Jammer voor je dat het internet zelf niets vergeet.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, hier mag ik alles vertellen. Gelukkig is het 40+, daar vergeet iedereen het toch weer
Stel je eens voor dat het internet wel alles vergeet, dan is het internet het internet niet meer...quote:Op zondag 22 maart 2015 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het internet zelf niets vergeet.
Ja, sinds jij op jacht bent naar 'kwoots' houdt iedereen stijf zijn kaken op elkaar (figuurlijk), en letterlijk zijn/haar vingers in de knoop zoals Lucky2Bastard het met zijn veters doet.quote:
oeh, lekker uitwaaienquote:Op zondag 22 maart 2015 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Lekker een stuk langs het strand gelopen vanmiddag, het was heerlijk weer.
Ik wilde iets posten over mijn weekeinde, maar dat doe ik maar niet om die reden.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg niks meer, alles kan tegen mij gebruikt worden
Ik nog niet, geen tijd voor. Straks pizza eten denk ik. Morgen (mits ik er tijd voor heb) een lekkere Griekse salade maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, ik heb eindelijk iets te eten voor mijn neus...
En dat moeten wij zeker geloven......quote:Op zondag 22 maart 2015 19:38 schreef FANN het volgende:
Ik beloof dat ik voorlopig stop met dat smoelenboek want mijn inspiratie is ook wel op nu![]()
ik had liever aan het strand willen wandelen vandaag net als Dees, maar ja
Mo gaat ermee aan de haalquote:Op zondag 22 maart 2015 19:38 schreef FANN het volgende:
Ik beloof dat ik voorlopig stop met dat smoelenboek want mijn inspiratie is ook wel op nu![]()
nah dan geloof je het nietquote:Op zondag 22 maart 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat moeten wij zeker geloven......
Nee joh, je ging juist zo lekker los....quote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan geloof je het niet![]()
als jullie het niet leuk vinden dan stop ik wel helemaal ermee trouwens
jemig zeg
wat zeur je dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, je ging juist zo lekker los....
ik voel een fannetje aankomenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan geloof je het niet![]()
als jullie het niet leuk vinden dan stop ik wel helemaal ermee trouwens
jemig zeg
heerlijk, ik zat bij de kinderboerderij.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Lekker een stuk langs het strand gelopen vanmiddag, het was heerlijk weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |