Jouw foto's mogen wel in mijn DM-boxquote:Op zondag 22 maart 2015 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik plaats geen foto's van mezelf hier en ik deel geen persoonlijke dingen.
spreek voor jezelfquote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef hondebrokje het volgende:
Maar iedereen maakt fouten in zijn leven.
Nu ook. Of je het er nou mee eens bent of niet, het is niet uit te voeren.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel, maar over het algemeen is de VVD natuurlijk om te janken
Ach, zoals het hoort.. klinkt nogal saai.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet volwassen zoals het hoort maar wel al meer als vroeger.
Ik schrik niet van mezelf.
Nee is niet erg, als dat jouw leven completer maakt.
Zeg dat maar eens tegen je moeder. Dat gaat een emotioneel gesprek worden in ieder geval.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spreek voor jezelf
perfect leven gehad deze boi
Ik geloof daar niet in. Verkoop dat niet aan mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spreek voor jezelf
perfect leven gehad deze boi
Natuurlijk is wel het uit te voeren.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nu ook. Of je het er nou mee eens bent of niet, het is niet uit te voeren.
Zorg gewoon dat je geniet, meer hoef je niet te doen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Verkoop dat niet aan mij.
Ik had wel beter kunnen leven tussen 16/23 jaar maar de tijd is geweest. Jammeren om gisteren heeft geen zin meer.
saaie mus?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, zoals het hoort.. klinkt nogal saai.
Shots!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen je moeder. Dat gaat een emotioneel gesprek worden in ieder geval.
Zitten we ook niet buiten de EU aan flink wat verdragen vast die het onmogelijk maken?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Natuurlijk is wel het uit te voeren.
Maar dan moet de rest van Europa wel meedoen.
als ik tegen mijn moeder verkondig dat ik een perfect leven heb gehad, neemt ze dat als compliment op neem ik aan? dan heeft ze goed voor me gezorgd, ben ik altijd gelukkig geweest, enzquote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen je moeder. Dat gaat een emotioneel gesprek worden in ieder geval.
Beetje gek doen is alleen maar leuk, saaie mensen die nooit eens iets geks eruit flappen.quote:
Maar als je een aantal wat eigenlijk je beste jaren van je leven hadden moeten zijn verpest is dat wel zonde.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je geniet, meer hoef je niet te doen.
3 euroquote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef hondebrokje het volgende:
Ik geloof daar niet in. Verkoop dat niet aan mij.
wow smooth hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje gek doen is alleen maar leuk, saaie mensen die nooit eens iets geks eruit flappen.
Maar hoe zit het met je figuur en je haarlengte? Is dat nog steeds dik in orde of moet ik mij ongerust maken?
Nee, dan ziet zij dat je jezelf voor de gek houdt en je regelmatig bent uitgelachen vroeger.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik tegen mijn moeder verkondig dat ik een perfect leven heb gehad, neemt ze dat als compliment op neem ik aan? dan heeft ze goed voor me gezorgd, ben ik altijd gelukkig geweest, enz
watquote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dan ziet zij dat je jezelf voor de gek houdt en je regelmatig bent uitgelachen vroeger.
Wie bepaalt dat? Die beste jaren bepaal je zelf. Misschien ben jij op een latere leeftijd wel veel gelukkiger met jezelf en het leven an sich?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Maar als je een aantal wat eigenlijk je beste jaren van je leven hadden moeten zijn verpest is dat wel zonde.
Doe eens normaal tegen Hermann.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dan ziet zij dat je jezelf voor de gek houdt en je regelmatig bent uitgelachen vroeger.
Vertel? Wat heeft hij gedaan?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
daar kan zelfs mortaxx nog iets van leren
Ja dat wel idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje gek doen is alleen maar leuk, saaie mensen die nooit eens iets geks eruit flappen.
Maar hoe zit het met je figuur en je haarlengte? Is dat nog steeds dik in orde of moet ik mij ongerust maken?
Maar wel kort dus? Dat is al minder. Als de intentie er maar is.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja dat wel idd.
Nog geen kort pittig kapsel, en qua gewicht hang ik ook nog in de buurt.
Moet wel sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |