Dat is geen gezellig dingquote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rond de paasboom, gok ik zo.
ah...... ja daar doe ik nooit aan mee, dus dat ontgaat mij allemaalquote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee met de postcodeloterij natuurlijk !!
Misschien wil ie graag dat ***lapje uitproberen.quote:
mew.....................quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien wil ie graag dat ***lapje uitproberen.
Of een mooie prijs, dan heeft ie geen baan meer nodigquote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geintje Chuf, ik gun je van harte een leuke baan.![]()
6 april 2015quote:Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's gezellig, en waar gaan ze die houden?
Een hele mooie prijsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:15 schreef FANN het volgende:
Wat heb je liever Chuf? Een héle mooie prijs of een baan?
Dat is zo'n beetje wat er buiten groeit nu.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geen gezellig ding![]()
daar word ik altijd een beetje treurig van
Ik doe daar niet aan mee / nooit mee-gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee met de postcodeloterij natuurlijk !!
stomme dingen vin ik hetquote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje wat er buiten groeit nu.
whahaaa, grapjas, nog steeds vierquote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, effe niet in het Smoelenboek posten bedoel ik![]()
Trouwens, nu je hier toch bent, want jij staat er nog niet in....
Hoeveel kindjes heb je nou? Nog steeds vier of zijn het er inmiddels meer?
Bejaardensoosquote:
Gewoon 10 miljoen en een lekker wijf dus, eentje die ook nog lekker kan koken.quote:
een lekker wijf in de kroegquote:Op zondag 22 maart 2015 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon 10 miljoen en een lekker wijf dus, eentje die ook nog lekker kan koken.
Maar je bent toch nog niet bejaard Hut, wat moet je daar nou tussen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |