Ik geloof je, dat vind ik ook van mezelf, ben alleen stronteigenwijs.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verder ben ik eigenlijk best wel makkelijk.
Yeps.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Langs elkaar heenlullen is sowieso vermakelijk.
Joh, als ze bij mij in mijn 'vaarwater' komen is niet plezierig.quote:
Dat is de humor van internet, je tiept wat en dan blijkt er iets te staan dat ook totaal anders opgevat kan worden.quote:
Mijn ex had helemaal niks met computers en internet, net als die van jou en ik amuseer me er altijd mee...quote:Op maandag 23 maart 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de humor van internet, je tiept wat en dan blijkt er iets te staan dat ook totaal opgevat kan worden.
En veilig zo te zien.quote:
Dat hoop ik wel, ik heb nog niet onder de bedden gekekenquote:Op maandag 23 maart 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En veilig zo te zien.
Ik ga even mijn beesten verzorgen.
De TV is haar domein.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex had helemaal niks met computers en internet, net als die van jou en ik amuseer me er altijd mee...
Check de bedden dan maar even. Je weet maar nooit wie eronder ligt.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, ik heb nog niet onder de bedden gekeken
Geen email adres?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een film opzetten weet ze ook prima te regelen, internet komt ze nooit.
Ze hebben hier en daar ook best hun nut.quote:
Zeker weten.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben hier en daar ook best hun nut.
Zijn we het daarover eens, mooi toch.quote:
Nou, ik weet nog niet precies helemaal waarover?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn we het daarover eens, mooi toch.
Ach, ik ben best ook handig in wat men noemt vrouwendingetjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben sowieso voorstander om verschillende talenten op hun plek te laten ontplooien.
Wat zijn vrouwendingen?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik ben best ook handig in wat men noemt vrouwendingetjes.
De bekende dingetjes, zoals de keuken, maar mijn motto is dat we allemaal eten, zowel mannen als vrouwen.quote:
De keuken is mijn domein, die muts van me bakt er weinig van.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De bekende dingetjes, zoals de keuken, maar mijn motto is dat we allemaal eten, zowel mannen als vrouwen.
Dat dus, ik was gisteren op de verjaardag van mijn moeder en daar zat een vrouw die geen ei kon koken.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De keuken is mijn domein, die muts van me bakt er weinig van.
Indonesisch is wel lekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verder heb ik goede connecties met de plaatselijke Surinamer, Indonesische Toko, Turk, Egyptenaar, Griek, Visboer en Chinees.
Alles waar mannen weinig van bakken.quote:
Dat is een aanname, veel mannen koken beter dan vrouwen.quote:
ik zeg dan ook weinig ipv helemaal niks.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een aanname, veel mannen koken beter dan vrouwen.
OMG, Gers Pardoel, alleen de naam al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |