Jammer voor je dat het internet zelf niets vergeet.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, hier mag ik alles vertellen. Gelukkig is het 40+, daar vergeet iedereen het toch weer
Stel je eens voor dat het internet wel alles vergeet, dan is het internet het internet niet meer...quote:Op zondag 22 maart 2015 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het internet zelf niets vergeet.
Ja, sinds jij op jacht bent naar 'kwoots' houdt iedereen stijf zijn kaken op elkaar (figuurlijk), en letterlijk zijn/haar vingers in de knoop zoals Lucky2Bastard het met zijn veters doet.quote:
oeh, lekker uitwaaienquote:Op zondag 22 maart 2015 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Lekker een stuk langs het strand gelopen vanmiddag, het was heerlijk weer.
Ik wilde iets posten over mijn weekeinde, maar dat doe ik maar niet om die reden.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg niks meer, alles kan tegen mij gebruikt worden
Ik nog niet, geen tijd voor. Straks pizza eten denk ik. Morgen (mits ik er tijd voor heb) een lekkere Griekse salade maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, ik heb eindelijk iets te eten voor mijn neus...
En dat moeten wij zeker geloven......quote:Op zondag 22 maart 2015 19:38 schreef FANN het volgende:
Ik beloof dat ik voorlopig stop met dat smoelenboek want mijn inspiratie is ook wel op nu![]()
ik had liever aan het strand willen wandelen vandaag net als Dees, maar ja
Mo gaat ermee aan de haalquote:Op zondag 22 maart 2015 19:38 schreef FANN het volgende:
Ik beloof dat ik voorlopig stop met dat smoelenboek want mijn inspiratie is ook wel op nu![]()
nah dan geloof je het nietquote:Op zondag 22 maart 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat moeten wij zeker geloven......
Nee joh, je ging juist zo lekker los....quote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan geloof je het niet![]()
als jullie het niet leuk vinden dan stop ik wel helemaal ermee trouwens
jemig zeg
wat zeur je dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, je ging juist zo lekker los....
ik voel een fannetje aankomenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan geloof je het niet![]()
als jullie het niet leuk vinden dan stop ik wel helemaal ermee trouwens
jemig zeg
heerlijk, ik zat bij de kinderboerderij.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Lekker een stuk langs het strand gelopen vanmiddag, het was heerlijk weer.
Duh.......quote:Op zondag 22 maart 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
HA, ik zie het al, hij is dus gewoon jaloersnah, hij mag voorlopig zijn best doen dan
Nee, effe niet in het Smoelenboek posten bedoel ikquote:
hoeveel van die dingen heb je nou? dan zoek ik een plaatje voor Het Boekquote:Op zondag 22 maart 2015 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
heerlijk, ik zat bij de kinderboerderij.
Nou, 3 keer HOERA dan maar, HOERA, HOERA!!quote:
1)beker met chocolade paas-eitjesquote:Op zondag 22 maart 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Wat heb je gewonnen?
1)beker met chocolade paas-eitjesquote:Op zondag 22 maart 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, 3 keer HOERA dan maar, HOERA, HOERA!!
Een pak koffie gewonnen?
en pannekoekenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
Nah.... Hut heeft tenminste lol gehad vandaag
Nou.... niet slecht toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1)beker met chocolade paas-eitjes
2)eau de toilette
c)mooie plantenbakje voor op het balkon
vorige keer had ik een fles shampoo gewonnenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou.... niet slecht toch?
Lekker paaseitjes bij je koffie
Als het kon zou Treehut de paaseitjes met ons delen hieroquote:Op zondag 22 maart 2015 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij geeft Treehut nu een rondje voor de room.
ook altijd handig...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vorige keer had ik een fles shampoo gewonnen
Kom maar op, daar heb ik veel meer aan.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vorige keer had ik een fles shampoo gewonnen
Da's gezellig, en waar gaan ze die houden?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
Nou ga ik me opgeven voor de paas-brunch.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's gezellig, en waar gaan ze die houden?
Dat is geen gezellig dingquote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rond de paasboom, gok ik zo.
ah...... ja daar doe ik nooit aan mee, dus dat ontgaat mij allemaalquote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee met de postcodeloterij natuurlijk !!
Misschien wil ie graag dat ***lapje uitproberen.quote:
mew.....................quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien wil ie graag dat ***lapje uitproberen.
Of een mooie prijs, dan heeft ie geen baan meer nodigquote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geintje Chuf, ik gun je van harte een leuke baan.![]()
6 april 2015quote:Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's gezellig, en waar gaan ze die houden?
Een hele mooie prijsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:15 schreef FANN het volgende:
Wat heb je liever Chuf? Een héle mooie prijs of een baan?
Dat is zo'n beetje wat er buiten groeit nu.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geen gezellig ding![]()
daar word ik altijd een beetje treurig van
Ik doe daar niet aan mee / nooit mee-gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee met de postcodeloterij natuurlijk !!
stomme dingen vin ik hetquote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje wat er buiten groeit nu.
whahaaa, grapjas, nog steeds vierquote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, effe niet in het Smoelenboek posten bedoel ik![]()
Trouwens, nu je hier toch bent, want jij staat er nog niet in....
Hoeveel kindjes heb je nou? Nog steeds vier of zijn het er inmiddels meer?
Bejaardensoosquote:
Gewoon 10 miljoen en een lekker wijf dus, eentje die ook nog lekker kan koken.quote:
een lekker wijf in de kroegquote:Op zondag 22 maart 2015 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon 10 miljoen en een lekker wijf dus, eentje die ook nog lekker kan koken.
Maar je bent toch nog niet bejaard Hut, wat moet je daar nou tussen?quote:
ik ben 53quote:Op zondag 22 maart 2015 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je bent toch nog niet bejaard Hut, wat moet je daar nou tussen?
Of ben je dan met je ouders ofzo?
vanwege dat korte rokjequote:
Ja en? Je bent 2 maanden ouder dan ik joh.quote:
quote:
https://www.youtube.com/watch?v=M6WVIM18_tE[quote]quote:
Nee, omdat ze leuk is en goede muziek maakt en ze heeft een leuke naam en ja, ze ziet er zeker goed uit.quote:
Have fun.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe een paar afleveringen kijken van House of Cards
sorry ik ken die muziek verder nietquote:Op zondag 22 maart 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, omdat ze leuk is en goede muziek maakt en ze heeft een leuke naam en ja, ze ziet er zeker goed uit.
Ze is geboren in 1969, dus dat is prima, vind ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
sorry ik ken die muziek verder niet
ik zal er even een naar luisterenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is geboren in 1969, dus dat is prima, vind ik.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is geboren in 1969, dus dat is prima, vind ik.
[img]htpp://boeklog.info/pics/morris_ma.jpg[/img]quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... kijk dat is info waar ik iets mee kan
die komt hier niet goed doorquote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ [url=htpp://boeklog.info/pics/morris_ma.jpg]afbeelding[/url] ]
oleequote:Op zondag 22 maart 2015 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is fake, daar zijn ze nooit geweest.
Die gozer heb ik nog ooit in 1979 op Pinkpop gezien, en dat was top.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Poeh, poeh, een middag met kleinzoon spelen is wel vermoeiend.
Hands off Slyquote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 sly die hier komt uitrusten van zijn fittie.
Leuk, waren er al lammetjes?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
heerlijk, ik zat bij de kinderboerderij.
quote:
Die zag ik vanmorgen alquote:
Ik waag me niet in die discussiequote:Op zondag 22 maart 2015 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij had je steun net wel kunnen gebruiken.
Mijn baas zeg maar heeft ze er uit gehaald en dat waren er 4quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zag ik vanmorgen alHeb je die van internet geplukt of is het een live foto?
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn baas zeg maar heeft ze er uit gehaald en dat waren er 4 waarvan 1 bruinquote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
di geitje rennen johquote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Best wel knap dat die gelijk kunnen staan, bij mensen duurt dat zowat een jaar.
Die draagt een zesling?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Treehut362 het volgende:
nou haal ik ze door elkaar
[ afbeelding ]
Ik weet niet ik ben van groen plantsoen e.d.quote:
die leeft volgens mij niet meer had twee x dat ze verkeerd liggenquote:
Schapen houden het gras altijd mooi kort.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik weet niet ik ben van groen plantsoen e.d.
jaquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schapen houden het gras altijd mooi kort.
30 mei scherenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schapen houden het gras altijd mooi kort.
Ik weet donders goed wat een stuitligging isquote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die leeft volgens mij niet meer had twee x dat ze verkeerd liggen
"mixed feelings"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stuitligging
In Duitsland wissel ik altijd de weilanden, eerst tijdje schapen, dan jonge paarden, dan ff rust en hooien, dan weer schapen en in de winter als het kan paarden.quote:
ik was een beetje verdrietigquote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet donders goed wat een stuitligging is
Ecologisch groenbeheerquote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Duitsland wissel ik altijd de weilanden, eerst tijdje schapen, dan jonge paarden, dan ff rust en hooien, dan weer schapen en in de winter als het kan paarden.
Dat is ook triest.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik was een beetje verdrietig van die dooie geit
Ja en die kosten geld ook nogquote:
evenementvergunning de hele mikmakquote:
ik mag misscjhien weer bij de draimolen z=staanquote:
Dan wilt u natuurlijk een Kraampje huren!quote:
Hij wil draaienquote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan wilt u natuurlijk een Kraampje huren!
Dan ga ik bij het Kraampjes taan.quote:
van die Kidz house shitquote:
kost 50euroosquote:
voor op je CVquote:
Wat wil hij later worden als hij groot is?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw kleinzoon lijkt op mij, kan me driftig worden wanneer het niet naar zijn zin gaat.
Heb geen idee? Hij gooit graag met dingen nu.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat wil hij later worden als hij groot is?
Action-painterquote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee? Hij gooit graag met dingen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Treehut362 op 22-03-2015 21:42:39 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Voor in huis?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben 'm nu aan het trainen voor handbal.
niet allemaalquote:
impulsiefquote:Op zondag 22 maart 2015 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je de deur openzet loopt ie zo naar buiten.
geen mollen?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was lekker weer vanmiddag en tuin ligt op het zuiden.
Succesquote:Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga hard mijn best doen om te gaan slapen. Heb middagslaapje weten te vermijden. Trusten
heel verstandigquote:Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga hard mijn best doen om te gaan slapen. Heb middagslaapje weten te vermijden. Trusten
Dat maakt bij haar niet uit als ze op dr Ipad zitquote:Op zondag 22 maart 2015 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan quoten natuurlijk.
okquote:
Is dat zo beperkt?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat maakt bij haar niet uit als ze op dr Ipad zit
ik weet nietquote:
Ok, da's een hele geruststelling, kan ik ook weer slapen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM heeft quote alert uitstaan, dus er is geen schade aangericht....
Nu al?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, da's een hele geruststelling, kan ik ook weer slapen.
ik ben te oud voor die rotzoojquote:
Ma Dalton? Die laatste was toch een dochter?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ [url=htpp://boeklog.info/pics/morris_ma.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, maar slapen klonk zo vredigquote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal doot bedoel je?
Niet als iemand gaat slapen hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom zeggen ze ook altijd, rust in vrede
Nog één glaasje om het af te lerenquote:
Ofzoquote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee als er iemand wordt begraven ofzo....
voor vanavond laatste glaasje dan, heb er al een druk weekend opzittenquote:
Zie, je krabbelt al terugquote:Op zondag 22 maart 2015 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
voor vanavond laatste glaasje dan, heb er al een druk weekend opzitten
Morgen nog werken hè en bijkomen van 't weekendquote:
Ik doe meequote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen nog werken hè en bijkomen van 't weekend
Die staat iig geval de volgende ochtend niet meer op voor een bakkie koffie....quote:
Ik ook niet, want dat goedje drink ik nietquote:Op zondag 22 maart 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die staat iig geval de volgende ochtend niet meer op voor een bakkie koffie....
Nou, zolang je maar gezond op staat kerel...quote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, want dat goedje drink ik niet
Tot het bittere eind graagquote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, zolang je maar gezond op staat kerel...
Wel redelijk. sowieso op tweede paasdag een loopje op het vliegveld over 5 km. Waarschijnlijk op Witte Donderdag ook nog een wedstrijd. Moet ik me nog wel voor inschrijven, maar dan ga ik waarschijnlijk voor de 10 kmquote:
Ik heb gisteren moeten werken, dan ben ik automatisch de maandag er op vrijquote:
Oja, dat vliegveldloopje had ik tijdje terug van gehoord en ook overwogenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk. sowieso op tweede paasdag een loopje op het vliegveld over 5 km. Waarschijnlijk op Witte Donderdag ook nog een wedstrijd. Moet ik me nog wel voor inschrijven, maar dan ga ik waarschijnlijk voor de 10 km
Voor mij is het gratis via de loopgroep, anders had ik het niet gedaan. Vond de prijs te hoogquote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, dat vliegveldloopje had ik tijdje terug van gehoord en ook overwogen
Hebben ze nog ergens rente dan?quote:
Ja, verdomd jij moet je paasboom nog halen...quote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
Wanneer is het in godsnaam Pasen eigenlijk?
Deze maand?
Als jij weet waar, wil ik het graag van je horen....quote:
Neh... niet echt, maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, verdomd jij moet je paasboom nog halen...
Idd niet goedkoopquote:Op zondag 22 maart 2015 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij is het gratis via de loopgroep, anders had ik het niet gedaan. Vond de prijs te hoog![]()
Ik weet ook nooit wanneer zulke dagen zijn omdat ze elk jaar op ander data vallen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... niet echt, maar ik vroeg het me gewoon af
ja, daar zal het wel door komen, Kerstmis is iets eenvoudiger om te onthoudenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit wanneer zulke dagen zijn omdat ze elk jaar op ander data vallen.
Och het gaat allemaal al jaren een beetje langs me heen eigenlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alleen kerst weet ik. En daar heb ik ook al een hekel aan....
o jah was ook zoquote:Op zondag 22 maart 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben gewoon geen feestneus, maar dat is inmiddels bekend....
Ik vroeg het niet voor niets, zeker nu zo'n rabobank met het idee komt om rente te betalen om tw mogen sparen(het is nog geen 1 april)quote:Op zondag 22 maart 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als jij weet waar, wil ik het graag van je horen....
sinterklaas en oud en nieuw zal dan ook wel lukken.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, daar zal het wel door komen, Kerstmis is iets eenvoudiger om te onthouden
ING geeft 1% voor zover ik weet.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet voor niets, zeker nu zo'n rabobank met het idee komt om rente te betalen om tw mogen sparen(het is nog geen 1 april)
Pasen is 6 weken na carnaval altijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet ook nooit wanneer zulke dagen zijn omdat ze elk jaar op ander data vallen.
ASN bank ook zoiets en heeft ook nog rente op de betaalrekening.quote:
Ja, ik twijfelde ook een beetje eigenlijkquote:
Daar heb ik nou totaal niks meequote:Op zondag 22 maart 2015 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pasen is 6 weken na carnaval altijd.
ja die ook...quote:Op zondag 22 maart 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
sinterklaas en oud en nieuw zal dan ook wel lukken.
Heb nagekeken en het is inderdaad 1%.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
ASN bank ook zoiets en heeft ook nog rente op de betaalrekening.
Wie wel? Dat is iets voor idioten, toch?quote:
feest met meeste chocola dat sintfeest.quote:
Ik geloof dat ik alleen op de lagere school Carnaval heb gevierd, dan mochten we geloof ik een dagquote:Op zondag 22 maart 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie wel? Dat is iets voor idioten, toch?
Ja klopt, voor brabandersquote:Op zondag 22 maart 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie wel? Dat is iets voor idioten, toch?
Ben jij ook al zo'n Chocolade Freak?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
feest met meeste chocola dat sintfeest.
Alleen heeft die bank weer geen zakelijke rekening, triodos en knab wel maar geen idee van hun rente.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nagekeken en het is inderdaad 1%.
Nou Piet, ik hou helemaal niet van carnaval, maar ik krijg het hier wel tegen mijn zin mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Limburg gaat dat niet ongemerkt voorbij.
Ehm ja best wrl eigenlijk. Maak zelf zelfs chocolaatjesquote:Op zondag 22 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n Chocolade Freak?![]()
Nah, ik vind het ook wel lekker eigenlijk
En ik ben een Brabander die niet van carnaval houd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou Piet, ik hou helemaal niet van carnaval, maar ik krijg het hier wel tegen mijn zin mee.
Daar hoef je je toch niet aan te storen? Ik heb ook niks met Pasen, maar ik stoor me er ook weer niet aan hoor, moeten ze lekker zelf weten, vroeger vond ik het wel leuk, als kind, paasontbijt enzo...quote:Op zondag 22 maart 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou Piet, ik hou helemaal niet van carnaval, maar ik krijg het hier wel tegen mijn zin mee.
Ah... ik ben meer van de makkelijke, ik koop ze welquote:Op zondag 22 maart 2015 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ehm ja best wrl eigenlijk. Maak zelf zelfs chocolaatjes
Fann meid, hier heb je er echt tegen je zin last van 11 optochten in mijn stad en zelfs de AH is dan dicht, en veel lawaai.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet aan te storen? Ik heb ook niks met Pasen, maar ik stoor me er ook weer niet aan hoor, moeten ze lekker zelf weten, vroeger vond ik het wel leuk, als kind, paasontbijt enzo...
of eigenlijk zou ik moeten zeggen, ik heb er de puf niet voor om zulke dingen zelf te gaan makenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ben meer van de makkelijke, ik koop ze wel
Ah....... ja dat heb je hier dan weer nietquote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann meid, hier heb je er echt tegen je zin last van 11 optochten in mijn stad en zelfs de AH is dan dicht, en veel lawaai.
Soms, maar ik wil niet teveel suiker binnen krijgen en dan is zelf maken de manier om toch lekkere chocolastjes te krijgenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ben meer van de makkelijke, ik koop ze wel
of minder chocolade eten, zelfde effectquote:Op zondag 22 maart 2015 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms, maar ik wil niet teveel suiker binnen krijgen en dan is zelf maken de manier om toch lekkere chocolastjes te krijgen
Dat nooitquote:
11 optochten in 5 dagen?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann meid, hier heb je er echt tegen je zin last van 11 optochten in mijn stad en zelfs de AH is dan dicht, en veel lawaai.
tis ook wel érg lekker, ik had net ook nog een boterham met Nutella, gewoon bij de koffie onder de film, en dan maak ik mezelf wijs dat het beter is dan gewoon chocolade etenquote:
zit je nu in de trein dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:56 schreef drakin het volgende:
Kennelijk zit ik toch ineens in de stoptrein?
Staat er een station?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:56 schreef drakin het volgende:
Kennelijk zit ik toch ineens in de stoptrein?
Ja serieus, elke wijk heeft er wel eentje, en de grote stadsoptocht.quote:
Je mag wel 5 dagen komen vluchten hier hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja serieus, elke wijk heeft er wel eentje, en de grote stadsoptocht.
Dank U voor het aanbod.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je mag wel 5 dagen komen vluchten hier hoor.
Mijn chocopasta is allang op. Heb wel nog gewoon cacao in huis. Dat doe ik soms door yoghurt of wel een beetje op de koffie. Vervult ook wel de chocoladebehoeftequote:Op zondag 22 maart 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
tis ook wel érg lekker, ik had net ook nog een boterham met Nutella, gewoon bij de koffie onder de film, en dan maak ik mezelf wijs dat het beter is dan gewoon chocolade eten
jaquote:
Een heleboel zelfs.quote:
op de veluwe?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
1x per jaar moet je daar wegblijven, dan gaan er mensen uit vliegtuig springen met parachute.
Ach, ik blijf hier altijd gewoon van vrijdag t/m woensdag uit het centrum en ga alleen eruit als ik boodschappen nodig heb, maar meestal heb ik voorraad.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
1x per jaar moet je daar wegblijven, dan gaan er mensen uit vliegtuig springen met parachute.
Ik zie geen weiland hier.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stopt die trein nu midden in een weiland of bij station?
Zeker tussen Deventer en Apeldoorn...quote:Op maandag 23 maart 2015 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Een heleboel zelfs.
Alleen hebben ze het laatste stuk weer eens bussen ingezet
Wel de juistequote:Op maandag 23 maart 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, je komt zeker van Sas af neem ik aan...
ja da's een aanname
Jeetje, dan heb ik medelijden met je.quote:
Ik zit momenteel ergens in Friesland. Volgend station moet ik er uit.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker tussen Deventer en Apeldoorn...
het is donkerquote:
Hoezo dst? ik mag toch wrl eens thuis zijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, dan heb ik medelijden met je.
ok hei heb je op merrdre plaatsenquote:
Je gaat toch nu pas naar huis, of mis ik iets?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoezo dst? ik mag toch wrl eens thuis zijn?
Ben al even onderweg kom denk ik over een half uur thuis.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat toch nu pas naar huis, of mis ik iets?
Bijna weerquote:
Ik bedoelde medelijden omdat je bij Sas was dus.....quote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben al even onderweg kom denk ik over een half uur thuis.
Dat was helemaal niet erg hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 00:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde medelijden omdat je bij Sas was dus.....
Jawel, die bank van haar kan toch geen normaal mens lekker op zitten....lijkt me een compleet onding...quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, die bank van haar kan toch geen normaal mens lekker op zitten....lijkt me een compleet onding...
OWWW, zie je dat ik iets miste.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ze was bij Saskwast haar vriend, niet bij Sacha...
Je ziet me gewoon graag stuntelen geef nou maar toe.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zag het gebeuren, maar ik dacht ik zeg nog effe niks
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je ziet me gewoon graag stuntelen geef nou maar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |