Dit inderdaad. Moet je toch niet aan denken. Gadverdamme TS.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:29 schreef ps4014 het volgende:
Je hakken verkopen op marktplaats nadat jij er met je stinkvoeten ermee hebt gelopen. Gekke meid 😨
100 euroquote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Zou je de pumps 2 weken onafgebroken willen dragen en kan je ze daarna in een luchtdichte zak discreet naar mij verzenden?
ps. over de vraagprijs kunnen we ruimdenkend zijn.
gr henk
Indd, mensen vies noemen maar zelf je gedragen rotzooi op marktplaat zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:29 schreef ps4014 het volgende:
Je hakken verkopen op marktplaats nadat jij er met je stinkvoeten ermee hebt gelopen. Gekke meid 😨
Hij heeft je uiteindelijk toch wel een fijne verjaardag gewenst?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef Saisai het volgende:
Nja, heb ik ook een keer gehad. Compleet met hijgende meneer die nog even op mn verjaardag belde.
Ik verzin dit niet.
Hij heeft zelf in ieder geval een geslaagde avond gekend!quote:Op zondag 22 maart 2015 10:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft je uiteindelijk toch wel een fijne verjaardag gewenst?
Nee, hij was daarvoor te druk bezig met zichzelf..quote:Op zondag 22 maart 2015 10:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft je uiteindelijk toch wel een fijne verjaardag gewenst?
En toen heb je zijn cadeautje geaccepteerd?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef Saisai het volgende:
Nja, heb ik ook een keer gehad. Compleet met hijgende meneer die nog even op mn verjaardag belde.
Ik verzin dit niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |