Ah, je bent nu volwassen. Schrok je van jezelf ja? Heb nog wel een mapje op mn pc van je, is dat erg?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat ik te veel fokte, te veel topics maakte en vooral te veel deelde over alles en niets. Is gewoon kansloos.
6 jaar van me leven in FOK! Gestoken.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan Fok wel verlaten, maar Fok verlaat jou nooit
te veel fokken bestaat nietquote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat ik te veel fokte, te veel topics maakte en vooral te veel deelde over alles en niets. Is gewoon kansloos.
m, d, jquote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan lazer je toch op man. Jij was er toen toch niet of was je een lurker net als ik?
Die foto is toch echt weer te sad voor woorden man, echt.quote:
Welke foto?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die foto is toch echt weer te sad voor woorden man, echt.
Die hoofden spreken wel boekdelenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die foto is toch echt weer te sad voor woorden man, echt.
Hermann is langer geregistreerd dan driekwart van de users hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan lazer je toch op man. Jij was er toen toch niet of was je een lurker net als ik?
Ik ben nog steeds niet volwassen zoals het hoort maar wel al meer als vroeger.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, je bent nu volwassen. Schrok je van jezelf ja? Heb nog wel een mapje op mn pc van je, is dat erg?
Oh die ik een paar posts boven die vvdquote:
Ik denk het nog steeds.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd.
Oh, die foto was toen nog groot en zag toen alleen die lelijke vrouw in beeldquote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh die ik een paar posts boven die vvdpost plaatste
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, die foto was toen nog groot en zag toen alleen die lelijke vrouw in beeld
Dacht dat dat zo'n gek wijf uit BZV was
ik plaats geen foto's van mezelf hier en ik deel geen persoonlijke dingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd.
NU VOORUIT!!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
NIET VERSCHUIVEN MAAR AANPAKKEN!~!!1einzz
Met dat plannetje dat vandaag naar buiten kwam zul jij het wel eens zijn.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik plaats geen foto's van mezelf hier en ik deel geen persoonlijke dingen.
Je bent er ook nog niet zo lang.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik plaats geen foto's van mezelf hier en ik deel geen persoonlijke dingen.
Ja, das ook een behoorlijk slechte slogan inderdaad.quote:
Dat wel, maar over het algemeen is de VVD natuurlijk om te jankenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met dat plannetje dat vandaag naar buiten kwam zul jij het wel eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |