ING geeft 1% voor zover ik weet.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet voor niets, zeker nu zo'n rabobank met het idee komt om rente te betalen om tw mogen sparen(het is nog geen 1 april)
Pasen is 6 weken na carnaval altijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet ook nooit wanneer zulke dagen zijn omdat ze elk jaar op ander data vallen.
ASN bank ook zoiets en heeft ook nog rente op de betaalrekening.quote:
Ja, ik twijfelde ook een beetje eigenlijkquote:
Daar heb ik nou totaal niks meequote:Op zondag 22 maart 2015 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pasen is 6 weken na carnaval altijd.
ja die ook...quote:Op zondag 22 maart 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
sinterklaas en oud en nieuw zal dan ook wel lukken.
Heb nagekeken en het is inderdaad 1%.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
ASN bank ook zoiets en heeft ook nog rente op de betaalrekening.
Wie wel? Dat is iets voor idioten, toch?quote:
feest met meeste chocola dat sintfeest.quote:
Ik geloof dat ik alleen op de lagere school Carnaval heb gevierd, dan mochten we geloof ik een dagquote:Op zondag 22 maart 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie wel? Dat is iets voor idioten, toch?
Ja klopt, voor brabandersquote:Op zondag 22 maart 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie wel? Dat is iets voor idioten, toch?
Ben jij ook al zo'n Chocolade Freak?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
feest met meeste chocola dat sintfeest.
Alleen heeft die bank weer geen zakelijke rekening, triodos en knab wel maar geen idee van hun rente.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nagekeken en het is inderdaad 1%.
Nou Piet, ik hou helemaal niet van carnaval, maar ik krijg het hier wel tegen mijn zin mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Limburg gaat dat niet ongemerkt voorbij.
Ehm ja best wrl eigenlijk. Maak zelf zelfs chocolaatjesquote:Op zondag 22 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n Chocolade Freak?![]()
Nah, ik vind het ook wel lekker eigenlijk
En ik ben een Brabander die niet van carnaval houd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou Piet, ik hou helemaal niet van carnaval, maar ik krijg het hier wel tegen mijn zin mee.
Daar hoef je je toch niet aan te storen? Ik heb ook niks met Pasen, maar ik stoor me er ook weer niet aan hoor, moeten ze lekker zelf weten, vroeger vond ik het wel leuk, als kind, paasontbijt enzo...quote:Op zondag 22 maart 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou Piet, ik hou helemaal niet van carnaval, maar ik krijg het hier wel tegen mijn zin mee.
Ah... ik ben meer van de makkelijke, ik koop ze welquote:Op zondag 22 maart 2015 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ehm ja best wrl eigenlijk. Maak zelf zelfs chocolaatjes
Fann meid, hier heb je er echt tegen je zin last van 11 optochten in mijn stad en zelfs de AH is dan dicht, en veel lawaai.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet aan te storen? Ik heb ook niks met Pasen, maar ik stoor me er ook weer niet aan hoor, moeten ze lekker zelf weten, vroeger vond ik het wel leuk, als kind, paasontbijt enzo...
of eigenlijk zou ik moeten zeggen, ik heb er de puf niet voor om zulke dingen zelf te gaan makenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik ben meer van de makkelijke, ik koop ze wel
Ah....... ja dat heb je hier dan weer nietquote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann meid, hier heb je er echt tegen je zin last van 11 optochten in mijn stad en zelfs de AH is dan dicht, en veel lawaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |