....vind ik echt iets voor jou, gooi er iets ruigs achteraan.
Ik had ook meteen een passend antwoord.quote:
Ik wel dus...quote:Op maandag 23 maart 2015 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het lullig was, maar dat heb ik al een paar keer gezegd, maar waarom er een paar
op negeer zijn gezet en waarom daar zo lang over gesimt moet worden snap ik dan weer niet
ik niet dus...quote:
Het woord wijf is weer deels afkomstig van het woord wijs, dus zo negatief is het woord niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:57 schreef FANN het volgende:
ja, ik zei ''als een wijf'', want meestal wordt er gezegd dat vrouwen dat doen....
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het woord wijf is weer deels afkomstig van het woord wijs, dus zo negatief is het woord niet.
Ik kan me herinneren dat iemand riep 'We hebben het er niet meer over'.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet dus...
dus dan houdt het op ben ik bang als hij als een wijf gaat lopen mokken en het niet uit wil leggen
Wie riep dat dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat iemand riep 'We hebben het er niet meer over'.
Dan niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |