Vrouwen hebben ook een mannelijke kant en kunnen best wel humor hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Waarbij de vrouwen dan gaan bepalen wat humor is? Lijkt me een goed plan.![]()
Je gebruikt een hoop abstracte begrippen die op papier heel aardig staan, maar waar in de praktijk een ieder zijn eigen invullig aan geeft. Wat jij denigrerend of humor vndt, dat kan een ander weer heel anders ervaren.
Bij alles wat mij niet bevalt het woord denigrerend erin gooien en dat is dan rekening houden met. Love it.
Als je goed gelezen hebt vannacht weet jij wat ik met vrouwendingetjes bedoelde en dat ik me er niet te goed voor voel om zulke dingen te doen. Maar de maatschappij bepaald dat het 'vrouwendingetjes' zijn, want als je als man zulke dingen doet word je al snel voor homo uitgemaakt.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook een mannelijke kant en kunnen best wel humor hebben.
Mannen hebben ook een vrouwelijke kant en zich elk woord persoonlijk gaan aantrekken en vervolgens hun nagels doen.
Ik las het wel hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je goed gelezen hebt vannacht weet jij wat ik met vrouwendingetjes bedoelde en dat ik me er niet te goed voor voel om zulke dingen te doen. Maar de maatschappij bepaald dat het 'vrouwendingetjes' zijn, want als je als man zulke dingen doet word je al snel voor homo uitgemaakt.
En hoor je mij daarover zeuren? Nee dus.
Als ik je dan eerlijk vraag, sprak ik er denigrerend over?quote:
Dat het niet, moet ik voor de zekerheid teruglezen? Want zo goed is mijn geheugen ook weer niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik je dan eerlijk vraag, sprak ik er denigrerend over?
Mijn geheugen is prima iig. Ik vertelde nog dat ik een naaimachine heb en dat het laatste dat ik ermee deed vorig jaar gordijnen inkorten en afzomen was. Ik kan dat niet denigrerend vinden, maar goed ik ben een man en heb misschien een ander referentiekader.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat het niet, moet ik voor de zekerheid teruglezen? Want zo goed is mijn geheugen ook weer niet.
Alle mannen haten dat toch.quote:
Mijn broer kan ook beter met een naaimachine overweg dan ik hoor, naaimachines zijn tenslotte zeer ingewikkelde technische dingen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn geheugen is prima iig. Ik vertelde nog dat ik een naaimachine heb en dat het laatste dat ik ermee deed vorig jaar gordijnen inkorten en afzomen was. Ik kan dat niet denigrerend vinden, maar goed ik ben een man en heb misschien een ander referentiekader.
Dat zei je indd. En ik zei iets over het gedoe met de draad en de spoel.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn broer kan ook beter met een naaimachine overweg dan ik hoor, naaimachines zijn tenslotte zeer ingewikkelde technische dingen.
Maar dat zei ik gister ook al, of zoiets dan.
Gelukkig zijn daar hulpmiddelen voor. Gebruiksaanwijzing heet dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei je indd. En ik zei iets over het gedoe met de draad en de spoel.
Dat is dus typisch iets voor mannen, de gebruiksaanwijzing slaan we vaak over. Wij beginnen gewoon, en pas als we tegen een probleempje aanlopen, zoeken we dat even op in de gebruiksaanwijzing. Of generaliseer ik nu?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar hulpmiddelen voor. Gebruiksaanwijzing heet dat.
Maar niemand die dat meer leest (ik ook niet)
Ik dacht dat dat typisch vrouwelijk wasquote:Op maandag 23 maart 2015 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus typisch iets voor mannen, de gebruiksaanwijzing slaan we vaak over. Wij beginnen gewoon, en pas als we tegen een probleempje aanlopen, zoeken we dat even op in de gebruiksaanwijzing. Of generaliseer ik nu?
Knopen doe ik ook met de hand hoor en een klein stukje van een naad ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
Ik heb een mini naaimachine staan, maar 1 proberen te gebruiken , maar ik vond het niks... Vroeger thuis wel regelmatig zitten spelen op die van mn moeder, dat ging toen wel redelijk... Ik hou het wel bij knoopjes aannaaien met de hand
Zie je, hebben mannen en vrouwen zelfs overeenkomsten. Wat een wonder...quote:Op maandag 23 maart 2015 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat typisch vrouwelijk was![]()
Zal wel een unisex dingetje zijn dan
Ik denk dat het komt doordat ze allebei mens zijnquote:Op maandag 23 maart 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je, hebben mannen en vrouwen zelfs overeenkomsten. Wat een wonder...
De perceptie van wat typisch "mannelijk" of "vrouwelijk" is hangt af van met wie je omgaat en waar je je begeeft. Ga maar eens een tijdje in OUD rondhangen. Dan merk je vanzelf dat wereldbeelden nogal kunnen verschillen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:36 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat dat typisch vrouwelijk was![]()
Zal wel een unisex dingetje zijn dan
Nou, ik ben nog steeds een Neanderthaler met een knots.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat ze allebei mens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |