niet zo zeuren Guus, ik moet er al om 6:00 uit.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Morgen 6:45 op #kutleven
Waarom begint school niet gewoon om 12 uur ofzo?
Herman de schermanquote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar mensen noemen me al maandenlang Hermann. ik ben geen Hermann.
Briljant.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
fuck hiphop dit is rock 'n roll, seks drugs en niet naar school
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga eerder naar bed, voelt het als uitslapen
Zou ziekmelden.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
niet zo zeuren Guus, ik moet er al om 6:00 uit.
wist niet je dat daar verdrietig van werd vriend, ik noem je voortaan dermann.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar mensen noemen me al maandenlang Hermann. ik ben geen Hermann.
voor de volgende keer danquote:
Ruilen?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef Remqo het volgende:
Ik heb avonddienst, ik mag lekker uitslapen
Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Telt die al mee voor je examens dan?
volgend jaar pas volgens mijquote:Op zondag 22 maart 2015 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Telt die al mee voor je examens dan?
neequote:
Jij functioneert ook wel op 20%quote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben gewwon fucked, lig ik paar uur naar het plafond te staren
Doorzetten en het gaat geheid werkenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben gewwon fucked, lig ik paar uur naar het plafond te staren
nee was maar een grapje, vroeger was het wel een ding waar ik steeds met ''MAAR IK HEET GODVERDOMME GEEN HERMANN'' reageerde maar het is nu gewoon mijn naam hier geworden.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wist niet je dat daar verdrietig van werd vriend, ik noem je voortaan dermann.
Neequote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doorzetten en het gaat geheid werken
bietje stiekem rekenmachine op je schoot hebben liggen, geen probleem verderquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het niet zijn toch, gewoon beetje hoofdrekenen.
De soundbite op Radio KLB is geniaal, eigenlijk moet je het zelf insprekenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee was maar een grapje, vroeger was het wel een ding waar ik steeds met ''MAAR IK HEET GODVERDOMME GEEN HERMANN'' reageerde maar het is nu gewoon mijn naam hier geworden.
had wel liever een stoerdere naam zoals Conrad of Alex Thunderfist gewild maar helaas
Ja, dat doet er toch niet toe? Volgens mij is het cijfer dit jaar nog niet relevant voor het al dan niet slagen.quote:
ditquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
De soundbite op Radio KLB is geniaal, eigenlijk moet je het zelf inspreken
Dat is de halve toets. Daarna allemaal kutverhaaltjesquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het niet zijn toch, gewoon beetje hoofdrekenen.
ik ga het proberen denk ik. Nu laat slapen en morgen vroeg naar bedquote:
Jawel.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat doet er toch niet toe? Volgens mij is het cijfer dit jaar nog niet relevant voor het al dan niet slagen.
er zijn daarover al communicaties gaandequote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
De soundbite op Radio KLB is geniaal, eigenlijk moet je het zelf inspreken
Dat was wel duidelijk toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roadtrip geeft eindelijk toe dat zijn leven duizend keer ruk is
Hermann is veel stoerder dan Conrad of Alex Thunderfistquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee was maar een grapje, vroeger was het wel een ding waar ik steeds met ''MAAR IK HEET GODVERDOMME GEEN HERMANN'' reageerde maar het is nu gewoon mijn naam hier geworden.
had wel liever een stoerdere naam zoals Conrad of Alex Thunderfist gewild maar helaas
Heeft ook met genen ed te maken, dus veel zal het niet helpen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ga het proberen denk ik. Nu laat slapen en morgen vroeg naar bed
Wel voor het overgaan denk ik, niet geheel onbelangrijkquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat doet er toch niet toe? Volgens mij is het cijfer dit jaar nog niet relevant voor het al dan niet slagen.
Het zal mij benieuwenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn daarover al communicaties gaande
het haalt het niet bij Batman bin Suparmanquote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann is veel stoerder dan Conrad of Alex Thunderfist
Blijf nou eens van die drugs afquote:Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
Ik las helemaal verkeerd, ik dacht "dit is mijn eindexamenjaar".
Verhaaltjessommenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is de halve toets. Daarna allemaal kutverhaaltjes
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
hjbquote:
gvd dat las ik ookquote:Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
Suuphermannquote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het haalt het niet bij Batman bin Suparman
Je moet je ook niet gedragen naar een Hermann, maar laat die Hermann lijken op een Supermannquote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft ie opgezegdquote:Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is retry's account trouwens verwijderd of zo?
moet googlenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wist niet dat dat kon. Weet je ook waaromquote:
jawelquote:
heeft gegarandeerd een topleven die gastquote:Op zondag 22 maart 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
moet googlen
[ afbeelding ]
![]()
je zal maar zo heten
om je bang te makenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Danny zegt altijd dat ze dat niet doen?
Bohhhhhhh topOPquote:Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey frass, vind je de nieuwe toevoegingen aan de OP geslaagd?
komtie nooit meer terug?quote:
truste sahbiquote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga slapen boys van het goede leven. Over minder dan zeven uur gaat de wekker
hihihiquote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal aan je denken terwijl je het doet
Trusten kerelquote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet op dat account iig.quote:
mijn wekker gaat morgen niet af. het goede leven heb ik zeker.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
whehequote:
wat is dit voor freaky shit?quote:
Oh het is dus niet severusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
krijg waterpokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou wel raken thoStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
prof snape jwquote:
Kom sc'enquote:Op zondag 22 maart 2015 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
Kan nu sowieso niet slapen vanacht
jaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij dacht dat dat snape in mijn ui was? of wat
Hihi Xdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |