ja, midden in de nacht bellenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Karina voor de aanpassing of stuur dr een sms ..
In de FB gezetquote:Op zondag 22 maart 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Karina voor de aanpassing of stuur dr een sms ..
4 psych sessies achter de rug. Helpt echt er over te praten, en ik vind mezelf al vrolijkerquote:Op zondag 22 maart 2015 01:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en Koen, fijn dat het wat beter gaat. Heb je nu zelf al gesprekken?
MOrgen is dit topic misschien al dichtquote:Op zondag 22 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal werkt het,,, Alleen mn laastste keer was pas na 2 dagen na het fatale KT weekend
En dat willen we zo houdenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 psych sessies achter de rug. Helpt echt er over te praten, en ik vind mezelf al vrolijker
hET IS AL GEBEURDquote:Op zondag 22 maart 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal werkt het,,, Alleen mn laastste keer was pas na 2 dagen na het fatale KT weekend
mooi zoquote:Op zondag 22 maart 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 psych sessies achter de rug. Helpt echt er over te praten, en ik vind mezelf al vrolijker
ow... ik weet niet wat er scheelt Koen, maar da's mooi dat je je beter voeltquote:Op zondag 22 maart 2015 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na 10 jaar thuis malaise knapte er bij mij ook iets van binnen en moet ik ff gehoplen worden het weer leuk te gaan vindenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik weet niet wat er scheelt Koen, maar da's mooi dat je je beter voelt
soms is de rek eruit...quote:Op zondag 22 maart 2015 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na 10 jaar thuis malaise knapte er bij mij ook iets van binnen en moet ik ff gehoplen worden het weer leuk te gaan vinden
Maar is dit waarom je nu niet goed slaapt?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik er ooit zelf helemaal niet uitkwam heeft een psycholoog ook geholpen, terwijl ik vroeger voor iets anders er ook terecht kwam en toen heb ik na 2 sessies gezegd dat ik er geen flikker mee opschoot. Ik weet het namelijk zelf best goed, kan het goed analyseren.
jaren terug had ik ook een dip, die psych toen gaf me overal gelijk inquote:Op zondag 22 maart 2015 01:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik er ooit zelf helemaal niet uitkwam heeft een psycholoog ook geholpen, terwijl ik vroeger voor iets anders er ook terecht kwam en toen heb ik na 2 sessies gezegd dat ik er geen flikker mee opschoot. Ik weet het namelijk zelf best goed, kan het goed analyseren.
en Dees toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Relaties... Wie hier zijn er nog bij hun eerste relatie..? Volgens mij alleen Fann en Piet
ik heb hooguit een paar korte relaties gehad voor ik deze leerde kennen. En daar ben ik nu bijna 21 jaar mee, 16 jaar getrouwdquote:Op zondag 22 maart 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Relaties... Wie hier zijn er nog bij hun eerste relatie/huwelijk..? Volgens mij alleen Fann en Piet
Nou telt ook hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hooguit een paar korte relaties gehad voor ik deze leerde kennen. En daar ben ik nu bijna 21 jaar mee, 16 jaar getrouwd
nee. Dit is gewoon een ingewikkelde situatie. Toen lag mijn hele leven overhoop en kon ik het beginnetje niet meer vinden.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is dit waarom je nu niet goed slaapt?
Ja ik snap het Fann.. Het had bij mij ook anders kunnen verlopen .. Niet gebeurd...quote:Op zondag 22 maart 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
Maar dat is meestal ook niet zonder 'hobbels''hoor, alleen hebben wij de ''hobbels'' overleefd zeg
maar
Ja dat bedoel ik.... had je de ''hobbels'' achteraf liever overleeft?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik snap het Fann.. Het had bij mij ook anders kunnen verlopen .. Niet gebeurd...
Maak je niet druk DDM. Ooit komt het goed ...quote:Op zondag 22 maart 2015 01:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee. Dit is gewoon een ingewikkelde situatie. Toen lag mijn hele leven overhoop en kon ik het beginnetje niet meer vinden.
De eerste keer ooit had ik er eentje die de hele tijd maar met zijn ogen dicht zat te luisteren, daar werd ik zo kriegel van.
Dat ja ... En ik heb er nu vrede meequote:Op zondag 22 maart 2015 01:44 schreef FANN het volgende:
ach is eigenlijk een zinloze vraag, want het is nou eenmaal zoals het is....
Ik kijk liever vooruit ....quote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Beterterugkijken heeft toch weinig nut...
Nog even de Belastingaangifte doen dit jaar en we gaan weer verder...quote:
Ik heb nul verstand van belastingen, maar dat is vast geen verassingquote:Op zondag 22 maart 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even de Belastingaangifte doen dit jaar en we gaan weer verder...
De schenking die ik aan mn dochter deed is inmiddels overboden door een schenking aan mezelf .....
precies. Ik was ook altijd zo'n terugkijker, maar dat moet maar eens voorbij zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Beterterugkijken heeft toch weinig nut...
dat is the spirit Koen, trustequote:Op zondag 22 maart 2015 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies. Ik was ook altijd zo'n terugkijker, maar dat moet maar eens voorbij zijn
Plug gewoon een extender in het stopcontact en je krijgt dubbel terugquote:Op zondag 22 maart 2015 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nul verstand van belastingen, maar dat is vast geen verassing
Ja daar schiet je niets meer mee op tegenwoordig.. Verleden is leuk voor herinnering en je fotoalbum, maar de toekomst komt nog .. EN daar willen we naar toequote:Op zondag 22 maart 2015 01:56 schreef Koen66 het volgende:
met 'vroeger was alles beter' en dit,dit, en dat deed ik fout en had anders gemoeten maak je alleen jezelf maar ongelukkig.
preciesquote:Op zondag 22 maart 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar schiet je niets meer mee op tegenwoordig.. Verleden is leuk voor herinnering en je fotoalbum, maar de toekomst komt nog .. EN daar willen we naar toe
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten FANN en wat een inzichten, heren
hoe oud is ze?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
Mijn geval blijft ook gecompliceerd zolang ik nog steeds betaal voor mn dochter, aangezien dat nog altijd via mn ex gaat, maar dit is het laatste jaar heb ik me voorgenomen..
ja, dat zijn ongezonde verbindingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
Mijn geval blijft ook gecompliceerd zolang ik nog steeds betaal voor mn dochter, aangezien dat nog altijd via mn ex gaat, maar dit is het laatste jaar heb ik me voorgenomen..
Nog niet ingedoezeldquote:Op zondag 22 maart 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten FANN en wat een inzichten, heren
ik durf de ipad nog niet uit te zetten, ben bang dat de situatie me dan aanvliegt. Oh en ik vind de gesprekken boeiendquote:
25 inmiddels . laatste jaar van dr studie..quote:
In welk opzicht?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat zijn ongezonde verbindingen.
ja dan wordt het idd wel tijdquote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
25 inmiddels . laatste jaar van dr studie..
[..]
In welk opzicht?
Ik moet met de situatie leven , want ik hou van mn dochter.. Met mn ex heb ik een goede verstandhouding zonder gezeik ...
goede verstandhouding prima en vanwege dochter ook heel belangrijk, maar je moet wel echt los van elkaar zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
25 inmiddels . laatste jaar van dr studie..
[..]
In welk opzicht?
Ik moet met de situatie leven , want ik hou van mn dochter.. Met mn ex heb ik een goede verstandhouding zonder gezeik ...
Zeker in mijn eigen situatie zonder vaste inkomsten... Momenteel zou ik gewoon nee moeten verkopen, maar ik heb de speelruimte nog wel even ...quote:
pffff klotesituatiequote:Op zondag 22 maart 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker in mijn eigen situatie zonder vaste inkomsten... Momenteel zou ik gewoon nee moeten verkopen, maar ik heb de speelruimte nog wel even ...
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
Dit is het laatste jaar... Daarna ga ik geoon weer spontan geld verdienen zonder er iets voor te hoeven doen
sounds like a planquote:Op zondag 22 maart 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
Dit is het laatste jaar... Daarna ga ik geoon weer spontan geld verdienen zonder er iets voor te hoeven doen
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OKquote:
wow, dat verdien ik in een jaar, met hard werkenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OK
Jaja ... Voor je laten koken etc ,,,quote:Op zondag 22 maart 2015 02:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow, dat verdien ik in een jaar, met hard werken
wandelen, aparte verhalen aanhoren...quote:
Ik weet dat het meer is dan wat ik zei... en dat het een zwaar ondergewaardeerd beroep isquote:Op zondag 22 maart 2015 02:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wandelen, aparte verhalen aanhoren...
Maar ook mijn rug zowat slopen omdat je er eentje in bed moet tillen en verzorgen. En voor flinke groepen koken, je het leplazarus lopen, trap op, trap af, lange gangen door en dat honderd keer, op de grond zitten im iemands schoenen en sokken aan en uit te trekke, steunkousen aan- en uitdoen, en, en, en...
Gelijk verkopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OK
Dat is dan wel weer shit ...quote:Op zondag 22 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moest gelijk 12K gaan terugbetalen.
Beleggen in aandelen bedoel je?quote:
Ja dat wel Maar ik sta nu gelukkih nog in de plus... Ik ga geen rente betalen over mn positieve quotasquote:Op zondag 22 maart 2015 02:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is een grote grap heel dat bankwezen gebeuren
Ik heb geen pakjequote:Op zondag 22 maart 2015 02:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
En dan die lui die denken slim te zijn in pakjes rond lopen kasten van huizen ze zoeken het maar uit wees er gelukig mee ik haat het allemaal echt
Eens kijken of ik de FokStok kan localiserenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow ok veel geluk ermee ik hoef al die troep toch niet
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of ik de FokStok kan localiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |