Leuk, waren er al lammetjes?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
heerlijk, ik zat bij de kinderboerderij.
quote:
Die zag ik vanmorgen alquote:
Ik waag me niet in die discussiequote:Op zondag 22 maart 2015 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij had je steun net wel kunnen gebruiken.
Mijn baas zeg maar heeft ze er uit gehaald en dat waren er 4quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zag ik vanmorgen alHeb je die van internet geplukt of is het een live foto?
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn baas zeg maar heeft ze er uit gehaald en dat waren er 4 waarvan 1 bruinquote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
di geitje rennen johquote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Best wel knap dat die gelijk kunnen staan, bij mensen duurt dat zowat een jaar.
Die draagt een zesling?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Treehut362 het volgende:
nou haal ik ze door elkaar
[ afbeelding ]
Ik weet niet ik ben van groen plantsoen e.d.quote:
die leeft volgens mij niet meer had twee x dat ze verkeerd liggenquote:
Schapen houden het gras altijd mooi kort.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik weet niet ik ben van groen plantsoen e.d.
jaquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schapen houden het gras altijd mooi kort.
30 mei scherenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schapen houden het gras altijd mooi kort.
Ik weet donders goed wat een stuitligging isquote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die leeft volgens mij niet meer had twee x dat ze verkeerd liggen
"mixed feelings"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stuitligging
In Duitsland wissel ik altijd de weilanden, eerst tijdje schapen, dan jonge paarden, dan ff rust en hooien, dan weer schapen en in de winter als het kan paarden.quote:
ik was een beetje verdrietigquote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet donders goed wat een stuitligging is
Ecologisch groenbeheerquote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Duitsland wissel ik altijd de weilanden, eerst tijdje schapen, dan jonge paarden, dan ff rust en hooien, dan weer schapen en in de winter als het kan paarden.
Dat is ook triest.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik was een beetje verdrietig van die dooie geit
Ja en die kosten geld ook nogquote:
evenementvergunning de hele mikmakquote:
ik mag misscjhien weer bij de draimolen z=staanquote:
Dan wilt u natuurlijk een Kraampje huren!quote:
Hij wil draaienquote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan wilt u natuurlijk een Kraampje huren!
Dan ga ik bij het Kraampjes taan.quote:
van die Kidz house shitquote:
kost 50euroosquote:
voor op je CVquote:
Wat wil hij later worden als hij groot is?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw kleinzoon lijkt op mij, kan me driftig worden wanneer het niet naar zijn zin gaat.
Heb geen idee? Hij gooit graag met dingen nu.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat wil hij later worden als hij groot is?
Action-painterquote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee? Hij gooit graag met dingen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Treehut362 op 22-03-2015 21:42:39 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Voor in huis?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben 'm nu aan het trainen voor handbal.
niet allemaalquote:
impulsiefquote:Op zondag 22 maart 2015 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je de deur openzet loopt ie zo naar buiten.
geen mollen?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was lekker weer vanmiddag en tuin ligt op het zuiden.
Succesquote:Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga hard mijn best doen om te gaan slapen. Heb middagslaapje weten te vermijden. Trusten
heel verstandigquote:Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga hard mijn best doen om te gaan slapen. Heb middagslaapje weten te vermijden. Trusten
Dat maakt bij haar niet uit als ze op dr Ipad zitquote:Op zondag 22 maart 2015 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan quoten natuurlijk.
okquote:
Is dat zo beperkt?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat maakt bij haar niet uit als ze op dr Ipad zit
ik weet nietquote:
Ok, da's een hele geruststelling, kan ik ook weer slapen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM heeft quote alert uitstaan, dus er is geen schade aangericht....
Nu al?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, da's een hele geruststelling, kan ik ook weer slapen.
ik ben te oud voor die rotzoojquote:
Ma Dalton? Die laatste was toch een dochter?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ [url=htpp://boeklog.info/pics/morris_ma.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, maar slapen klonk zo vredigquote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal doot bedoel je?
Niet als iemand gaat slapen hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom zeggen ze ook altijd, rust in vrede
Nog één glaasje om het af te lerenquote:
Ofzoquote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee als er iemand wordt begraven ofzo....
voor vanavond laatste glaasje dan, heb er al een druk weekend opzittenquote:
Zie, je krabbelt al terugquote:Op zondag 22 maart 2015 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
voor vanavond laatste glaasje dan, heb er al een druk weekend opzitten
Morgen nog werken hč en bijkomen van 't weekendquote:
Ik doe meequote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen nog werken hč en bijkomen van 't weekend
Die staat iig geval de volgende ochtend niet meer op voor een bakkie koffie....quote:
Ik ook niet, want dat goedje drink ik nietquote:Op zondag 22 maart 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die staat iig geval de volgende ochtend niet meer op voor een bakkie koffie....
Nou, zolang je maar gezond op staat kerel...quote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, want dat goedje drink ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |