Tot het bittere eind graagquote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, zolang je maar gezond op staat kerel...
Wel redelijk. sowieso op tweede paasdag een loopje op het vliegveld over 5 km. Waarschijnlijk op Witte Donderdag ook nog een wedstrijd. Moet ik me nog wel voor inschrijven, maar dan ga ik waarschijnlijk voor de 10 kmquote:
Ik heb gisteren moeten werken, dan ben ik automatisch de maandag er op vrijquote:
Oja, dat vliegveldloopje had ik tijdje terug van gehoord en ook overwogenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk. sowieso op tweede paasdag een loopje op het vliegveld over 5 km. Waarschijnlijk op Witte Donderdag ook nog een wedstrijd. Moet ik me nog wel voor inschrijven, maar dan ga ik waarschijnlijk voor de 10 km
Voor mij is het gratis via de loopgroep, anders had ik het niet gedaan. Vond de prijs te hoogquote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, dat vliegveldloopje had ik tijdje terug van gehoord en ook overwogen
Hebben ze nog ergens rente dan?quote:
Ja, verdomd jij moet je paasboom nog halen...quote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
Wanneer is het in godsnaam Pasen eigenlijk?
Deze maand?
Als jij weet waar, wil ik het graag van je horen....quote:
Neh... niet echt, maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 22 maart 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, verdomd jij moet je paasboom nog halen...
Idd niet goedkoopquote:Op zondag 22 maart 2015 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij is het gratis via de loopgroep, anders had ik het niet gedaan. Vond de prijs te hoog![]()
Ik weet ook nooit wanneer zulke dagen zijn omdat ze elk jaar op ander data vallen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... niet echt, maar ik vroeg het me gewoon af
ja, daar zal het wel door komen, Kerstmis is iets eenvoudiger om te onthoudenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit wanneer zulke dagen zijn omdat ze elk jaar op ander data vallen.
Och het gaat allemaal al jaren een beetje langs me heen eigenlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alleen kerst weet ik. En daar heb ik ook al een hekel aan....
o jah was ook zoquote:Op zondag 22 maart 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben gewoon geen feestneus, maar dat is inmiddels bekend....
Ik vroeg het niet voor niets, zeker nu zo'n rabobank met het idee komt om rente te betalen om tw mogen sparen(het is nog geen 1 april)quote:Op zondag 22 maart 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als jij weet waar, wil ik het graag van je horen....
sinterklaas en oud en nieuw zal dan ook wel lukken.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, daar zal het wel door komen, Kerstmis is iets eenvoudiger om te onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |