Uit Tilburg jonguh.....quote:Op maandag 23 maart 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OMG, Gers Pardoel, alleen de naam al.
Ik kan ook met een naaimachine omgaan, en kleermakers zijn, de naam zegt het al, zijn mannen. Datatypistes daarentegen zijn vrouwen, de naam zegt het al.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:08 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zeg dan ook weinig ipv helemaal niks.
Ik versta prima brabo's hoor, zelfs Helmonds.quote:
dat zijn aannamesquote:Op maandag 23 maart 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan ook met een naaimachine omgaan, en kleermakers zijn, de naam zegt het al, zijn mannen. Datatypistes daarentegen zijn vrouwen, de naam zegt het al.
Da's omgekeerd ook net zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik versta prima brabo's hoor, zelfs Helmonds.
quote:
Ik heb ooit in Vught en heel kort in Oirschot in mil. dienst gezeten. Was lachen daar indd.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's omgekeerd ook net zo.
Heb jaar lang een dwaze Limlander meegemaakt in huis met gozers uit alle windstreken.
Dat was lachen daar.
Dat is niks voor mij.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sowieso een Limburger die wil gaan varen?
Ja, dat gedoe met die draad en spoel is al wat.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:18 schreef drakin het volgende:
ik zei dat naaimachines dqn ook best technisch ingewikkelde apparaten zijn.
Ik zat alleen al aan de machine zelf te denken.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe met die draad en spoel is al wat.
Ik kon alleen Sparks worden vanwege 2 jampotglazen al sinds lagere school.quote:
Ik heb er zelfs een, het laatste dat ik er vorig jaar mee deed was een gordijn op lengte zoomen.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat alleen al aan de machine zelf te denken.
dat heb ik al 15 jaar uitgesteld.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een, het laatste dat ik er vorig jaar mee deed was een gordijn op lengte zoomen.
Ik heb bij de verbindingsdienst gezeten, met een telex en een vercijfer-apparaat (dat is een ding om te coderen).quote:Op maandag 23 maart 2015 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kon alleen Sparks worden vanwege 2 jampotglazen al sinds lagere school.
Dat ging al snel helemaal verkeerd
Truste,quote:
Ja, daarom, handig als je dat even zelf kan doen...quote:Op maandag 23 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb toevallig mijn muts een nieuwe Toyata gegeven, die is er aardig handig mee wanneer er ergens rits in moet of zoompje omgestikt.
Kreeg les in morse, het seinen ging prima maar dat getuut in mijn oren werd ik gek van en tiepen ging ook slecht door mijn toesetborddyslexie.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb bij de verbindingsdienst gezeten, met een telex en een vercijfer-apparaat (dat is een ding om te coderen).
Ach, ik had een mats baantje daar, weinig te doen, ik zat de hele dag met mijn poten op bureau.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kreeg les in morse, het seinen ging prima maar dat getuut in mijn oren werd ik gek van en tiepen ging ook slecht door mijn toesetborddyslexie.
Moet jij de bak in dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 06:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan we alle gekken opsluiten of los laten rondlopen?
Maar goed dat jullie al sliepenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen beter een apart subforum aanvragen![]()
Wat een negativiteit.....
Hij hoeft zich iig niet druk te maken dat ze stiekem meelurkt ...quote:Op maandag 23 maart 2015 10:07 schreef FANN het volgende:
Piet is eigenlijk ook best wel erg met zijn muts....
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij hoeft zich iig niet druk te maken dat ze stiekem meelurkt ...
jullie?quote:
Zou ik juist niet doen, gaan ze denkrn dat je naar de keuken loopt ook nog.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zo de kamer weer uitlopen als er 4 van dat soort kerels zaten
En was ook weer thuis of ben je dat alweer vergeten?quote:
Nee, maar ik ben geen ervaringsdeskundige meer, aangezien ik al jaren zonder partner in huis woonquote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
En was ook weer thuis of ben je dat alweer vergeten?
Als de hormonen van die mannen aan het posten zijn zien ze je gewoon over het hoofdquote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
En was ook weer thuis of ben je dat alweer vergeten?
Weet jij dan wat vrouwrndingetjes zijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de hormonen van die mannen aan het posten zijn zien ze je gewoon over het hoofd
Genoeg, maar ik wil wel rekening houden met mannelijke usersquote:Op maandag 23 maart 2015 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet jij dan wat vrouwrndingetjes zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |