zegt me niks, ben halverwege seizoen 3 afgehaaktquote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het 2e deel van seizoen 4, maar ook daar zaten mindere afleveringen tussen.
Gesplitste groepjes die een eigen weg volgde naar Terminus.
jazekerquote:Op maandag 23 maart 2015 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt me niks, ben halverwege seizoen 3 afgehaakt
zal ik weer verder kijken?
Ik vind TWD meer een serie die je moet binge kijken, dan elke week op een aflevering moet wachten.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt me niks, ben halverwege seizoen 3 afgehaakt
zal ik weer verder kijken?
wanneer denk je datquote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het 2e deel van seizoen 4, maar ook daar zaten mindere afleveringen tussen.
Gesplitste groepjes die een eigen weg volgde naar Terminus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eindelijk komt? echt een topgast vind ik dat![]()
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wanneer denk je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eindelijk komt? echt een topgast vind ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:
Ok op jullie aanraden ga ik het weer kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind TWD meer een serie die je moet binge kijken, dan elke week op een aflevering moet wachten.
Dus tja, je kan het weer oppakken en even inhalen, misschien vind je het wat.
Seizoen 5 is bijna afgelopen, nog 2 afleveringen, maar dan ben je wel helemaal bij.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Ok op jullie aanraden ga ik het weer kijken
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:23 schreef Remqo het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Dat zou een stunt zijn, meteen boze fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
mijn toppunt van boosheid tijdens het kijken van die serie had ik al bereikt toenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn, meteen boze fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doodging, was mijn favoriet![]()
zie ik al jaren mensen over klagenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:31 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig om te zien dat na x maanden/jaren na de zombie-apocalypse de gazonnetjes er netjes gemaaid bij staan
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn toppunt van boosheid tijdens het kijken van die serie had ik al bereikt toenIdd, hij was wel baas, ondanks hij een eigenwijze dwarshark was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doodging, was mijn favoriet
ik vond het jammer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Idd, hij was wel baas, ondanks hij een eigenwijze dwarshark was.
ik vond het jammer vanis ook een gemis iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga naar bed, eerst even iets moois op mijn netvlies laten branden:
ahh, beter. welterusten![]()
Welterusten Suuphermannquote:Op maandag 23 maart 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is ook een gemis idd
ik ga naar bed, eerst even iets moois op mijn netvlies laten branden:
[ afbeelding ]
ahh, beter. welterusten
Te rustigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |