Wat een schattig jochiequote:
Zekerssss en hij heeft stijl en is ook nog eens smoothquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen de eerste HP gezien, kom haten dan
het beste deel van de HP reeks, Emma Watson, heb ik wel fapjes op gepleegd dus alles is goed kerelquote:
bi?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jullie hebben geen idee hoeveel inhoudingsvermogen ik hiervoor nodig had
de desbetreffende persoon is een meisje. ze heet Arya Stark, de zus van Sansa, Robb, Bran en Rickon, de halfzus van Jon Snow, de dochter van Ned Stark en Catelyn Stark. het karakter wordt gespeeld door Maisie Williams.quote:
Dat is in ieder geval ietsquote:Op zondag 22 maart 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het beste deel van de HP reeks, Emma Watson, heb ik wel fapjes op gepleegd dus alles is goed kerel
hahaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat loop je mijn kloon af te kraken?
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de desbetreffende persoon is een meisje. ze heet Arya Stark, de zus van Sansa, Robb, Bran en Rickon, de halfzus van Jon Snow, de dochter van Ned Stark en Catelyn Stark. het karakter wordt gespeeld door Maisie Williams.
anders ik welquote:Op zondag 22 maart 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem mijn GoT shit serieus mattie
Iets te als je het mij vraagtquote:Op zondag 22 maart 2015 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem mijn GoT shit serieus mattie
Oh nu zie ik het jaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de desbetreffende persoon is een meisje. ze heet Arya Stark, de zus van Sansa, Robb, Bran en Rickon, de halfzus van Jon Snow, de dochter van Ned Stark en Catelyn Stark. het karakter wordt gespeeld door Maisie Williams.
ik heb alle seizoenen meerdere keren bekeken, ik heb de boeken gelezen, ik leef die shit.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets te als je het mij vraagt![]()
In april weer GoT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |