Moet jij de bak in dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 06:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan we alle gekken opsluiten of los laten rondlopen?
Maar goed dat jullie al sliepenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen beter een apart subforum aanvragen![]()
Wat een negativiteit.....
Hij hoeft zich iig niet druk te maken dat ze stiekem meelurkt ...quote:Op maandag 23 maart 2015 10:07 schreef FANN het volgende:
Piet is eigenlijk ook best wel erg met zijn muts....
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij hoeft zich iig niet druk te maken dat ze stiekem meelurkt ...
jullie?quote:
Zou ik juist niet doen, gaan ze denkrn dat je naar de keuken loopt ook nog.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zo de kamer weer uitlopen als er 4 van dat soort kerels zaten
En was ook weer thuis of ben je dat alweer vergeten?quote:
Nee, maar ik ben geen ervaringsdeskundige meer, aangezien ik al jaren zonder partner in huis woonquote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
En was ook weer thuis of ben je dat alweer vergeten?
Als de hormonen van die mannen aan het posten zijn zien ze je gewoon over het hoofdquote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
En was ook weer thuis of ben je dat alweer vergeten?
Weet jij dan wat vrouwrndingetjes zijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de hormonen van die mannen aan het posten zijn zien ze je gewoon over het hoofd
Genoeg, maar ik wil wel rekening houden met mannelijke usersquote:Op maandag 23 maart 2015 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet jij dan wat vrouwrndingetjes zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |