Leuk, waren er al lammetjes?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
heerlijk, ik zat bij de kinderboerderij.
quote:
Die zag ik vanmorgen alquote:
Ik waag me niet in die discussiequote:Op zondag 22 maart 2015 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij had je steun net wel kunnen gebruiken.
Mijn baas zeg maar heeft ze er uit gehaald en dat waren er 4quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zag ik vanmorgen alHeb je die van internet geplukt of is het een live foto?
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn baas zeg maar heeft ze er uit gehaald en dat waren er 4 waarvan 1 bruinquote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
di geitje rennen johquote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Best wel knap dat die gelijk kunnen staan, bij mensen duurt dat zowat een jaar.
Die draagt een zesling?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Treehut362 het volgende:
nou haal ik ze door elkaar
[ afbeelding ]
Ik weet niet ik ben van groen plantsoen e.d.quote:
die leeft volgens mij niet meer had twee x dat ze verkeerd liggenquote:
Schapen houden het gras altijd mooi kort.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik weet niet ik ben van groen plantsoen e.d.
jaquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schapen houden het gras altijd mooi kort.
30 mei scherenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schapen houden het gras altijd mooi kort.
Ik weet donders goed wat een stuitligging isquote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die leeft volgens mij niet meer had twee x dat ze verkeerd liggen
"mixed feelings"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stuitligging
In Duitsland wissel ik altijd de weilanden, eerst tijdje schapen, dan jonge paarden, dan ff rust en hooien, dan weer schapen en in de winter als het kan paarden.quote:
ik was een beetje verdrietigquote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet donders goed wat een stuitligging is
Ecologisch groenbeheerquote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Duitsland wissel ik altijd de weilanden, eerst tijdje schapen, dan jonge paarden, dan ff rust en hooien, dan weer schapen en in de winter als het kan paarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |