Die heeft eerst de ochtend mis, daarna nog een rondje fietsen dus tegen het einde van de middag zak ie wel weer thuis zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Hut die dit morgen gaat teruglezen
Doe je het bijna weerquote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]ja dat wil je ...
anders had je direct weer uitgelogd
Nou tis me allemaal wat... vreselijk gewoonquote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gedeelte met de lapjes vond ik ook te ver gaan.
Daarom heb ik me teruggetrokken. Ik schaam me dood.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Overdrijf niet zo Piet... Ok je woont in de regio waar dat niet kan , maar dat is dan ook meer een maskeringquote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik me teruggetrokken. Ik schaam me dood.
En wie begon er eigenlijk over?
Sas denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik me teruggetrokken. Ik schaam me dood.
En wie begon er eigenlijk over?
In die regio kan je wel fijn 'brommers kieken'.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo Piet... Ok je woont in de regio waar dat niet kan , maar dat is dan ook meer een maskering
net als een beflapjequote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo Piet... Ok je woont in de regio waar dat niet kan , maar dat is dan ook meer een maskering
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als de boel daar beneden zo ruft, bef ik zelfs niet met een lapje, kom op zeg.
kijk, dan klopt het weer en ga ik met een gerust hart slapenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
maar hoe het kwam weet ik al niet meer... doekje voor het bloeden begon het mee geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |