SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opentquote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef DarkTravel het volgende:
is het niet de bedoeling dit onderwerp op dit forum te plaatsen?
Ja, ja. Goed verhaalquote:maar even over het geld verdienen ermee:
ik ben nog niet van plan er geld mee te verdienen.
eerst wil ik groter worden met dit kanaal.
later als ik geld ermee verdien krijgt degene die mij helpt natuurlijk een groot aandeel hiervan.
Later als je groot bent. Nu nog even niet...quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef DarkTravel het volgende:
maar even over het geld verdienen ermee:
ik ben nog niet van plan er geld mee te verdienen.
eerst wil ik groter worden met dit kanaal.
later als ik geld ermee verdien krijgt degene die mij helpt natuurlijk een groot aandeel hiervan.
Waarom zouden degenen, die jou zouden kunnen helpen, niet een eigen youtubekanaal beginnen? Dan hoeven ze niets te delen met jou.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef DarkTravel het volgende:
Nee. Zoals in de policy van V&A te lezen is, is het niet toegestaan om diensten aan te bieden, of te vragen daar naar.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef DarkTravel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |