Ik geloof je, dat vind ik ook van mezelf, ben alleen stronteigenwijs.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verder ben ik eigenlijk best wel makkelijk.
Yeps.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Langs elkaar heenlullen is sowieso vermakelijk.
Joh, als ze bij mij in mijn 'vaarwater' komen is niet plezierig.quote:
Dat is de humor van internet, je tiept wat en dan blijkt er iets te staan dat ook totaal anders opgevat kan worden.quote:
Mijn ex had helemaal niks met computers en internet, net als die van jou en ik amuseer me er altijd mee...quote:Op maandag 23 maart 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de humor van internet, je tiept wat en dan blijkt er iets te staan dat ook totaal opgevat kan worden.
En veilig zo te zien.quote:
Dat hoop ik wel, ik heb nog niet onder de bedden gekekenquote:Op maandag 23 maart 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En veilig zo te zien.
Ik ga even mijn beesten verzorgen.
De TV is haar domein.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex had helemaal niks met computers en internet, net als die van jou en ik amuseer me er altijd mee...
Check de bedden dan maar even. Je weet maar nooit wie eronder ligt.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, ik heb nog niet onder de bedden gekeken
Geen email adres?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een film opzetten weet ze ook prima te regelen, internet komt ze nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |