ja, midden in de nacht bellenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Karina voor de aanpassing of stuur dr een sms ..
In de FB gezetquote:Op zondag 22 maart 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Karina voor de aanpassing of stuur dr een sms ..
4 psych sessies achter de rug. Helpt echt er over te praten, en ik vind mezelf al vrolijkerquote:Op zondag 22 maart 2015 01:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en Koen, fijn dat het wat beter gaat. Heb je nu zelf al gesprekken?
MOrgen is dit topic misschien al dichtquote:Op zondag 22 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal werkt het,,, Alleen mn laastste keer was pas na 2 dagen na het fatale KT weekend
En dat willen we zo houdenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 psych sessies achter de rug. Helpt echt er over te praten, en ik vind mezelf al vrolijker
hET IS AL GEBEURDquote:Op zondag 22 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal werkt het,,, Alleen mn laastste keer was pas na 2 dagen na het fatale KT weekend
mooi zoquote:Op zondag 22 maart 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 psych sessies achter de rug. Helpt echt er over te praten, en ik vind mezelf al vrolijker
ow... ik weet niet wat er scheelt Koen, maar da's mooi dat je je beter voeltquote:Op zondag 22 maart 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na 10 jaar thuis malaise knapte er bij mij ook iets van binnen en moet ik ff gehoplen worden het weer leuk te gaan vindenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik weet niet wat er scheelt Koen, maar da's mooi dat je je beter voelt
soms is de rek eruit...quote:Op zondag 22 maart 2015 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na 10 jaar thuis malaise knapte er bij mij ook iets van binnen en moet ik ff gehoplen worden het weer leuk te gaan vinden
Maar is dit waarom je nu niet goed slaapt?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik er ooit zelf helemaal niet uitkwam heeft een psycholoog ook geholpen, terwijl ik vroeger voor iets anders er ook terecht kwam en toen heb ik na 2 sessies gezegd dat ik er geen flikker mee opschoot. Ik weet het namelijk zelf best goed, kan het goed analyseren.
jaren terug had ik ook een dip, die psych toen gaf me overal gelijk inquote:Op zondag 22 maart 2015 01:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik er ooit zelf helemaal niet uitkwam heeft een psycholoog ook geholpen, terwijl ik vroeger voor iets anders er ook terecht kwam en toen heb ik na 2 sessies gezegd dat ik er geen flikker mee opschoot. Ik weet het namelijk zelf best goed, kan het goed analyseren.
en Dees toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Relaties... Wie hier zijn er nog bij hun eerste relatie..? Volgens mij alleen Fann en Piet
ik heb hooguit een paar korte relaties gehad voor ik deze leerde kennen. En daar ben ik nu bijna 21 jaar mee, 16 jaar getrouwdquote:Op zondag 22 maart 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Relaties... Wie hier zijn er nog bij hun eerste relatie/huwelijk..? Volgens mij alleen Fann en Piet
Nou telt ook hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hooguit een paar korte relaties gehad voor ik deze leerde kennen. En daar ben ik nu bijna 21 jaar mee, 16 jaar getrouwd
nee. Dit is gewoon een ingewikkelde situatie. Toen lag mijn hele leven overhoop en kon ik het beginnetje niet meer vinden.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is dit waarom je nu niet goed slaapt?
Ja ik snap het Fann.. Het had bij mij ook anders kunnen verlopen .. Niet gebeurd...quote:Op zondag 22 maart 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
Maar dat is meestal ook niet zonder 'hobbels''hoor, alleen hebben wij de ''hobbels'' overleefd zeg
maar
Ja dat bedoel ik.... had je de ''hobbels'' achteraf liever overleeft?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik snap het Fann.. Het had bij mij ook anders kunnen verlopen .. Niet gebeurd...
Maak je niet druk DDM. Ooit komt het goed ...quote:Op zondag 22 maart 2015 01:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee. Dit is gewoon een ingewikkelde situatie. Toen lag mijn hele leven overhoop en kon ik het beginnetje niet meer vinden.
De eerste keer ooit had ik er eentje die de hele tijd maar met zijn ogen dicht zat te luisteren, daar werd ik zo kriegel van.
Dat ja ... En ik heb er nu vrede meequote:Op zondag 22 maart 2015 01:44 schreef FANN het volgende:
ach is eigenlijk een zinloze vraag, want het is nou eenmaal zoals het is....
Ik kijk liever vooruit ....quote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Beterterugkijken heeft toch weinig nut...
Nog even de Belastingaangifte doen dit jaar en we gaan weer verder...quote:
Ik heb nul verstand van belastingen, maar dat is vast geen verassingquote:Op zondag 22 maart 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even de Belastingaangifte doen dit jaar en we gaan weer verder...
De schenking die ik aan mn dochter deed is inmiddels overboden door een schenking aan mezelf .....
precies. Ik was ook altijd zo'n terugkijker, maar dat moet maar eens voorbij zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Beterterugkijken heeft toch weinig nut...
dat is the spirit Koen, trustequote:Op zondag 22 maart 2015 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies. Ik was ook altijd zo'n terugkijker, maar dat moet maar eens voorbij zijn
Plug gewoon een extender in het stopcontact en je krijgt dubbel terugquote:Op zondag 22 maart 2015 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nul verstand van belastingen, maar dat is vast geen verassing
Ja daar schiet je niets meer mee op tegenwoordig.. Verleden is leuk voor herinnering en je fotoalbum, maar de toekomst komt nog .. EN daar willen we naar toequote:Op zondag 22 maart 2015 01:56 schreef Koen66 het volgende:
met 'vroeger was alles beter' en dit,dit, en dat deed ik fout en had anders gemoeten maak je alleen jezelf maar ongelukkig.
preciesquote:Op zondag 22 maart 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar schiet je niets meer mee op tegenwoordig.. Verleden is leuk voor herinnering en je fotoalbum, maar de toekomst komt nog .. EN daar willen we naar toe
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten FANN en wat een inzichten, heren
hoe oud is ze?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
Mijn geval blijft ook gecompliceerd zolang ik nog steeds betaal voor mn dochter, aangezien dat nog altijd via mn ex gaat, maar dit is het laatste jaar heb ik me voorgenomen..
ja, dat zijn ongezonde verbindingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
Mijn geval blijft ook gecompliceerd zolang ik nog steeds betaal voor mn dochter, aangezien dat nog altijd via mn ex gaat, maar dit is het laatste jaar heb ik me voorgenomen..
Nog niet ingedoezeldquote:Op zondag 22 maart 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten FANN en wat een inzichten, heren
ik durf de ipad nog niet uit te zetten, ben bang dat de situatie me dan aanvliegt. Oh en ik vind de gesprekken boeiendquote:
25 inmiddels . laatste jaar van dr studie..quote:
In welk opzicht?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat zijn ongezonde verbindingen.
ja dan wordt het idd wel tijdquote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
25 inmiddels . laatste jaar van dr studie..
[..]
In welk opzicht?
Ik moet met de situatie leven , want ik hou van mn dochter.. Met mn ex heb ik een goede verstandhouding zonder gezeik ...
goede verstandhouding prima en vanwege dochter ook heel belangrijk, maar je moet wel echt los van elkaar zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
25 inmiddels . laatste jaar van dr studie..
[..]
In welk opzicht?
Ik moet met de situatie leven , want ik hou van mn dochter.. Met mn ex heb ik een goede verstandhouding zonder gezeik ...
Zeker in mijn eigen situatie zonder vaste inkomsten... Momenteel zou ik gewoon nee moeten verkopen, maar ik heb de speelruimte nog wel even ...quote:
pffff klotesituatiequote:Op zondag 22 maart 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker in mijn eigen situatie zonder vaste inkomsten... Momenteel zou ik gewoon nee moeten verkopen, maar ik heb de speelruimte nog wel even ...
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
Dit is het laatste jaar... Daarna ga ik geoon weer spontan geld verdienen zonder er iets voor te hoeven doen
sounds like a planquote:Op zondag 22 maart 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
Dit is het laatste jaar... Daarna ga ik geoon weer spontan geld verdienen zonder er iets voor te hoeven doen
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OKquote:
wow, dat verdien ik in een jaar, met hard werkenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OK
Jaja ... Voor je laten koken etc ,,,quote:Op zondag 22 maart 2015 02:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow, dat verdien ik in een jaar, met hard werken
wandelen, aparte verhalen aanhoren...quote:
Ik weet dat het meer is dan wat ik zei... en dat het een zwaar ondergewaardeerd beroep isquote:Op zondag 22 maart 2015 02:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wandelen, aparte verhalen aanhoren...
Maar ook mijn rug zowat slopen omdat je er eentje in bed moet tillen en verzorgen. En voor flinke groepen koken, je het leplazarus lopen, trap op, trap af, lange gangen door en dat honderd keer, op de grond zitten im iemands schoenen en sokken aan en uit te trekke, steunkousen aan- en uitdoen, en, en, en...
Gelijk verkopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OK
Dat is dan wel weer shit ...quote:Op zondag 22 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moest gelijk 12K gaan terugbetalen.
Beleggen in aandelen bedoel je?quote:
Ja dat wel Maar ik sta nu gelukkih nog in de plus... Ik ga geen rente betalen over mn positieve quotasquote:Op zondag 22 maart 2015 02:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is een grote grap heel dat bankwezen gebeuren
Ik heb geen pakjequote:Op zondag 22 maart 2015 02:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
En dan die lui die denken slim te zijn in pakjes rond lopen kasten van huizen ze zoeken het maar uit wees er gelukig mee ik haat het allemaal echt
Eens kijken of ik de FokStok kan localiserenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow ok veel geluk ermee ik hoef al die troep toch niet
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of ik de FokStok kan localiseren
en zij? Heeft je dochter die ruimte ook? Kan zij ook prima zonder jouw bijdrage of kan ze dan de huur oid niet meer betalen.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker in mijn eigen situatie zonder vaste inkomsten... Momenteel zou ik gewoon nee moeten verkopen, maar ik heb de speelruimte nog wel even ...
Moet je vanavond ook werken dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb medelijden, ik heb tot 11 uur gewerkt en daarna moest ik even weer afgeleid worden en tot mezelf komen. Jammer dat ik daar tot tegen 3 uur vannacht voor nodig had. Morgen moet ik namelijk vroeg op ivm een cursus, dus dat gaat zwaar worden.
nee, maar ik ben zo ontzettend brak door maar 4 uur slaap vannacht dat ik ws vanmiddag in slaap val en dan is mijn ritme helemaal naar de fillistijnen. En daarbij heb ik niet de illusie dat ik komende nacht opeens goed ga slapen, al ga ik er wel hard mijn best voor doen.quote:
Waarom om 7 uur je bed uit op je vrije dag?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, maar ik ben zo ontzettend brak door maar 4 uur slaap vannacht dat ik ws vanmiddag in slaap val en dan is mijn ritme helemaal naar de fillistijnen. En daarbij heb ik niet de illusie dat ik komende nacht opeens goed ga slapen, al ga ik er wel hard mijn best voor doen.
Daar gaat het dus mis. Als je je best ervoor gaat doen, dan gaat het zeker niet lukken.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
En daarbij heb ik niet de illusie dat ik komende nacht opeens goed ga slapen, al ga ik er wel hard mijn best voor doen.
ik was er niet toen al uit, ik heb eerst 2 uur geslapen, toen uur wakker, toen weer 2 uur geslapen en nu lig ik er nog steeds inquote:Op zondag 22 maart 2015 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom om 7 uur je bed uit op je vrije dag?
Maar misschien kan beter bezig blijven zodat je vanmiddag niet in slaap valt en vooral niet te hard je best doen om vanavond in slaap te vallen, dat werkt vaak averechts
nee joh, ik ben soms zo dom om te lang te blijven lezen of online te zijn en dan verschuift m'n slaapritme en da's beetje dom en dat had ik juist weer rechtgetrokken. Ik slaap al m'n hele volwassen leven regelmatig nooit de hele nacht door en daar maak ik eigenlijk nooit een probleem van, ik blijf 's ochtends wat langer liggen en kom zo wel aan mijn uren.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis. Als je je best ervoor gaat doen, dan gaat het zeker niet lukken.
Ben je ooit wel eens bij een slaapkliniek geweest btw?
Jij maakt er mss geen probleem van, maar je lichaam (vroeg of laat) wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik slaap al m'n hele volwassen leven regelmatig nooit de hele nacht door en daar maak ik eigenlijk nooit een probleem van
Als het een aanwijsbare reden heeft zoals nu waarom je tijdelijk slaapproblemen hebt, dan lost het zich wel weer op, maar als je nooit doorslaapt (ook als je niet aan het peinzen bent), dan is het echt een ander verhaal.quote:Er spookt alleen al te lang wat door mijn hoofd waardoor ik in de laatste anderhalve week ofzo maar 1 nacht heb doorgeslapen en verder veel te weinig uren heb meegepikt.
Het is maar goed dat Jopie dit niet leest, anders had je een "falend onderwijs verhaal" gekregen.quote:
Daar moet ik ook altijd om lachenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Jopie dit niet leest, anders had je een "falend onderwijs verhaal" gekregen.
Veel zoet fruit eten.... dat helptquote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens sommige users ben ik ook al zuur
Daarom zitten de 40+ers tegenwoordig allemaal aan de fruit smoothy.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens sommige users ben ik ook al zuur
ik slaap over het algemeen 8 tot 9 uur, met periodes waarin ik opeens om 4 uur wakker ben en dan na een uurtje weer in slaap val en andere periodes waarin ik regelmatig eventjes wakker ben, me weer omdraai en vrij snel verderslaap.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij maakt er mss geen probleem van, maar je lichaam (vroeg of laat) wel.
Alles begint met een "normale" goede nachtrust en daar valt de hele nacht (7-8 uur) doorslapen ook onder.
[..]
Als het een aanwijsbare reden heeft zoals nu waarom je tijdelijk slaapproblemen hebt, dan lost het zich wel weer op, maar als je nooit doorslaapt (ook als je niet aan het peinzen bent), dan is het echt een ander verhaal.
Dan valt dat zwaar worden morgenochtend waarschijnlijk ook wel meequote:Op zondag 22 maart 2015 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik slaap over het algemeen 8 tot 9 uur, met periodes waarin ik opeens om 4 uur wakker ben en dan na een uurtje weer in slaap val en andere periodes waarin ik regelmatig eventjes wakker ben, me weer omdraai en vrij snel verderslaap.
En dit lost zich wel weer op, maar chaos in je hoofd ordenen kost wat tijd en vreet energie
een beetje kaneel en yoghurt erbij en dan heb je een Smoothiequote:Op zondag 22 maart 2015 12:14 schreef DKUp het volgende:
Ik ga straks wel een banaan, een appel en een peer eten
Vergeet de ananas, mango en kiwi niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:14 schreef DKUp het volgende:
Ik ga straks wel een banaan, een appel en een peer eten
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
een beetje kaneel en yoghurt erbij en dan heb je een Smoothie
Heb nog nooit zo'n ding gegeten....quote:Op zondag 22 maart 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daarom zitten de 40+ers tegenwoordig allemaal aan de fruit smoothy.
20quote:Op zondag 22 maart 2015 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet de ananas, mango en kiwi niet.
O wacht, hoe oud was jij ook alweer?
ik sta niet vaak om kwart over 7 op, meestal niet voor 9 uur, dus ook met normaal slapen had ik wel een probleem met morgenochtend gehad. Maar ik hou al op met zeurenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan valt dat zwaar worden morgenochtend waarschijnlijk ook wel mee
Dat komt misschien ook omdat je smoothies moet drinken.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n ding gegeten....
Welke smaakquote:Op zondag 22 maart 2015 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wist gewoon dat er fruit-opmerkingen zouden komen. Hier vandaag ook een smoothie
Als jij het fijn vindt om te zeuren, mag je gerust zeuren hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik sta niet vaak om kwart over 7 op, meestal niet voor 9 uur, dus ook met normaal slapen had ik wel een probleem met morgenochtend gehad. Maar ik hou al op met zeuren
Seriously? Veel te modern allemaal. Ik doe met DKUp mee. Gewoon een banaan, peer en een appel kiwi eten.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:17 schreef Deisyy het volgende:
Dat komt misschien ook omdat je smoothies moet drinken.
KTquote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en verdwaalde twintiger, wat schattig
Sla je slag....veel groener ga je ze niet zien hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
en verdwaalde twintiger, wat schattig
Mijn groenteboer had iets nieuws, de nashi-peer, dus ik vraag nog aan de beste man of dat ding eerst nog moet rijpen, net als een gewone peer. Maar de groenteboer zei dat dat niet nodig was, ik zou hem direct kunnen eten.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously? Veel te modern allemaal. Ik doe met DKUp mee. Gewoon een banaan, peer en een appel eten.
Ja welquote:Op zondag 22 maart 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sla je slag....veel groener ga je ze niet zien hier.
Dat wil ik jou niet aandoenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik voelde een vergelijking met een bepaald persoon al bijna
ik heb liever dat de aanleiding voor mijn gezeur verdwijnt ofzo. Jeetje, zinnige dingen typen gaat me vandaag niet zo goed af. Ik bedoel dat de chaos tot rust moet komen, denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij het fijn vindt om te zeuren, mag je gerust zeuren hoor
Hij is blauw.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of ze moet een krop sla nemen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM is bijna op het punt gekomen dat ze.......quote:
DDM zoekt nog een fruitig groen blaadje. Heb je interesse in een 42-jarige vrouw?quote:
Yeps, ipv een tampon.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Piet stopt toch sla in zijn neus bij een bloedneus?
Nee, sorry ik ben meer van mijn eigen leeftijdquote:Op zondag 22 maart 2015 12:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM zoekt nog een fruitig groen blaadje. Heb je interesse in een 42-jarige vrouw?![]()
Ik heb de pics gezien en zeker een 8,5/10.
ik ook hoor, maak je geen zorgen. Het is KT's manier om te laten weten dat hij mij aardig vindtquote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben meer van mijn eigen leeftijd
Zit jij nou ook hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ben meer van mijn eigen leeftijd
Jij bent gewoon bang dat er een keer echt iemand "ja" zegt.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ook hoor, maak je geen zorgen. Het is KT's manier om te laten weten dat hij mij aardig vindt
dank voor de analyse, Dr. Freud.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat er een keer echt iemand "ja" zegt.
Volgende stap wordt van de bank af komen zeker.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
He maar mensen, ik ben al 2 weken van de chocola af en ik mis het niet
Goed zo, zie je wel dat het werkt, ff afkicken en dan gaat het later vanzelf.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Heyquote:Op zondag 22 maart 2015 12:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, zie je wel dat het werkt, ff afkicken en dan gaat het later vanzelf.![]()
écht niet? wat goed danquote:Op zondag 22 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor, nergens voor nodig, bank is fijnquote:Op zondag 22 maart 2015 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgende stap wordt van de bank af komen zeker.
Was ook maar een geintje hoor, ik woon zelf ook op mijn bank.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, nergens voor nodig, bank is fijn
nah, was er al, zag ineens een uto scer hieroquote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey
Jij hoorde Choco en hoppa, present....
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
écht niet? wat goed dan
het doet me echt niks. Ik mis soms alleen de makkelijke energie die chocola me gaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn bank is fijnerquote:Op zondag 22 maart 2015 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje hoor, ik woon zelf ook op mijn bank.
nah, was een beetje gemeen, maar in de supermarkt of bij de bakker moet je het ook kunnenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het doet me echt niks. Ik mis soms alleen de makkelijke energie die chocola me gaf.
Zolang het niet de bank van Sas is, is bijna elke bank wel fijn.quote:
ik eet nooit taart, dus die doet me sowieso niksquote:Op zondag 22 maart 2015 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, was een beetje gemeen, maar in de supermarkt of bij de bakker moet je het ook kunnen
weerstaan, dus dan valt zo'n plaatje nog mee
en die opmerking viel ook te verwachtenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het niet de bank van Sas is, is bijna elke bank wel fijn.
nou toen ik die taart zag dacht ik wel, ik zou el een stukkie lustenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik eet nooit taart, dus die doet me sowieso niks
dan ken je die klote bank van mij nog nietquote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het niet de bank van Sas is, is bijna elke bank wel fijn.
Je bent zelf een taart.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
ik eet nooit taart, dus die doet me sowieso niks
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
en die opmerking viel ook te verwachten
nah... valt toch wel mee, of mag je niet drinken ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb gisteren op de verjaardag van mijn moeder gezondigd, en 2 biertjes gedronken.
Beste is gewoon helemaal geen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... valt toch wel mee, of mag je niet drinken ofzo?
kun je 'm niet vervangen?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ken je die klote bank van mij nog nietlijkt wel een bank in een park zo hard
Hij is net nieuw, ik had die oude vervangen, maar die zou ik zo terug willen, zijn gratisquote:
Ja, was uit te houden. En ik ben gelukkig zowel heen en terug op de fiets droog gebleven. Ik ging net tussen de buien door dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, maar ja dan valt 2 biertjes nog wel mee, was het gezellig?
Nah, niks te klagen dus en moeders ook weer blijquote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, was uit te houden. En ik ben gelukkig zowel heen en terug op de fiets droog gebleven. Ik ging net tussen de buien door dus.
da's k*tquote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, ik had die oude vervangen, maar die zou ik zo terug willen, zijn gratis
afgehaald door gasten van Marktplaats dus kan niet meer
Onze bank en stoelen gaan binnenkort naar de kringloop.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, ik had die oude vervangen, maar die zou ik zo terug willen, zijn gratis
afgehaald door gasten van Marktplaats dus kan niet meer
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom zitten de 40+ers tegenwoordig allemaal aan de fruit smoothy.
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Bingokaart alert!!
[ afbeelding ]
Concertje met deze dames vanavond...
als je erbij zet ''gratis afhalen'' heb je binnen een uur reacties'squote:Op zondag 22 maart 2015 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze bank en stoelen gaan binnenkort naar de kringloop.
Geen zin om er mee te leuren via Marktplaats of zo.
Dus die kan je binnenkort aanschaffen...
Daar hebben we dus geen zin in, in vreemde types over de vloer...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
als je erbij zet ''gratis afhalen'' heb je binnen een uur reacties's![]()
Ah, oke snap ik wel, maar dan hadden we vervoer moeten regelen om die banken weg te brengenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben we dus geen zin in, in vreemde types over de vloer...
Maar we kregen gisteren een brief dat de nieuwe meubels as. vrijdag komen, dus we moeten er van af.
Alleen komt de kringloop pas begin april, dus de nieuwe meubels houden ze ook nog maar even in opslag...
Zoete Smoothie?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef chufi het volgende:
En een goedemiddag.... Zo eerst eens ontbijten
Daarom ook de kringloop, hoeven we zelf niets te regelen...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, oke snap ik wel, maar dan hadden we vervoer moeten regelen om die banken weg te brengen
en ze zelf 3 trappen af sjouwen, dus dit was makklijker eigenlijk, en ze waren binnen 10 minuten weer
weg dus viel mee
ik ga straks eentje maken met advocado bevroren aardbeien en havermelk en ik sweer je dat het netquote:
komen die het ook zelf halen dan? wist ik niet eensquote:Op zondag 22 maart 2015 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook de kringloop, hoeven we zelf niets te regelen...
Yep, ideaal als je van je rotzooi af wilt zonder dat je vervoer hoeft te regelen...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
komen die het ook zelf halen dan? wist ik niet eens
Ga ik onthouden, bedankt voor de tipquote:Op zondag 22 maart 2015 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ideaal als je van je rotzooi af wilt zonder dat je vervoer hoeft te regelen...
En zij verdienen dan weer een paar centen eraan...
Als je wat hebt, neem dan contact op met de kringloop in Haarlem.quote:
oké, doe ikquote:Op zondag 22 maart 2015 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je wat hebt, neem dan contact op met de kringloop in Haarlem.
Die zijn wat gretiger dan die in Amsterdam...
En juist daarom kan dit feestje heel leuk zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat wel erg is. Ik kreeg te horen dat mijn broer zijn 60e verjaardag in Nederland viert en verwacht wordt, dat ik ook kom. Als ik ergens een pleurishekel aan heb zijn het wel gedwongen feestjes. En ik heb niet zoveel met zijn schoonfamilie, dus ik zie er enorm tegenop.
Normaal ben je ook zo dwars als een slagboom, dus je gaat gewoon niet...quote:Op zondag 22 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat wel erg is. Ik kreeg te horen dat mijn broer zijn 60e verjaardag in Nederland viert en verwacht wordt, dat ik ook kom. Als ik ergens een pleurishekel aan heb zijn het wel gedwongen feestjes. En ik heb niet zoveel met zijn schoonfamilie, dus ik zie er enorm tegenop.
Wat is houden van? Het is mijn broer. En ja, ik kan hem goed hebben, maar ik ben helaas niet zo een feestneus.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En juist daarom kan dit feestje heel leuk zijn.
Hou je van je broer? Gaan!!!
En toch houdt die ex je kennelijk nog bezig...quote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Qua relaties, ik kwam erachter dat ik nu alweer langer met golfer ben dan met mijn ex.
/ik word oud
Ja, dat klopt, maar dan krijg ik ook weer gezeur van mijn broer, mijn broertje en mijn moeder. Ik vraag wel of mijn zoon zin heeft om mee te gaan dan. Dan heb ik er zelf ook nog wat plezier aan.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal ben je ook zo dwars als een slagboom, dus je gaat gewoon niet...
Mooiquote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Qua relaties, ik kwam erachter dat ik nu alweer langer met golfer ben dan met mijn ex.
/ik word oud
Welkom. Je was toch al bij de muziek-ketting, dan is de stap naar hier klein.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik kom hier zo maar lukraak binnenvallen, dus:
Snip en Snap: twee uitermate irritante mannetjes (vooral die kleine met zijn piepstem), en verder snap ik dit topic niet zo goed.
Kan iemand het mij uitleggen?
Ik ben pas 115.
Kom op zeg, principes zijn principes...quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dan krijg ik ook weer gezeur van mijn broer, mijn broertje en mijn moeder. Ik vraag wel of mijn zoon zin heeft om mee te gaan dan. Dan heb ik er zelf ook nog wat plezier aan.
sc's hoef je niet te snappen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Snip en Snap: twee uitermate irritante mannetjes (vooral die kleine met zijn piepstem), en verder snap ik dit topic niet zo goed.
Ik ben pas 115.
Dan zit je hier goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben pas 115.
Jullie wonen in verschillende landen. Hoe lang duurt de reistijd van jouw huis naar zijn huis?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is houden van? Het is mijn broer. En ja, ik kan hem goed hebben, maar ik ben helaas niet zo een feestneus.
Ja, sommigen beffen niet zonder lapje. Maar dat was ook nieuws voor mij.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, sommigen beffen niet zonder lapje. Maar dat was ook nieuws voor mij.
Nee, mijn broer viert het dan hier in de buurt en huurt een zaal af. Ik word gehaald en gebracht.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jullie wonen in verschillende landen. Hoe lang duurt de reistijd van jouw huis naar zijn huis?
En mag je bij je broer overnachten? En wil je dat ook?
Het is je broer. Degene met wie je een bloedband hebt, degene die je je hele leven al kent.
Mijn advies: gewoon gaan. Als je niet gaat krijg je er spijt van.
Ik kan het weten.
Je wordt gehaald en gebracht. Dan ga je helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, mijn broer viert het dan hier in de buurt en huurt een zaal af. Ik word gehaald en gebracht.![]()
En ja, we wonen in verschillende landen. En nee, ik wil nergens overnachten.
Dacht je dat ik anders zou gaan???quote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je wordt gehaald en gebracht. Dan ga je helemaal natuurlijk.
Zonder hem heb ik er helemaal geen zin in. De vraag is niet of hij welkom is, dat is ie natuurlijk. De vraag is of hij die dag kan, want hij moet de komende maanden veel optreden, dus is ie veel op reis.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik zou toch maar gaan, neem gewoon je zoon mee dan
je moet effe het smoelenboek in je AT zetten dan kan je het beter volgenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
En lood in je schoenen dat hoort erbij. Komt goed.
ah... oké, je moet het helemaal zelf weten natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder hem heb ik er helemaal geen zin in. De vraag is niet of hij welkom is, dat is ie natuurlijk. De vraag is of hij die dag kan, want hij moet de komende maanden veel optreden, dus is ie veel op reis.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet effe het smoelenboek in je AT zetten dan kan je het beter volgen
40+ / 40+ Smoelenboek #3
Neem een extra eiwitrijke smoothy, word je helemaal hyper van.quote:
Gratis etenquote:Op zondag 22 maart 2015 13:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En juist daarom kan dit feestje heel leuk zijn.
Hou je van je broer? Gaan!!!
You can't judge a book by looking at the cover.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben pas 115.
dat lijkt mij nou niksquote:
quote:
1. Ik ben geen proleet.quote:
Heeft u een eet-probleem?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1. Ik ben geen proleet.
2. Met mijn eetprobleem heb ik daar sowieso weinig aan.
3. Mijn bezwaren wegen voor mezelf zwaarder.
Nou daar heb ik 2 kinderen mee dusquote:Op zondag 22 maart 2015 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch houdt die ex je kennelijk nog bezig...
Dat is onbegonnen werk.quote:
ja, ja....quote:Op zondag 22 maart 2015 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is onbegonnen werk.
En voor wie iets niet mocht begrijpen hebben we onze personal gids >> FANN.![]()
Ach, ik hou het erop dat ik een 'lastige' eter ben.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja....![]()
maar eh... wat voor een eetprobleem heb je nou eigenlijk?
lust je zo weinig? of het je glutenallergie of dat soort shit?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik hou het erop dat ik een 'lastige' eter ben.
Je bent een lastpost, maar dat wist je al. Ik eet weinig en zeer kieskeurig en mijn maag kan niet alles op elk willekeurig moment verdragen. Mijn hoofd overigens ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
lust je zo weinig? of het je glutenallergie of dat soort shit?
ja ik vraag nog effe door
oké, dan houden we het op een zwakke maag dusquote:Op zondag 22 maart 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een lastpost, maar dat wist je al. Ik eet weinig en zeer kieskeurig en mijn maag kan niet alles op elk willekeurig moment verdragen. Mijn hoofd overigens ook niet.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, dan houden we het op een zwakke maag dusen ja ik ben een lastpost,
kusje op je hoofd
Je bent gewoon nieuwsgierig, mooi zo, want ik ben het ook maar heb geleerd me in te houden met vragen. Nu doe jij ze stellen voor me.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oké, dan houden we het op een zwakke maag dusen ja ik ben een lastpost,
kusje op je hoofd
als iemand geen antwoord wil geven dan hoor ik het wel denk ik dan maarquote:Op zondag 22 maart 2015 13:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent gewoon nieuwsgierig, mooi zo, want ik ben het ook maar heb geleerd me in te houden met vragen. Nu doe jij ze stellen voor me.![]()
![]()
Scheelt mij weer werk.
Zo redeneer ik ook vaak, nee heb je, ja ken je krijgen. Antwoorden dus ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
als iemand geen antwoord wil geven dan hoor ik het wel denk ik dan maar
My lips are sealed.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo redeneer ik ook vaak, nee heb je, ja ken je krijgen. Antwoorden dus ook.
Zal ik het even zelf doen?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik dat zinnetje in googel gooi heb ik meteen een plaatje voor het smoelenboek denk ik
Ik ga ff douchen en dan een smoothiequote:Op zondag 22 maart 2015 13:54 schreef FANN het volgende:
en toen viel het stil...
ik ga wel effe iets anders doen, dan kunnen jullie weer verder ''praten''
Neem het recept van Fann. Vind je in het smoelenboek.quote:
Te laat .... Maar ik heb geen avocado, appel of havermelkquote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem het recept van Fann. Vind je in het smoelenboek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers nu in de aanbieding voor 19,95
oh, nee, was het vergeten, meteen aangezet, dankquote:Op zondag 22 maart 2015 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Luister je ook naar KXradio? De lijst van 1982.
1 topicdeurtje verderop doen Eska en Noobie ook mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
oh, nee, was het vergeten, meteen aangezet, dank
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers nu in de aanbieding voor 19,95![]()
Ik was even aan het buurtenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit jij nou ook hier.Gezellig hoor.
Ja, viel nog mee, er was best veel te vindenquote:Op zondag 22 maart 2015 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
Het is maar goed dat ik bijna geen tmi meer geef anders was het verhaaltje nog erger geworden. Omg, echt hč.
mooi zo...dat was de bedoelingquote:Op zondag 22 maart 2015 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en als mensen dan denken dat is zo ben, ach, gelukkig boeit me dat niet meer zo inmiddels.
Ik weet het, ik vraag veel maar als mensen mij dingen vragen ben ik vaak iets te snel en eerlijk met antwoorden.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, viel nog mee, er was best veel te vinden
te laat vrees ikquote:Op zondag 22 maart 2015 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik vraag veel maar als mensen mij dingen vragen ben ik vaak iets te snel en eerlijk met antwoorden.Daarom dat ik me tegenwoordig maar even inhoud. Op beide gebieden. Vragen en antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |