Nee, maar zulke dingen komen niet eens in me op.quote:
kerels die wilden?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nooit, wel een paar keer in de gelegenheid geweest....
ja, weet ik al, spanje hotel je baas homo etc. etc.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
zo, de verhalen komen wel los vanavondquote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ligt zeker lekker in je bed op je phone mee te lezen?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, de verhalen komen wel los vanavond
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, weet ik al, spanje hotel je baas homo etc. etc.
had je nog sjans?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.
Was wel aardig geweest als het reisbureau had verteld dat dat een homo eiland was
Ik wist het niet
ik lig uitgeteld op de bank en heb geen smartphonequote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij ligt zeker lekker in je bed op je phone mee te lezen?
Ja bv...quote:
Niet zo... Ja hotel en hij is homo, maar heeft nooit iets gevraagd of gedaan. Behalve dat ie me chufi heeft genaamdquote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, weet ik al, spanje hotel je baas homo etc. etc.
oh... wat ouderwetsquote:Op zondag 22 maart 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig uitgeteld op de bank en heb geen smartphone
Mijn buurman is homo, en zelfs al was ik er een, ik vind die gast lelijk. En ik heb geen idee of daar ook lapjes voor bestaan. Ik zeg wel gewoon hoi tegen hem. Maar mijn god zeg, ik moet er niet aan denken ........quote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, de verhalen komen wel los vanavond
was een jongerenreis.quote:
dat bedoel ik ook......................... dat heb je namelijk al 7 keer verteldquote:Op zondag 22 maart 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo... Ja hotel en hij is homo, maar heeft nooit iets gevraagd of gedaan. Behalve dat ie me chufi heeft genaamd
hij misschien ook niet, dus .....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn buurman is homo, en zelfs al was ik er een, ik vind die gast lelijk. En ik heb geen idee of daar ook lapjes voor bestaan. Ik zeg wel gewoon hoi tegen hem. Maar mijn god zeg, ik moet er niet aan denken ........
Hahaha dat wist ik al voordat ze bestondenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.
Was wel aardig geweest als het reisbureau had verteld dat dat een homo eiland was
Ik wist het niet
gelukkig zijn er nog nieuwkomers zoals ik die het verhaal nog niet kennenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook......................... dat heb je namelijk al 7 keer verteld
homo's?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha dat wist ik al voordat ze bestonden
o ja sorryquote:Op zondag 22 maart 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog nieuwkomers zoals ik die het verhaal nog niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |