Soms, maar ik wil niet teveel suiker binnen krijgen en dan is zelf maken de manier om toch lekkere chocolastjes te krijgenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ben meer van de makkelijke, ik koop ze wel
of minder chocolade eten, zelfde effectquote:Op zondag 22 maart 2015 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms, maar ik wil niet teveel suiker binnen krijgen en dan is zelf maken de manier om toch lekkere chocolastjes te krijgen
Dat nooitquote:
11 optochten in 5 dagen?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann meid, hier heb je er echt tegen je zin last van 11 optochten in mijn stad en zelfs de AH is dan dicht, en veel lawaai.
tis ook wel érg lekker, ik had net ook nog een boterham met Nutella, gewoon bij de koffie onder de film, en dan maak ik mezelf wijs dat het beter is dan gewoon chocolade etenquote:
zit je nu in de trein dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:56 schreef drakin het volgende:
Kennelijk zit ik toch ineens in de stoptrein?
Staat er een station?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:56 schreef drakin het volgende:
Kennelijk zit ik toch ineens in de stoptrein?
Ja serieus, elke wijk heeft er wel eentje, en de grote stadsoptocht.quote:
Je mag wel 5 dagen komen vluchten hier hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja serieus, elke wijk heeft er wel eentje, en de grote stadsoptocht.
Dank U voor het aanbod.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je mag wel 5 dagen komen vluchten hier hoor.
Mijn chocopasta is allang op. Heb wel nog gewoon cacao in huis. Dat doe ik soms door yoghurt of wel een beetje op de koffie. Vervult ook wel de chocoladebehoeftequote:Op zondag 22 maart 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
tis ook wel érg lekker, ik had net ook nog een boterham met Nutella, gewoon bij de koffie onder de film, en dan maak ik mezelf wijs dat het beter is dan gewoon chocolade eten
jaquote:
Een heleboel zelfs.quote:
op de veluwe?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
1x per jaar moet je daar wegblijven, dan gaan er mensen uit vliegtuig springen met parachute.
Ach, ik blijf hier altijd gewoon van vrijdag t/m woensdag uit het centrum en ga alleen eruit als ik boodschappen nodig heb, maar meestal heb ik voorraad.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
1x per jaar moet je daar wegblijven, dan gaan er mensen uit vliegtuig springen met parachute.
Ik zie geen weiland hier.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stopt die trein nu midden in een weiland of bij station?
Zeker tussen Deventer en Apeldoorn...quote:Op maandag 23 maart 2015 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Een heleboel zelfs.
Alleen hebben ze het laatste stuk weer eens bussen ingezet
Wel de juistequote:Op maandag 23 maart 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, je komt zeker van Sas af neem ik aan...
ja da's een aanname
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |