Met fruit kun je het juist iets zoeter maken, zeker zoete vruchten als kiwi, ananas en mango lijken dat effect te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als deze chat ooit teruggelezen wordt, dan was ik er niet bij.
Kom dan na mn middag smoothie langsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Met fruit kun je het juist iets zoeter maken, zeker zoete vruchten als kiwi, ananas en mango lijken dat effect te hebben
Die naam slaat nergens op, het is geen vis en aan de wal ontploft ie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar de naam walvis vandaan komt, is niet helemaal duidelijk.
Ga klagen bij Googlequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die naam slaat nergens op, het is geen vis en aan de wal ontploft ie.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom ze die walvissen noemen heb ik nooit begrepen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die naam slaat nergens op, het is geen vis en aan de wal ontploft ie.
als Piet genoeg spuit zou het moeten kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan ik niet in het Smoelenboek zetten Piet
In het tieten topic dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan ik niet in het Smoelenboek zetten Piet
ik heb genoeg plaatjes gezien, maar er was er niet één die ik kon gebruikenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
als Piet genoeg spuit zou het moeten kunnen
ik geloof je onmiddellijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb genoeg plaatjes gezien, maar er was er niet één die ik kon gebruiken
ach gossie ja...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Hut die dit morgen gaat teruglezen
Die heeft eerst de ochtend mis, daarna nog een rondje fietsen dus tegen het einde van de middag zak ie wel weer thuis zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Hut die dit morgen gaat teruglezen
Doe je het bijna weerquote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]ja dat wil je ...
anders had je direct weer uitgelogd
Nou tis me allemaal wat... vreselijk gewoonquote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gedeelte met de lapjes vond ik ook te ver gaan.
Daarom heb ik me teruggetrokken. Ik schaam me dood.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Overdrijf niet zo Piet... Ok je woont in de regio waar dat niet kan , maar dat is dan ook meer een maskeringquote:Op zondag 22 maart 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik me teruggetrokken. Ik schaam me dood.
En wie begon er eigenlijk over?
Sas denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik me teruggetrokken. Ik schaam me dood.
En wie begon er eigenlijk over?
In die regio kan je wel fijn 'brommers kieken'.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo Piet... Ok je woont in de regio waar dat niet kan , maar dat is dan ook meer een maskering
net als een beflapjequote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo Piet... Ok je woont in de regio waar dat niet kan , maar dat is dan ook meer een maskering
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als de boel daar beneden zo ruft, bef ik zelfs niet met een lapje, kom op zeg.
kijk, dan klopt het weer en ga ik met een gerust hart slapenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
maar hoe het kwam weet ik al niet meer... doekje voor het bloeden begon het mee geloof ik
Dan ga ik me nog liever een biefstuk eten.quote:
Moet je nog mee naar de boot om er zeker van te zijn dat ze opstappen?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk, dan klopt het weer en ga ik met een gerust hart slapen
die eerste kon ik wel gebruikenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga ik me nog liever een biefstuk eten.
Tot bloedens toe.
er is vast nog el iets te vinden op internetquote:Op zondag 22 maart 2015 00:18 schreef Bluezz het volgende:
wel jammer dat we verder niks zagen
/mannensex
ja je bent gewaarschuwdquote:Op zondag 22 maart 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je moet verdorie nog oppassen wat je hier zegt.
Allemaal al gezienquote:Op zondag 22 maart 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
er is vast nog el iets te vinden op internet
Oeps jaquote:Op zondag 22 maart 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je moet verdorie nog oppassen wat je hier zegt.
halve avond stond er al allerlei seks meuk op op de tv hier (TLCquote:
Ja, Fann kan je het fijne erover vertellen.quote:
Hij mag teruglezenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, Fann kan je het fijne erover vertellen.
Nee, maar zulke dingen komen niet eens in me op.quote:
kerels die wilden?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nooit, wel een paar keer in de gelegenheid geweest....
ja, weet ik al, spanje hotel je baas homo etc. etc.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
zo, de verhalen komen wel los vanavondquote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ligt zeker lekker in je bed op je phone mee te lezen?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, de verhalen komen wel los vanavond
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, weet ik al, spanje hotel je baas homo etc. etc.
had je nog sjans?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.
Was wel aardig geweest als het reisbureau had verteld dat dat een homo eiland was
Ik wist het niet
ik lig uitgeteld op de bank en heb geen smartphonequote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij ligt zeker lekker in je bed op je phone mee te lezen?
Ja bv...quote:
Niet zo... Ja hotel en hij is homo, maar heeft nooit iets gevraagd of gedaan. Behalve dat ie me chufi heeft genaamdquote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, weet ik al, spanje hotel je baas homo etc. etc.
oh... wat ouderwetsquote:Op zondag 22 maart 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig uitgeteld op de bank en heb geen smartphone
Mijn buurman is homo, en zelfs al was ik er een, ik vind die gast lelijk. En ik heb geen idee of daar ook lapjes voor bestaan. Ik zeg wel gewoon hoi tegen hem. Maar mijn god zeg, ik moet er niet aan denken ........quote:Op zondag 22 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, de verhalen komen wel los vanavond
was een jongerenreis.quote:
dat bedoel ik ook......................... dat heb je namelijk al 7 keer verteldquote:Op zondag 22 maart 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo... Ja hotel en hij is homo, maar heeft nooit iets gevraagd of gedaan. Behalve dat ie me chufi heeft genaamd
hij misschien ook niet, dus .....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn buurman is homo, en zelfs al was ik er een, ik vind die gast lelijk. En ik heb geen idee of daar ook lapjes voor bestaan. Ik zeg wel gewoon hoi tegen hem. Maar mijn god zeg, ik moet er niet aan denken ........
Hahaha dat wist ik al voordat ze bestondenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug ooit naar Mykonos op vakantie geweest.
Was wel aardig geweest als het reisbureau had verteld dat dat een homo eiland was
Ik wist het niet
gelukkig zijn er nog nieuwkomers zoals ik die het verhaal nog niet kennenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook......................... dat heb je namelijk al 7 keer verteld
homo's?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha dat wist ik al voordat ze bestonden
o ja sorryquote:Op zondag 22 maart 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog nieuwkomers zoals ik die het verhaal nog niet kennen
Mykonos was nog best leuk, maar had een klote reisgezelschapjequote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van die Grieken kan je alles verwachten......toch?
Sitges is een hele duidelijke jaquote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
Sitges 30 km onder Barcelona staat daar ook al jaren om bekend, maar daarom kun je er nog wel gewoon heen gaan om op het strand te liggen bakken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |