geen problemen verder, met ''uitgelachen'' bedoelde hij waarschijnlijk hoe ik altijd werd toegelachen met mijn hilarische grapjesquote:
Weet ik niet, lijkt me niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zitten we ook niet buiten de EU aan flink wat verdragen vast die het onmogelijk maken?
Ik kan me dat niet voorstellen aangezien je rond latere leeftijd steeds meer mensen moet loslaten in je leven, gezien ze sterven.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat? Die beste jaren bepaal je zelf. Misschien ben jij op een latere leeftijd wel veel gelukkiger met jezelf en het leven an sich?
Zit hij er langer dan Frank_Drebin? Lurkte ook al mee voor zijn tijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hermann is langer geregistreerd dan driekwart van de users hier.
Evenlang wel brunette.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar wel kort dus? Dat is al minder. Als de intentie er maar is.
Ik zou het ook niet weten. Ik denk sowieso dat je de hele EU nooit mee gaat krijgen, gelukkig.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik niet, lijkt me niet.
En anders opzeggen die verdragen, baas over eigen grens
Dan ga je wel heel ver hoor. Waarom zou je op latere leeftijd geen mensen meer aan je kunnen hechten waarmee je de tijd van je leven hebt? Oké, je moet niet wachten totdat de aftakeling intreed, natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen aangezien je rond latere leeftijd steeds meer mensen moet loslaten in je leven, gezien ze sterven.
ik weet nog dat ik hier als kleine Der_Junge lurkte, toen ik nog niet eens op de middelbare zat.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit hij er langer dan Frank_Drebin? Lurkte ook al mee voor zijn tijd.
Neemt niet weg dat je een laatbloeier kan zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen aangezien je rond latere leeftijd steeds meer mensen moet loslaten in je leven, gezien ze sterven.
Nice. Weet niet hoe dat staat bij jou, heb heel vroeger enkel wat foto's gezien, maar van nature ben je blond toch?quote:
Wel grappig natuurlijk dat ze nu ineens Wilders volkomen gelijk geven.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik denk sowieso dat je de hele EU nooit mee gaat krijgen, gelukkig.
Hell, hier in Nederland gaat de VVD niet eens partijen vinden die zo'n plan steunen buiten de PVV.
VVD is bang voor de PVV denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel grappig natuurlijk dat ze nu ineens Wilders volkomen gelijk geven.
ik durf geen hossels meer te zetten, dan wordt het als ''toneelstuk'' gezien en moet ik daarmee ''stoppen''.quote:
echt hè, bitchesquote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf geen hossels meer te zetten, dan wordt het als ''toneelstuk'' gezien en moet ik daarmee ''stoppen''.
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf geen hossels meer te zetten, dan wordt het als ''toneelstuk'' gezien en moet ik daarmee ''stoppen''.
valt eigenlijk mee dat bijna niemand ooit mijn UI tegen me gebruikt, is daar perfect voor tochquote:
Komt omdat je wel oké bent verder. Mensen respecteren je om wie je bent.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
valt eigenlijk mee dat bijna niemand ooit mijn UI tegen me gebruikt, is daar perfect voor toch
http://www.ahk.nl/theater(...)oneel-en-kleinkunst/quote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gewoon spijbelen tochquote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Morgen 6:45 op #kutleven
Waarom begint school niet gewoon om 12 uur ofzo?
Ga eerder naar bed, voelt het als uitslapenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Morgen 6:45 op #kutleven
Waarom begint school niet gewoon om 12 uur ofzo?
maar mensen noemen me al maandenlang Hermann. ik ben geen Hermann.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt omdat je wel oké bent verder. Mensen respecteren je om wie je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |