Topquote:
ahaha lkkr vor je skkltjquote:
Mapimatopicsquote:
quote:
Waarom dan? Gooi het in de groep.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef hondebrokje het volgende:
Was het ook zat maar ben ook nog steeds zat maar af en toe kan geen kwaad.
Je kan Fok wel verlaten, maar Fok verlaat jou nooitquote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef hondebrokje het volgende:
Was het ook zat maar ben ook nog steeds zat maar af en toe kan geen kwaad.
nee bedanktquote:Op zondag 22 maart 2015 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom dan? Gooi het in de groep.
Omdat ik te veel fokte, te veel topics maakte en vooral te veel deelde over alles en niets. Is gewoon kansloos.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom dan? Gooi het in de groep.
Ah, je bent nu volwassen. Schrok je van jezelf ja? Heb nog wel een mapje op mn pc van je, is dat erg?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat ik te veel fokte, te veel topics maakte en vooral te veel deelde over alles en niets. Is gewoon kansloos.
6 jaar van me leven in FOK! Gestoken.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan Fok wel verlaten, maar Fok verlaat jou nooit
te veel fokken bestaat nietquote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat ik te veel fokte, te veel topics maakte en vooral te veel deelde over alles en niets. Is gewoon kansloos.
m, d, jquote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan lazer je toch op man. Jij was er toen toch niet of was je een lurker net als ik?
Die foto is toch echt weer te sad voor woorden man, echt.quote:
Welke foto?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die foto is toch echt weer te sad voor woorden man, echt.
Die hoofden spreken wel boekdelenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die foto is toch echt weer te sad voor woorden man, echt.
Hermann is langer geregistreerd dan driekwart van de users hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan lazer je toch op man. Jij was er toen toch niet of was je een lurker net als ik?
Ik ben nog steeds niet volwassen zoals het hoort maar wel al meer als vroeger.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, je bent nu volwassen. Schrok je van jezelf ja? Heb nog wel een mapje op mn pc van je, is dat erg?
Oh die ik een paar posts boven die vvdquote:
Ik denk het nog steeds.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd.
Oh, die foto was toen nog groot en zag toen alleen die lelijke vrouw in beeldquote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh die ik een paar posts boven die vvdpost plaatste
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, die foto was toen nog groot en zag toen alleen die lelijke vrouw in beeld
Dacht dat dat zo'n gek wijf uit BZV was
ik plaats geen foto's van mezelf hier en ik deel geen persoonlijke dingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd.
NU VOORUIT!!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
NIET VERSCHUIVEN MAAR AANPAKKEN!~!!1einzz
Met dat plannetje dat vandaag naar buiten kwam zul jij het wel eens zijn.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik plaats geen foto's van mezelf hier en ik deel geen persoonlijke dingen.
Je bent er ook nog niet zo lang.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja, das ook een behoorlijk slechte slogan inderdaad.quote:
Dat wel, maar over het algemeen is de VVD natuurlijk om te jankenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met dat plannetje dat vandaag naar buiten kwam zul jij het wel eens zijn.
Jouw foto's mogen wel in mijn DM-boxquote:Op zondag 22 maart 2015 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
spreek voor jezelfquote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef hondebrokje het volgende:
Maar iedereen maakt fouten in zijn leven.
Nu ook. Of je het er nou mee eens bent of niet, het is niet uit te voeren.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel, maar over het algemeen is de VVD natuurlijk om te janken
Ach, zoals het hoort.. klinkt nogal saai.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet volwassen zoals het hoort maar wel al meer als vroeger.
Ik schrik niet van mezelf.
Nee is niet erg, als dat jouw leven completer maakt.
Zeg dat maar eens tegen je moeder. Dat gaat een emotioneel gesprek worden in ieder geval.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spreek voor jezelf
perfect leven gehad deze boi
Ik geloof daar niet in. Verkoop dat niet aan mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spreek voor jezelf
perfect leven gehad deze boi
Natuurlijk is wel het uit te voeren.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nu ook. Of je het er nou mee eens bent of niet, het is niet uit te voeren.
Zorg gewoon dat je geniet, meer hoef je niet te doen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Verkoop dat niet aan mij.
Ik had wel beter kunnen leven tussen 16/23 jaar maar de tijd is geweest. Jammeren om gisteren heeft geen zin meer.
saaie mus?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, zoals het hoort.. klinkt nogal saai.
Shots!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen je moeder. Dat gaat een emotioneel gesprek worden in ieder geval.
Zitten we ook niet buiten de EU aan flink wat verdragen vast die het onmogelijk maken?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Natuurlijk is wel het uit te voeren.
Maar dan moet de rest van Europa wel meedoen.
als ik tegen mijn moeder verkondig dat ik een perfect leven heb gehad, neemt ze dat als compliment op neem ik aan? dan heeft ze goed voor me gezorgd, ben ik altijd gelukkig geweest, enzquote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen je moeder. Dat gaat een emotioneel gesprek worden in ieder geval.
Beetje gek doen is alleen maar leuk, saaie mensen die nooit eens iets geks eruit flappen.quote:
Maar als je een aantal wat eigenlijk je beste jaren van je leven hadden moeten zijn verpest is dat wel zonde.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je geniet, meer hoef je niet te doen.
3 euroquote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef hondebrokje het volgende:
Ik geloof daar niet in. Verkoop dat niet aan mij.
wow smooth hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje gek doen is alleen maar leuk, saaie mensen die nooit eens iets geks eruit flappen.
Maar hoe zit het met je figuur en je haarlengte? Is dat nog steeds dik in orde of moet ik mij ongerust maken?
Nee, dan ziet zij dat je jezelf voor de gek houdt en je regelmatig bent uitgelachen vroeger.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik tegen mijn moeder verkondig dat ik een perfect leven heb gehad, neemt ze dat als compliment op neem ik aan? dan heeft ze goed voor me gezorgd, ben ik altijd gelukkig geweest, enz
watquote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dan ziet zij dat je jezelf voor de gek houdt en je regelmatig bent uitgelachen vroeger.
Wie bepaalt dat? Die beste jaren bepaal je zelf. Misschien ben jij op een latere leeftijd wel veel gelukkiger met jezelf en het leven an sich?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar als je een aantal wat eigenlijk je beste jaren van je leven hadden moeten zijn verpest is dat wel zonde.
Doe eens normaal tegen Hermann.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dan ziet zij dat je jezelf voor de gek houdt en je regelmatig bent uitgelachen vroeger.
Vertel? Wat heeft hij gedaan?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
daar kan zelfs mortaxx nog iets van leren
Ja dat wel idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje gek doen is alleen maar leuk, saaie mensen die nooit eens iets geks eruit flappen.
Maar hoe zit het met je figuur en je haarlengte? Is dat nog steeds dik in orde of moet ik mij ongerust maken?
Maar wel kort dus? Dat is al minder. Als de intentie er maar is.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja dat wel idd.
Nog geen kort pittig kapsel, en qua gewicht hang ik ook nog in de buurt.
Moet wel sporten.
geen problemen verder, met ''uitgelachen'' bedoelde hij waarschijnlijk hoe ik altijd werd toegelachen met mijn hilarische grapjesquote:
Weet ik niet, lijkt me niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zitten we ook niet buiten de EU aan flink wat verdragen vast die het onmogelijk maken?
Ik kan me dat niet voorstellen aangezien je rond latere leeftijd steeds meer mensen moet loslaten in je leven, gezien ze sterven.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat? Die beste jaren bepaal je zelf. Misschien ben jij op een latere leeftijd wel veel gelukkiger met jezelf en het leven an sich?
Zit hij er langer dan Frank_Drebin? Lurkte ook al mee voor zijn tijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hermann is langer geregistreerd dan driekwart van de users hier.
Evenlang wel brunette.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar wel kort dus? Dat is al minder. Als de intentie er maar is.
Ik zou het ook niet weten. Ik denk sowieso dat je de hele EU nooit mee gaat krijgen, gelukkig.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik niet, lijkt me niet.
En anders opzeggen die verdragen, baas over eigen grens
Dan ga je wel heel ver hoor. Waarom zou je op latere leeftijd geen mensen meer aan je kunnen hechten waarmee je de tijd van je leven hebt? Oké, je moet niet wachten totdat de aftakeling intreed, natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen aangezien je rond latere leeftijd steeds meer mensen moet loslaten in je leven, gezien ze sterven.
ik weet nog dat ik hier als kleine Der_Junge lurkte, toen ik nog niet eens op de middelbare zat.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit hij er langer dan Frank_Drebin? Lurkte ook al mee voor zijn tijd.
Neemt niet weg dat je een laatbloeier kan zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen aangezien je rond latere leeftijd steeds meer mensen moet loslaten in je leven, gezien ze sterven.
Nice. Weet niet hoe dat staat bij jou, heb heel vroeger enkel wat foto's gezien, maar van nature ben je blond toch?quote:
Wel grappig natuurlijk dat ze nu ineens Wilders volkomen gelijk geven.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik denk sowieso dat je de hele EU nooit mee gaat krijgen, gelukkig.
Hell, hier in Nederland gaat de VVD niet eens partijen vinden die zo'n plan steunen buiten de PVV.
VVD is bang voor de PVV denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel grappig natuurlijk dat ze nu ineens Wilders volkomen gelijk geven.
ik durf geen hossels meer te zetten, dan wordt het als ''toneelstuk'' gezien en moet ik daarmee ''stoppen''.quote:
echt hè, bitchesquote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf geen hossels meer te zetten, dan wordt het als ''toneelstuk'' gezien en moet ik daarmee ''stoppen''.
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf geen hossels meer te zetten, dan wordt het als ''toneelstuk'' gezien en moet ik daarmee ''stoppen''.
valt eigenlijk mee dat bijna niemand ooit mijn UI tegen me gebruikt, is daar perfect voor tochquote:
Komt omdat je wel oké bent verder. Mensen respecteren je om wie je bent.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
valt eigenlijk mee dat bijna niemand ooit mijn UI tegen me gebruikt, is daar perfect voor toch
http://www.ahk.nl/theater(...)oneel-en-kleinkunst/quote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gewoon spijbelen tochquote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Morgen 6:45 op #kutleven
Waarom begint school niet gewoon om 12 uur ofzo?
Ga eerder naar bed, voelt het als uitslapenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
maar mensen noemen me al maandenlang Hermann. ik ben geen Hermann.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt omdat je wel oké bent verder. Mensen respecteren je om wie je bent.
niet zo zeuren Guus, ik moet er al om 6:00 uit.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Herman de schermanquote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar mensen noemen me al maandenlang Hermann. ik ben geen Hermann.
Briljant.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
fuck hiphop dit is rock 'n roll, seks drugs en niet naar school
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga eerder naar bed, voelt het als uitslapen
Zou ziekmelden.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
niet zo zeuren Guus, ik moet er al om 6:00 uit.
wist niet je dat daar verdrietig van werd vriend, ik noem je voortaan dermann.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar mensen noemen me al maandenlang Hermann. ik ben geen Hermann.
voor de volgende keer danquote:
Ruilen?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef Remqo het volgende:
Ik heb avonddienst, ik mag lekker uitslapen
Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Telt die al mee voor je examens dan?
volgend jaar pas volgens mijquote:Op zondag 22 maart 2015 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Telt die al mee voor je examens dan?
neequote:
Jij functioneert ook wel op 20%quote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben gewwon fucked, lig ik paar uur naar het plafond te staren
Doorzetten en het gaat geheid werkenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben gewwon fucked, lig ik paar uur naar het plafond te staren
nee was maar een grapje, vroeger was het wel een ding waar ik steeds met ''MAAR IK HEET GODVERDOMME GEEN HERMANN'' reageerde maar het is nu gewoon mijn naam hier geworden.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wist niet je dat daar verdrietig van werd vriend, ik noem je voortaan dermann.
Neequote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doorzetten en het gaat geheid werken
bietje stiekem rekenmachine op je schoot hebben liggen, geen probleem verderquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het niet zijn toch, gewoon beetje hoofdrekenen.
De soundbite op Radio KLB is geniaal, eigenlijk moet je het zelf insprekenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee was maar een grapje, vroeger was het wel een ding waar ik steeds met ''MAAR IK HEET GODVERDOMME GEEN HERMANN'' reageerde maar het is nu gewoon mijn naam hier geworden.
had wel liever een stoerdere naam zoals Conrad of Alex Thunderfist gewild maar helaas
Ja, dat doet er toch niet toe? Volgens mij is het cijfer dit jaar nog niet relevant voor het al dan niet slagen.quote:
ditquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
De soundbite op Radio KLB is geniaal, eigenlijk moet je het zelf inspreken
Dat is de halve toets. Daarna allemaal kutverhaaltjesquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het niet zijn toch, gewoon beetje hoofdrekenen.
ik ga het proberen denk ik. Nu laat slapen en morgen vroeg naar bedquote:
Jawel.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat doet er toch niet toe? Volgens mij is het cijfer dit jaar nog niet relevant voor het al dan niet slagen.
er zijn daarover al communicaties gaandequote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
De soundbite op Radio KLB is geniaal, eigenlijk moet je het zelf inspreken
Dat was wel duidelijk toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roadtrip geeft eindelijk toe dat zijn leven duizend keer ruk is
Hermann is veel stoerder dan Conrad of Alex Thunderfistquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee was maar een grapje, vroeger was het wel een ding waar ik steeds met ''MAAR IK HEET GODVERDOMME GEEN HERMANN'' reageerde maar het is nu gewoon mijn naam hier geworden.
had wel liever een stoerdere naam zoals Conrad of Alex Thunderfist gewild maar helaas
Heeft ook met genen ed te maken, dus veel zal het niet helpen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ga het proberen denk ik. Nu laat slapen en morgen vroeg naar bed
Wel voor het overgaan denk ik, niet geheel onbelangrijkquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat doet er toch niet toe? Volgens mij is het cijfer dit jaar nog niet relevant voor het al dan niet slagen.
Het zal mij benieuwenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn daarover al communicaties gaande
het haalt het niet bij Batman bin Suparmanquote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann is veel stoerder dan Conrad of Alex Thunderfist
Blijf nou eens van die drugs afquote:Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
Ik las helemaal verkeerd, ik dacht "dit is mijn eindexamenjaar".
Verhaaltjessommenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is de halve toets. Daarna allemaal kutverhaaltjes
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
hjbquote:
gvd dat las ik ookquote:Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
Suuphermannquote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het haalt het niet bij Batman bin Suparman
Je moet je ook niet gedragen naar een Hermann, maar laat die Hermann lijken op een Supermannquote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft ie opgezegdquote:Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is retry's account trouwens verwijderd of zo?
moet googlenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wist niet dat dat kon. Weet je ook waaromquote:
jawelquote:
heeft gegarandeerd een topleven die gastquote:Op zondag 22 maart 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
moet googlen
[ afbeelding ]
![]()
je zal maar zo heten
om je bang te makenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Danny zegt altijd dat ze dat niet doen?
Bohhhhhhh topOPquote:Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey frass, vind je de nieuwe toevoegingen aan de OP geslaagd?
komtie nooit meer terug?quote:
truste sahbiquote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga slapen boys van het goede leven. Over minder dan zeven uur gaat de wekker
hihihiquote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal aan je denken terwijl je het doet
Trusten kerelquote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet op dat account iig.quote:
mijn wekker gaat morgen niet af. het goede leven heb ik zeker.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
whehequote:
wat is dit voor freaky shit?quote:
Oh het is dus niet severusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
krijg waterpokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou wel raken thoStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
prof snape jwquote:
Kom sc'enquote:Op zondag 22 maart 2015 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
Kan nu sowieso niet slapen vanacht
jaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij dacht dat dat snape in mijn ui was? of wat
Hihi Xdquote:
Wat een schattig jochiequote:
Zekerssss en hij heeft stijl en is ook nog eens smoothquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen de eerste HP gezien, kom haten dan
het beste deel van de HP reeks, Emma Watson, heb ik wel fapjes op gepleegd dus alles is goed kerelquote:
bi?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jullie hebben geen idee hoeveel inhoudingsvermogen ik hiervoor nodig had
de desbetreffende persoon is een meisje. ze heet Arya Stark, de zus van Sansa, Robb, Bran en Rickon, de halfzus van Jon Snow, de dochter van Ned Stark en Catelyn Stark. het karakter wordt gespeeld door Maisie Williams.quote:
Dat is in ieder geval ietsquote:Op zondag 22 maart 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het beste deel van de HP reeks, Emma Watson, heb ik wel fapjes op gepleegd dus alles is goed kerel
hahaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat loop je mijn kloon af te kraken?
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de desbetreffende persoon is een meisje. ze heet Arya Stark, de zus van Sansa, Robb, Bran en Rickon, de halfzus van Jon Snow, de dochter van Ned Stark en Catelyn Stark. het karakter wordt gespeeld door Maisie Williams.
anders ik welquote:Op zondag 22 maart 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem mijn GoT shit serieus mattie
Iets te als je het mij vraagtquote:Op zondag 22 maart 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem mijn GoT shit serieus mattie
Oh nu zie ik het jaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de desbetreffende persoon is een meisje. ze heet Arya Stark, de zus van Sansa, Robb, Bran en Rickon, de halfzus van Jon Snow, de dochter van Ned Stark en Catelyn Stark. het karakter wordt gespeeld door Maisie Williams.
ik heb alle seizoenen meerdere keren bekeken, ik heb de boeken gelezen, ik leef die shit.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets te als je het mij vraagt![]()
In april weer GoT
kom danquote:
ik bel mijn vriendin Daenerys Targaryen en dan zeg ik dat ze de Unsullied mee moet brengen om jou helemaal kapot te trappenquote:
Gewoon één keer gekekenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb alle seizoenen meerdere keren bekeken, ik heb de boeken gelezen, ik leef die shit.
ik ga over een weekje seizoen 4 weer opnieuw kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon één keer gekeken![]()
Boeken ga ik misschien nog een keer lezen.
het geluidsstandje ''momenteel'' zit niet op mijn koptelefoon helaasquote:Op maandag 23 maart 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
het staat hier op momenteel, heb geluid van m'n koptelefoon harder gezet
Walking Deadquote:Op maandag 23 maart 2015 00:01 schreef Remqo het volgende:
Morgen wel weer de nieuwe Walking Dead.
GTST met zombies[ afbeelding ]
die TWD van laatste week was eindelijk weer eens goed. na een maand lang slechte afleveringen éindelijk weer eens eentje waar dingen gebeurden en mensen behalve Rick/Daryl mochten praten. hopen dat ze die kwaliteit behoudenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:01 schreef Remqo het volgende:
Morgen wel weer de nieuwe Walking Dead.
GTST met zombies[ afbeelding ]
lekker voor jequote:
De laatste paar afleveringen waren wel goed, sinds ze in Alexandria zijn, meteen ontwikkelingen en plotjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die TWD van laatste week was eindelijk weer eens goed. na een maand lang slechte afleveringen éindelijk weer eens eentje waar dingen gebeurden en mensen behalve Rick/Daryl mochten praten. hopen dat ze die kwaliteit behouden
welk seizoen vodn jij het saaistquote:Op maandag 23 maart 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
De laatste paar afleveringen waren wel goed, sinds ze in Alexandria zijn, meteen ontwikkelingen en plotjes.
Dat stuk daarvoor, dat ze door het bos slenteren, daar gebeurde werkelijk niets
Seizoen 2, met dat gekut op die boerderij en een half seizoen naar Sofia zoeken die in de schuur bleek te zittenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welk seizoen vodn jij het saaist
vond die op een na laatste aflevering ook niet top, met dat feest.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
De laatste paar afleveringen waren wel goed, sinds ze in Alexandria zijn, meteen ontwikkelingen en plotjes.
Dat stuk daarvoor, dat ze door het bos slenteren, daar gebeurde werkelijk niets
en welke het leukstequote:Op maandag 23 maart 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Seizoen 2, met dat gekut op die boerderij en een half seizoen naar Sofia zoeken die in de schuur bleek te zitten
laatste paar afleveringen van seizoen 2 vind ik wel tof, Shanequote:Op maandag 23 maart 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Seizoen 2, met dat gekut op die boerderij en een half seizoen naar Sofia zoeken die in de schuur bleek te zitten
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk het al jaren niet meer maar die Clarkson is wel een baas
Het 2e deel van seizoen 4, maar ook daar zaten mindere afleveringen tussen.quote:
zegt me niks, ben halverwege seizoen 3 afgehaaktquote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het 2e deel van seizoen 4, maar ook daar zaten mindere afleveringen tussen.
Gesplitste groepjes die een eigen weg volgde naar Terminus.
jazekerquote:Op maandag 23 maart 2015 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt me niks, ben halverwege seizoen 3 afgehaakt
zal ik weer verder kijken?
Ik vind TWD meer een serie die je moet binge kijken, dan elke week op een aflevering moet wachten.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt me niks, ben halverwege seizoen 3 afgehaakt
zal ik weer verder kijken?
wanneer denk je datquote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het 2e deel van seizoen 4, maar ook daar zaten mindere afleveringen tussen.
Gesplitste groepjes die een eigen weg volgde naar Terminus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eindelijk komt? echt een topgast vind ik dat![]()
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wanneer denk je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eindelijk komt? echt een topgast vind ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:
Ok op jullie aanraden ga ik het weer kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind TWD meer een serie die je moet binge kijken, dan elke week op een aflevering moet wachten.
Dus tja, je kan het weer oppakken en even inhalen, misschien vind je het wat.
Seizoen 5 is bijna afgelopen, nog 2 afleveringen, maar dan ben je wel helemaal bij.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Ok op jullie aanraden ga ik het weer kijken
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:23 schreef Remqo het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Dat zou een stunt zijn, meteen boze fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
mijn toppunt van boosheid tijdens het kijken van die serie had ik al bereikt toenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn, meteen boze fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doodging, was mijn favoriet![]()
zie ik al jaren mensen over klagenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:31 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig om te zien dat na x maanden/jaren na de zombie-apocalypse de gazonnetjes er netjes gemaaid bij staan
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn toppunt van boosheid tijdens het kijken van die serie had ik al bereikt toenIdd, hij was wel baas, ondanks hij een eigenwijze dwarshark was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doodging, was mijn favoriet
ik vond het jammer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Idd, hij was wel baas, ondanks hij een eigenwijze dwarshark was.
ik vond het jammer vanis ook een gemis iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga naar bed, eerst even iets moois op mijn netvlies laten branden:
ahh, beter. welterusten![]()
Welterusten Suuphermannquote:Op maandag 23 maart 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is ook een gemis idd
ik ga naar bed, eerst even iets moois op mijn netvlies laten branden:
[ afbeelding ]
ahh, beter. welterusten
Te rustigquote:
Jepsquote:
Geen zin om naar bed te gaanquote:
Slapen, goedenachtquote:Op maandag 23 maart 2015 00:56 schreef Remqo het volgende:
En wat doen jullie al zoal op dit late uur?
Flauw hoor.quote:
Sorry moet 7 uur opquote:Op maandag 23 maart 2015 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Flauw hoor.
En hoe gaat het met hetzalallemaalwel?
Begrijpelijk, slaap lekkerquote:
dankje manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |