Neequote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doorzetten en het gaat geheid werken
bietje stiekem rekenmachine op je schoot hebben liggen, geen probleem verderquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het niet zijn toch, gewoon beetje hoofdrekenen.
De soundbite op Radio KLB is geniaal, eigenlijk moet je het zelf insprekenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee was maar een grapje, vroeger was het wel een ding waar ik steeds met ''MAAR IK HEET GODVERDOMME GEEN HERMANN'' reageerde maar het is nu gewoon mijn naam hier geworden.
had wel liever een stoerdere naam zoals Conrad of Alex Thunderfist gewild maar helaas
Ja, dat doet er toch niet toe? Volgens mij is het cijfer dit jaar nog niet relevant voor het al dan niet slagen.quote:
ditquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
De soundbite op Radio KLB is geniaal, eigenlijk moet je het zelf inspreken
Dat is de halve toets. Daarna allemaal kutverhaaltjesquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het niet zijn toch, gewoon beetje hoofdrekenen.
ik ga het proberen denk ik. Nu laat slapen en morgen vroeg naar bedquote:
Jawel.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat doet er toch niet toe? Volgens mij is het cijfer dit jaar nog niet relevant voor het al dan niet slagen.
er zijn daarover al communicaties gaandequote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
De soundbite op Radio KLB is geniaal, eigenlijk moet je het zelf inspreken
Dat was wel duidelijk toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roadtrip geeft eindelijk toe dat zijn leven duizend keer ruk is
Hermann is veel stoerder dan Conrad of Alex Thunderfistquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee was maar een grapje, vroeger was het wel een ding waar ik steeds met ''MAAR IK HEET GODVERDOMME GEEN HERMANN'' reageerde maar het is nu gewoon mijn naam hier geworden.
had wel liever een stoerdere naam zoals Conrad of Alex Thunderfist gewild maar helaas
Heeft ook met genen ed te maken, dus veel zal het niet helpen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ga het proberen denk ik. Nu laat slapen en morgen vroeg naar bed
Wel voor het overgaan denk ik, niet geheel onbelangrijkquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat doet er toch niet toe? Volgens mij is het cijfer dit jaar nog niet relevant voor het al dan niet slagen.
Het zal mij benieuwenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn daarover al communicaties gaande
het haalt het niet bij Batman bin Suparmanquote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann is veel stoerder dan Conrad of Alex Thunderfist
Blijf nou eens van die drugs afquote:Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
Ik las helemaal verkeerd, ik dacht "dit is mijn eindexamenjaar".
Verhaaltjessommenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is de halve toets. Daarna allemaal kutverhaaltjes
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
Ik las helemaal verkeerd, ik dacht "dit is mijn eindexamenjaar".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |