Is die gulle gever nu alweer bezig?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Zie je wel
Ik dacht het van het weekend al te zien, maar ik heb gewoon weer sterretjes en mijn vriendjes staan er weer gekleurd op
Weer je stille aanbidder.....quote:Op maandag 23 maart 2015 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Zie je wel
Ik dacht het van het weekend al te zien, maar ik heb gewoon weer sterretjes en mijn vriendjes staan er weer gekleurd op
Ik denk dat rekening houden met anderen idd meer een vrouwending is.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik wil wel rekening houden met mannelijke users;)
Dat weet ik wel zeker, nog niet zo lang geleden meldde jij 's nachts dat je moeite had met ademhalen, maar niemand reageerdequote:Op maandag 23 maart 2015 12:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat rekening houden met anderen idd meer een vrouwending is.
Dat hangt er vanaf wat je definitie is van "rekening houden met anderen"....quote:Op maandag 23 maart 2015 12:41 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat rekening houden met anderen idd meer een vrouwending is.
Soms weten mensen ook niet goed hoe ze moeten reageren.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, nog niet zo lang geleden meldde jij 's nachts dat je moeite had met ademhalen, maar niemand reageerde
Weet jij nog mannen die galant zijn voor dames? Dat is ook rekening houden met, maar gebeurd tegenwoordig niet zoveel meer.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je definitie is van "rekening houden met anderen"....
Nog steeds hangt het er vanaf wat je definitie van "rekening houden met anderen" is en die heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:51 schreef drakin het volgende:
Weet jij nog mannen die galant zijn voor dames? Dat is ook rekening houden met, maar gebeurd tegenwoordig niet zoveel meer.
sowieso niet denigrerend over anderen praten.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog steeds hangt het er vanaf wat je definitie van "rekening houden met anderen" is en die heb ik nog niet gezien.
Dat valt best mee hoor, we bedoelen het helemaal niet slecht. Het is mee de tegenstelling tussen mannen en vrouwen. Jullie komen van Venus en wij van Mars of zoiets.....quote:Op maandag 23 maart 2015 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen beter een apart subforum aanvragen![]()
Wat een negativiteit.....
Dat kwam niet zo over in de discussie.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat valt best
[..]
Dat valt best mee hoor, we bedoelen het helemaal niet slecht. Het is mee de tegenstelling tussen mannen en vrouwen. Jullie komen van Venus en wij van Mars of zoiets.....![]()
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:59 schreef drakin het volgende:
sowieso niet denigrerend over anderen praten.
Waarbij de vrouwen dan gaan bepalen wat humor is? Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:00 schreef drakin het volgende:
Met een vleugje humor mag dat uiteraard wel
Je hebt helemaal gelijk, ik was er toen ook bij, en wat moet ik dan zeggen? Ik wist het in ieder geval niet. Dus ging ik er uit respect voor jou niet op in. Dat was voor mij rekening houden met. Ik wist echt niet hoe ik daarop moest reageren. Op zoiets wil je niets doms zeggen, dus dacht ik ik zwijg maar beter. Ik hoop iig dat het nu beter met je gaat, is dat voldoende?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms weten mensen ook niet goed hoe ze moeten reageren.
En het gaat nog steeds lastig dat ademen, langdurige keelklachten, was/is ook wat erger dan normaal.
Ja, we blijven nu eenmaal mannen, dat lijkt me ook maar beter.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:04 schreef just me het volgende:
We bedoelen het niet zo slecht, JULLIE komen van Venus of zo....
mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |