Pas maar op en je krijgt er ook een aangenaaidquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk, KT kan het niet laten huis archivaris te spelen
ik vind alles goed en naaien doe ik niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op en je krijgt er ook een aangenaaid
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Hoor ik dat hier iemand een tagje zoekt? Als je een beetje leuke nieuws/film/sport/games/weblogberichten kan tikken, valt er altijd iets te regelen
En neuken alleen op verzoek buiten de deurquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind alles goed en naaien doe ik niet meer
2% bier?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
Zo effe een Radler met 2% tenslotte is het zaterdagavond
Sticky numbersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, het is dus eigenlijk soort Facebook, als je het verwijderd blijft het toch bestaan.
precies maar eerst belletje trekkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En neuken alleen op verzoek buiten de deur
Brouwerij Heineken Brouwerijquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je komt neuken doe ik wel open ... Geen probleem
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je komt neuken doe ik wel open ... Geen probleem
das heul niet veiligquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
je windt er in ieder geval geen doekjes om
Sas ook niet.... Trouwens ik heb een camera , dus ik kan eerst kijken ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
je windt er in ieder geval geen doekjes om
doekje voor het bloedenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... noemen ze dat een doekje bij jullie, dat wist ik dan weer niet
Ze neemt hem tot bloedens toe, jakkie.quote:
ik doe helemaal niets met Jackiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze neemt hem tot bloedens toe, jakkie.
IK ZEG NIET DOENquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe het eruitziet eigenlijkeffe googelen
Mijn god, waarom zou je een stuk rubber gaan beffen....quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit deze knip ik voor jou minimaal 20 lapjes
Soms smaakt en ruikt dat beter...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn god, waarom zou je een stuk rubber gaan beffen....
Ja, als ik het van afstand kan ruiken blijf ik sowieso uit de buurt, daar helpt geen stuk rubber meer tegen.quote:
Ik heb ze nog nooit gebruikt om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ga je toch echt met de verkeerde om Chuf
Jij bent dan ook een bikkelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gebruikt om eerlijk te zijn
Vraag 1. Wat proef je dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef sacha het volgende:
[..]
we schakelen nu over naar onze ervaringsdeskundige, kom d'r maar in sjoef
Vraag 1. Rubberquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag 1. Wat proef je dan?
Vraag 2. En waar ruikt het naar?
Vragen, vragen en nog eens vragen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk zegt ie dat het naar kip smaakt, ik neem nu alles wel aan....maar ben blij dat ik al gegeten heb.
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, ik was gewoon net effe later dan jou
dat ga ik effe voor je googelenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar, even serieus je hebt condooms met fruitsmaak, dan neem ik aan dat je ook van zulke beflapjes hebt. Kan je dan niet beter gewoon een aarbei of een banaan eten? of beffen? whatever?
Pasante Beflapjes - Liklapjes in 4 smakenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar, even serieus je hebt condooms met fruitsmaak, dan neem ik aan dat je ook van zulke beflapjes hebt. Kan je dan niet beter gewoon een aarbei of een banaan eten? of beffen? whatever?
Beflapkes is ontstaan uit de lesba scene , dus ik neem aan dat je dan bv. een Claudia de Brey smaak kunt kiezen of een Ireentje Wust voor de zilterige zweterige nasmaak ,,,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering zeg....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Pasante Beflapjes - Liklapjes in 4 smaken
https://www.condoom-anoni(...)-liklapjes-met-smaak
Hebben ze ook vismaak?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Pasante Beflapjes - Liklapjes in 4 smaken
https://www.condoom-anoni(...)-liklapjes-met-smaak
Limburgers hebben niet zo veel met vis.quote:
Welke smaak blief jij?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
De smaak van sperma verschilt per persoon en je hebt deze smaak niet volledig in de hand, maar met je voeding kun je er wel iets aan veranderen. Roken, alcohol en cafeïne maken sperma bitter. Spruiten, broccoli en rood vlees worden afgeraden. Van vet eten wordt ook gezegd dat het sperma een slechte smaak geeft. Vis kan sperma een lichte vissmaak geven.
Waar de naam walvis vandaan komt, is niet helemaal duidelijk. Sommigen denken dat het woord is afgeleid van het Noorse hval, wat fontein betekent. Wanneer walvissen boven water komen om te ademen, spuiten ze een wolk waterdamp uit hun blaasgaten, wat aan een fontein doet denken. Anderen zijn van oordeel dat walvis van hwael-vis komt. Dit betekent wielvis en verwijst naar de wielachtige manier waarop het dier zich onder water voortbeweegt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom ze die walvissen noemen heb ik nooit begrepen?
Wat willen jullie ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
De smaak van sperma verschilt per persoon en je hebt deze smaak niet volledig in de hand, maar met je voeding kun je er wel iets aan veranderen. Roken, alcohol en cafeïne maken sperma bitter. Spruiten, broccoli en rood vlees worden afgeraden. Van vet eten wordt ook gezegd dat het sperma een slechte smaak geeft. Vis kan sperma een lichte vissmaak geven.
Met fruit kun je het juist iets zoeter maken, zeker zoete vruchten als kiwi, ananas en mango lijken dat effect te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als deze chat ooit teruggelezen wordt, dan was ik er niet bij.
Kom dan na mn middag smoothie langsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Met fruit kun je het juist iets zoeter maken, zeker zoete vruchten als kiwi, ananas en mango lijken dat effect te hebben
Die naam slaat nergens op, het is geen vis en aan de wal ontploft ie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar de naam walvis vandaan komt, is niet helemaal duidelijk.
Ga klagen bij Googlequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die naam slaat nergens op, het is geen vis en aan de wal ontploft ie.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom ze die walvissen noemen heb ik nooit begrepen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die naam slaat nergens op, het is geen vis en aan de wal ontploft ie.
als Piet genoeg spuit zou het moeten kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan ik niet in het Smoelenboek zetten Piet
In het tieten topic dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan ik niet in het Smoelenboek zetten Piet
ik heb genoeg plaatjes gezien, maar er was er niet één die ik kon gebruikenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
als Piet genoeg spuit zou het moeten kunnen
ik geloof je onmiddellijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb genoeg plaatjes gezien, maar er was er niet één die ik kon gebruiken
ach gossie ja...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Hut die dit morgen gaat teruglezen
Die heeft eerst de ochtend mis, daarna nog een rondje fietsen dus tegen het einde van de middag zak ie wel weer thuis zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Hut die dit morgen gaat teruglezen
Doe je het bijna weerquote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]ja dat wil je ...
anders had je direct weer uitgelogd
Nou tis me allemaal wat... vreselijk gewoonquote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gedeelte met de lapjes vond ik ook te ver gaan.
Daarom heb ik me teruggetrokken. Ik schaam me dood.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Overdrijf niet zo Piet... Ok je woont in de regio waar dat niet kan , maar dat is dan ook meer een maskeringquote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik me teruggetrokken. Ik schaam me dood.
En wie begon er eigenlijk over?
Sas denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik me teruggetrokken. Ik schaam me dood.
En wie begon er eigenlijk over?
In die regio kan je wel fijn 'brommers kieken'.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo Piet... Ok je woont in de regio waar dat niet kan , maar dat is dan ook meer een maskering
net als een beflapjequote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo Piet... Ok je woont in de regio waar dat niet kan , maar dat is dan ook meer een maskering
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als de boel daar beneden zo ruft, bef ik zelfs niet met een lapje, kom op zeg.
kijk, dan klopt het weer en ga ik met een gerust hart slapenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
maar hoe het kwam weet ik al niet meer... doekje voor het bloeden begon het mee geloof ik
Dan ga ik me nog liever een biefstuk eten.quote:
Moet je nog mee naar de boot om er zeker van te zijn dat ze opstappen?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk, dan klopt het weer en ga ik met een gerust hart slapen
die eerste kon ik wel gebruikenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga ik me nog liever een biefstuk eten.
Tot bloedens toe.
er is vast nog el iets te vinden op internetquote:Op zondag 22 maart 2015 00:18 schreef Bluezz het volgende:
wel jammer dat we verder niks zagen
/mannensex
ja je bent gewaarschuwdquote:Op zondag 22 maart 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je moet verdorie nog oppassen wat je hier zegt.
Allemaal al gezienquote:Op zondag 22 maart 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
er is vast nog el iets te vinden op internet
Oeps jaquote:Op zondag 22 maart 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je moet verdorie nog oppassen wat je hier zegt.
halve avond stond er al allerlei seks meuk op op de tv hier (TLCquote:
Ja, Fann kan je het fijne erover vertellen.quote:
Hij mag teruglezenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, Fann kan je het fijne erover vertellen.
Nee, maar zulke dingen komen niet eens in me op.quote:
kerels die wilden?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nooit, wel een paar keer in de gelegenheid geweest....
ja, weet ik al, spanje hotel je baas homo etc. etc.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
zo, de verhalen komen wel los vanavondquote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ligt zeker lekker in je bed op je phone mee te lezen?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, de verhalen komen wel los vanavond
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, weet ik al, spanje hotel je baas homo etc. etc.
had je nog sjans?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.
Was wel aardig geweest als het reisbureau had verteld dat dat een homo eiland was
Ik wist het niet
ik lig uitgeteld op de bank en heb geen smartphonequote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij ligt zeker lekker in je bed op je phone mee te lezen?
Ja bv...quote:
Niet zo... Ja hotel en hij is homo, maar heeft nooit iets gevraagd of gedaan. Behalve dat ie me chufi heeft genaamdquote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, weet ik al, spanje hotel je baas homo etc. etc.
oh... wat ouderwetsquote:Op zondag 22 maart 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig uitgeteld op de bank en heb geen smartphone
Mijn buurman is homo, en zelfs al was ik er een, ik vind die gast lelijk. En ik heb geen idee of daar ook lapjes voor bestaan. Ik zeg wel gewoon hoi tegen hem. Maar mijn god zeg, ik moet er niet aan denken ........quote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, de verhalen komen wel los vanavond
was een jongerenreis.quote:
dat bedoel ik ook......................... dat heb je namelijk al 7 keer verteldquote:Op zondag 22 maart 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo... Ja hotel en hij is homo, maar heeft nooit iets gevraagd of gedaan. Behalve dat ie me chufi heeft genaamd
hij misschien ook niet, dus .....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn buurman is homo, en zelfs al was ik er een, ik vind die gast lelijk. En ik heb geen idee of daar ook lapjes voor bestaan. Ik zeg wel gewoon hoi tegen hem. Maar mijn god zeg, ik moet er niet aan denken ........
Hahaha dat wist ik al voordat ze bestondenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.
Was wel aardig geweest als het reisbureau had verteld dat dat een homo eiland was
Ik wist het niet
gelukkig zijn er nog nieuwkomers zoals ik die het verhaal nog niet kennenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook......................... dat heb je namelijk al 7 keer verteld
homo's?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha dat wist ik al voordat ze bestonden
o ja sorryquote:Op zondag 22 maart 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog nieuwkomers zoals ik die het verhaal nog niet kennen
Mykonos was nog best leuk, maar had een klote reisgezelschapjequote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van die Grieken kan je alles verwachten......toch?
Sitges is een hele duidelijke jaquote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
Sitges 30 km onder Barcelona staat daar ook al jaren om bekend, maar daarom kun je er nog wel gewoon heen gaan om op het strand te liggen bakken..
Ja, maar wie noemt een eiland nou Lesbos? Daar begint het al.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mykonos was nog best leuk, maar had een klote reisgezelschapje
Meer dan 30 jaar geleden riep mn Turkse oom ooit dat ik bij hem langs moest komen en dan zou ie me meenemen naar Lesbos....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van die Grieken kan je alles verwachten......toch?
daar ben ik om die reden nog nooit geweest :Mquote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar wie noemt een eiland nou Lesbos? Daar begint het al.
dat heet al eeuwen zoquote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar wie noemt een eiland nou Lesbos? Daar begint het al.
Tering, Koen, let op je woorden.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar ben ik om die reden nog nooit geweest :M
Mja, Mykonos ben ik maar gaan duiken
Hoe kom jij aan een Turkse oom?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 30 jaar geleden riep mn Turkse oom ooit dat ik bij hem langs moest komen en dan zou ie me meenemen naar Lesbos....
Helaas is het er nooit van gekomen...Omgekomen door het toenmalige regime ....
Dat heb je gegoogled!!quote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Tante getrouwd met een Turk bedenk ik me nu
Jij hebt volgens mij alle info van google, anders kon je nooit zoveel weten.quote:
De oudste zus van mn vader trouwde er ooit een Turkse professor in de economie.... Eind jaren 70 werd ie vanwege zn boek/mening in het gevang gezet ... Daarna is ie nooit meer normaal geworden en vroegtijdig overleden... Hun 2 dochters woonden in het begin van de 70s een tijdje bij ons en gingen toen hier ook naar school... De oudste is 1 van de eerste vrouwenvoorvechster voor allochtonen in Nederlandquote:
vanavond heb ik véél gegoogeld ja, da klopt, maar dit was nogal logisch bij nader inzienquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij alle info van google, anders kon je nooit zoveel weten.
Ja ik heb zoiets al eens eerder verteldquote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Tante getrouwd met een Turk bedenk ik me nu
wat had ie voor boek geschreven dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De oudste zus van mn vader trouwde er ooit een Turkse professor in de economie.... Eind jaren 70 werd ie vanwege zn boek/mening in het gevang gezet ... Daarna is ie nooit meer normaal geworden en vroegtijdig overleden... Hun 2 dochters woonden in het begin van de 70s een tijdje bij ons en gingen toen hier ook naar school... De oudste is 1 van de eerste vrouwenvoorvechster voor allochtonen in Nederland
Je bent van meerdere markten thuis zelfs.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
vanavond heb ik véél gegoogeld ja, da klopt, maar dit was nogal logisch bij nader inzien
ah... dat was ik dan weer vergeten... of gemist...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik jeb zoiets al eens eerder verteld
Ja mijn nichtjes kunnen ook zeggen dat ze een Griekse oom hebben bedacht ik me ineensquote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent van meerdere markten thuis zelfs.
Yönetim ve yöneticiquote:
Een helder momentje diende zich plots aan.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja mijn nichtjes kunnen ook zeggen dat ze een Griekse oom hebben bedacht ik me ineens
ja dat zegt me niks... waar ging het boek over bedoel ik?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Yönetim ve yönetici
Title: Yönetim ve yönetici
Author: Tümer, Melih
Personal Author: Tümer, Melih
Publication Information: [Türkiye : yayl.y.], 1975 (Türkiye : Üçler Matbaası).
Physical Description: 334 s. ; 24 cm.
Subject Term:
Industrial management.
Endüstriyel yönetim.
Managerial economics.
Yönetim ekonomisi.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een helder momentje diende zich plots aan.
Misschien is het op google te vinden.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zegt me niks... waar ging het boek over bedoel ik?
Economie, neem ik aan. Ach, alweer een aanname.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
duidelijkquote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Yönetim ve yönetici
Title: Yönetim ve yönetici
Author: Tümer, Melih
Personal Author: Tümer, Melih
Publication Information: [Türkiye : yayl.y.], 1975 (Türkiye : Üçler Matbaası).
Physical Description: 334 s. ; 24 cm.
Subject Term:
Industrial management.
Endüstriyel yönetim.
Managerial economics.
Yönetim ekonomisi.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is het op google te vinden.
Die moest even.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
handiger als Chuf het effe uitlegt ....... hoewel........
Geen idee, maar de toenmalig regering was het niet eens met zn meningen ...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij toeval googlede ik de titel.. De inhoud geen idee, maar over economie dusquote:Op zondag 22 maart 2015 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is het op google te vinden.
heb een halve fles op, kijken of het een rustige nacht wordt straksquote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik voorzie weer een slapeloze nacht. 1 keer werkte de wijn, de dag erna niet, dus ik denk dat ik geen alcoholist hoef te worden.
Ik snap het. Geen idee dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar de toenmalig regering was het niet eens met zn meningen ...
Er is ook een film uit die periode die gaat over een buitenlander die gevangen zit in Turkse gevangenis... Weet zo niet meer de titel.. Maar de omstandigheden waren bar en boos... Dat heb ik wel gehoord van mn tante en mn nichtjes
http://translate.google.n(...)/7843522&prev=searchquote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die moest even.![]()
Ik vind ook dat ie het moet uitleggen, maar inderdaad ook, hoewel...Wat is handiger.
Even een boek uitleggen, dat is een eitje.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
handiger als Chuf het effe uitlegt ....... hoewel........
oké... nah... klote dat wel...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is ook een film uit die periode die gaat over een buitenlander die gevangen zit in Turkse gevangenis... Weet zo niet meer de titel.. Maar de omstandigheden waren bar en boos... Dat heb ik wel gehoord van mn tante en mn nichtjes
Ok. dat schijnt inderdaad wel een onderwerpje te zijn wat regeringen niet echt willen. Is wel kut natuurlijk, van je oom.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij toeval googlede ik de titel.. De inhoud geen idee, maar over economie dus
Gelukkig maar en niet leuk dat je niet lekker slaapt.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik voorzie weer een slapeloze nacht. 1 keer werkte de wijn, de dag erna niet, dus ik denk dat ik geen alcoholist hoef te worden.
ik ben ook klaarwakker hoor, en die Radler werkt ook nietquote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je al in de bajes moet zitten kan je het beste hier zitten. Dat is een feit.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Tja, in die tijd en ook in deze tijd, weet je het toch niet met bepaalde regeringen, waarom sommige dingen wel mogen en sommige niet. Bizar hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
http://translate.google.n(...)/7843522&prev=search
maar dan nog... waarom moest ie toen de gevangenis in, wat stond er in dat niet mocht????
vragen... vragen...
Ja dat is niet leuk idd.... Mijn tante had hem toen al verlaten en werkte voor Brussels als tolk ...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een treurig verhaal van de oom, sjoef
nee,da's niet goed... griepje?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig te bibberen in bed, da's niet goed
Dat is niet goed nee.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
ik dacht trouwens dat je op de bank lagquote:Op zondag 22 maart 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Fann ik weet het niet meer.. Maar kort gezegd had hij een te liberale openbare mening als professor en dat kon toen niet ....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
http://translate.google.n(...)/7843522&prev=search
maar dan nog... waarom moest ie toen de gevangenis in, wat stond er in dat niet mocht????
vragen... vragen...
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann ik weet het niet meer.. Maar kort gezegd had hij een te liberale openbare mening als professor en dat kon toen niet ....
ja, dan ben je gewoon heel erg moe denk ik... en je piekert over iets zeker?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, geen griep, gewoon optelsom van een periode heel slecht slapen, moe van 2 diensten en een hoofd vol met vanalles
Ik ben meestal een kacheltje in bed , maar ook daarbuitenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben net verkast. Moet ws ook gewoon nog even opwarmen
truste Chocoquote:Op zondag 22 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga even wat anders doen, want iets met alcohol en daardoor dingen niet snappen en zo.![]()
Slaap lekker mensjes en voor de slechte slapers, sterkte deze nacht.![]()
![]()
verwarrende gedachtes die van links naar rechts en weer terug gaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dan ben je gewoon heel erg moe denk ik... en je piekert over iets zeker?
We snappen elkaar hier allemaal niet hoor, dus da's niks nieuwsquote:Op zondag 22 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga even wat anders doen, want iets met alcohol en daardoor dingen niet snappen en zo.![]()
![]()
uhuh, zou cocosdrank lekker zijn met zoete zooi. Ik ga het ff testen, ik alat een ander keeer wel weten hoe het smaakte ne fuck de fouten heb eggen zin meer om ze te vetbetern.quote:
over het werk of over iets anders?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verwarrende gedachtes die van links naar rechts en weer terug gaan.
jij gooit jezelf heel erg in de aanbieding vanavond he?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben meestal een kacheltje in bed , maar ook daarbuiten
ja ga maar effe testen dan....quote:Op zondag 22 maart 2015 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uhuh, zou cocosdrank lekker zijn met zoete zooi. Ik ga het ff testen, ik alat een ander keeer wel weten hoe het smaakte ne fuck de fouten heb eggen zin meer om ze te vetbetern.omg.
Ik had een cocosdrank smoothie vandaag... Was best lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uhuh, zou cocosdrank lekker zijn met zoete zooi. Ik ga het ff testen, ik alat een ander keeer wel weten hoe het smaakte ne fuck de fouten heb eggen zin meer om ze te vetbetern.omg.
Soms doe ik dat graagquote:Op zondag 22 maart 2015 01:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij gooit jezelf heel erg in de aanbieding vanavond he?
ook onrustig in je hoofd?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een halve fles op, kijken of het een rustige nacht wordt straks
oké dus het is iets anders... tja ik weet niet wat dus ik weet ook niks te zeggen dan..quote:Op zondag 22 maart 2015 01:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, over werk pieker ik nooit. Da's een van vele de fijne kanten van mijn werk als invaller.
dat valt gelukkig mee de laatste tijd, heb slechte tijden gekend.quote:
Goed te horen dat het weer wat beter gaat... Over de alcohol kan ik je geen aanbevelingen doenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat valt gelukkig mee de laatste tijd, heb slechte tijden gekend.
maar alcohol laat me of goed slapen, of ik lig te draaien in bed
ik gooi het hier ook niet zomaar neer zodat de hele wereld het kan meelezen natuurlijk, maar nog steeds..mannen...*zucht*.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
oké dus het is iets anders... tja ik weet niet wat dus ik weet ook niks te zeggen dan..
ah....... ja ik herinner me nog wel iets .. ja klote...quote:Op zondag 22 maart 2015 01:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gooi het hier ook niet zomaar neer zodat de hele wereld het kan meelezen natuurlijk, maar nog steeds..mannen...*zucht*.
Nee da's eigenlijk niet helemaal eerlijk tegenover diegene in kwestie, het is gewoon ingewikkeld en verwarrend.
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Ja, als vrouwen teveel drinken krijg je dat dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zeg toch verder niks, was een grapje omdat ze het niet snapte
ik heb het zelfs wel eens als ik niet drinkquote:Op zondag 22 maart 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, als vrouwen teveel drinken krijg je dat dus.
Ik dacht ook dat ze een grapje maakte hoor....quote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het zelfs wel eens als ik niet drink
Krijg nou wat Fann..quote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het zelfs wel eens als ik niet drink
Nee ze had het écht niet door geloof ikquote:Op zondag 22 maart 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze een grapje maakte hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |