quote:Op zondag 22 maart 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten FANN en wat een inzichten, heren
hoe oud is ze?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
Mijn geval blijft ook gecompliceerd zolang ik nog steeds betaal voor mn dochter, aangezien dat nog altijd via mn ex gaat, maar dit is het laatste jaar heb ik me voorgenomen..
ja, dat zijn ongezonde verbindingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
Mijn geval blijft ook gecompliceerd zolang ik nog steeds betaal voor mn dochter, aangezien dat nog altijd via mn ex gaat, maar dit is het laatste jaar heb ik me voorgenomen..
Nog niet ingedoezeldquote:Op zondag 22 maart 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten FANN en wat een inzichten, heren
ik durf de ipad nog niet uit te zetten, ben bang dat de situatie me dan aanvliegt. Oh en ik vind de gesprekken boeiendquote:
25 inmiddels . laatste jaar van dr studie..quote:
In welk opzicht?quote:Op zondag 22 maart 2015 02:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat zijn ongezonde verbindingen.
ja dan wordt het idd wel tijdquote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
25 inmiddels . laatste jaar van dr studie..
[..]
In welk opzicht?
Ik moet met de situatie leven , want ik hou van mn dochter.. Met mn ex heb ik een goede verstandhouding zonder gezeik ...
goede verstandhouding prima en vanwege dochter ook heel belangrijk, maar je moet wel echt los van elkaar zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
25 inmiddels . laatste jaar van dr studie..
[..]
In welk opzicht?
Ik moet met de situatie leven , want ik hou van mn dochter.. Met mn ex heb ik een goede verstandhouding zonder gezeik ...
Zeker in mijn eigen situatie zonder vaste inkomsten... Momenteel zou ik gewoon nee moeten verkopen, maar ik heb de speelruimte nog wel even ...quote:
pffff klotesituatiequote:Op zondag 22 maart 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker in mijn eigen situatie zonder vaste inkomsten... Momenteel zou ik gewoon nee moeten verkopen, maar ik heb de speelruimte nog wel even ...
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
Dit is het laatste jaar... Daarna ga ik geoon weer spontan geld verdienen zonder er iets voor te hoeven doen
sounds like a planquote:Op zondag 22 maart 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
Dit is het laatste jaar... Daarna ga ik geoon weer spontan geld verdienen zonder er iets voor te hoeven doen
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OKquote:
wow, dat verdien ik in een jaar, met hard werkenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OK
Jaja ... Voor je laten koken etc ,,,quote:Op zondag 22 maart 2015 02:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow, dat verdien ik in een jaar, met hard werken
wandelen, aparte verhalen aanhoren...quote:
Ik weet dat het meer is dan wat ik zei... en dat het een zwaar ondergewaardeerd beroep isquote:Op zondag 22 maart 2015 02:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wandelen, aparte verhalen aanhoren...
Maar ook mijn rug zowat slopen omdat je er eentje in bed moet tillen en verzorgen. En voor flinke groepen koken, je het leplazarus lopen, trap op, trap af, lange gangen door en dat honderd keer, op de grond zitten im iemands schoenen en sokken aan en uit te trekke, steunkousen aan- en uitdoen, en, en, en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |