kom danquote:
ik bel mijn vriendin Daenerys Targaryen en dan zeg ik dat ze de Unsullied mee moet brengen om jou helemaal kapot te trappenquote:
Gewoon één keer gekekenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb alle seizoenen meerdere keren bekeken, ik heb de boeken gelezen, ik leef die shit.
ik ga over een weekje seizoen 4 weer opnieuw kijkenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon één keer gekeken![]()
Boeken ga ik misschien nog een keer lezen.
het geluidsstandje ''momenteel'' zit niet op mijn koptelefoon helaasquote:Op maandag 23 maart 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
het staat hier op momenteel, heb geluid van m'n koptelefoon harder gezet
Walking Deadquote:Op maandag 23 maart 2015 00:01 schreef Remqo het volgende:
Morgen wel weer de nieuwe Walking Dead.
GTST met zombies[ afbeelding ]
die TWD van laatste week was eindelijk weer eens goed. na een maand lang slechte afleveringen éindelijk weer eens eentje waar dingen gebeurden en mensen behalve Rick/Daryl mochten praten. hopen dat ze die kwaliteit behoudenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:01 schreef Remqo het volgende:
Morgen wel weer de nieuwe Walking Dead.
GTST met zombies[ afbeelding ]
lekker voor jequote:
De laatste paar afleveringen waren wel goed, sinds ze in Alexandria zijn, meteen ontwikkelingen en plotjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die TWD van laatste week was eindelijk weer eens goed. na een maand lang slechte afleveringen éindelijk weer eens eentje waar dingen gebeurden en mensen behalve Rick/Daryl mochten praten. hopen dat ze die kwaliteit behouden
welk seizoen vodn jij het saaistquote:Op maandag 23 maart 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
De laatste paar afleveringen waren wel goed, sinds ze in Alexandria zijn, meteen ontwikkelingen en plotjes.
Dat stuk daarvoor, dat ze door het bos slenteren, daar gebeurde werkelijk niets
Seizoen 2, met dat gekut op die boerderij en een half seizoen naar Sofia zoeken die in de schuur bleek te zittenquote:Op maandag 23 maart 2015 00:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welk seizoen vodn jij het saaist
vond die op een na laatste aflevering ook niet top, met dat feest.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
De laatste paar afleveringen waren wel goed, sinds ze in Alexandria zijn, meteen ontwikkelingen en plotjes.
Dat stuk daarvoor, dat ze door het bos slenteren, daar gebeurde werkelijk niets
en welke het leukstequote:Op maandag 23 maart 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Seizoen 2, met dat gekut op die boerderij en een half seizoen naar Sofia zoeken die in de schuur bleek te zitten
laatste paar afleveringen van seizoen 2 vind ik wel tof, Shanequote:Op maandag 23 maart 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Seizoen 2, met dat gekut op die boerderij en een half seizoen naar Sofia zoeken die in de schuur bleek te zitten
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk het al jaren niet meer maar die Clarkson is wel een baas
Het 2e deel van seizoen 4, maar ook daar zaten mindere afleveringen tussen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |