Jeetje, dan heb ik medelijden met je.quote:
Ik zit momenteel ergens in Friesland. Volgend station moet ik er uit.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker tussen Deventer en Apeldoorn...
het is donkerquote:
Hoezo dst? ik mag toch wrl eens thuis zijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, dan heb ik medelijden met je.
ok hei heb je op merrdre plaatsenquote:
Je gaat toch nu pas naar huis, of mis ik iets?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoezo dst? ik mag toch wrl eens thuis zijn?
Ben al even onderweg kom denk ik over een half uur thuis.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gaat toch nu pas naar huis, of mis ik iets?
Bijna weerquote:
Ik bedoelde medelijden omdat je bij Sas was dus.....quote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben al even onderweg kom denk ik over een half uur thuis.
Dat was helemaal niet erg hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 00:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde medelijden omdat je bij Sas was dus.....
Jawel, die bank van haar kan toch geen normaal mens lekker op zitten....lijkt me een compleet onding...quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, die bank van haar kan toch geen normaal mens lekker op zitten....lijkt me een compleet onding...
OWWW, zie je dat ik iets miste.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ze was bij Saskwast haar vriend, niet bij Sacha...
Je ziet me gewoon graag stuntelen geef nou maar toe.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zag het gebeuren, maar ik dacht ik zeg nog effe niks
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je ziet me gewoon graag stuntelen geef nou maar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |