Mykonos was nog best leuk, maar had een klote reisgezelschapjequote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van die Grieken kan je alles verwachten......toch?
Sitges is een hele duidelijke jaquote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
Sitges 30 km onder Barcelona staat daar ook al jaren om bekend, maar daarom kun je er nog wel gewoon heen gaan om op het strand te liggen bakken..
Ja, maar wie noemt een eiland nou Lesbos? Daar begint het al.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mykonos was nog best leuk, maar had een klote reisgezelschapje
Meer dan 30 jaar geleden riep mn Turkse oom ooit dat ik bij hem langs moest komen en dan zou ie me meenemen naar Lesbos....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van die Grieken kan je alles verwachten......toch?
daar ben ik om die reden nog nooit geweest :Mquote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar wie noemt een eiland nou Lesbos? Daar begint het al.
dat heet al eeuwen zoquote:Op zondag 22 maart 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar wie noemt een eiland nou Lesbos? Daar begint het al.
Tering, Koen, let op je woorden.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar ben ik om die reden nog nooit geweest :M
Mja, Mykonos ben ik maar gaan duiken
Hoe kom jij aan een Turkse oom?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer dan 30 jaar geleden riep mn Turkse oom ooit dat ik bij hem langs moest komen en dan zou ie me meenemen naar Lesbos....
Helaas is het er nooit van gekomen...Omgekomen door het toenmalige regime ....
Dat heb je gegoogled!!quote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Tante getrouwd met een Turk bedenk ik me nu
Jij hebt volgens mij alle info van google, anders kon je nooit zoveel weten.quote:
De oudste zus van mn vader trouwde er ooit een Turkse professor in de economie.... Eind jaren 70 werd ie vanwege zn boek/mening in het gevang gezet ... Daarna is ie nooit meer normaal geworden en vroegtijdig overleden... Hun 2 dochters woonden in het begin van de 70s een tijdje bij ons en gingen toen hier ook naar school... De oudste is 1 van de eerste vrouwenvoorvechster voor allochtonen in Nederlandquote:
vanavond heb ik véél gegoogeld ja, da klopt, maar dit was nogal logisch bij nader inzienquote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij alle info van google, anders kon je nooit zoveel weten.
Ja ik heb zoiets al eens eerder verteldquote:Op zondag 22 maart 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Tante getrouwd met een Turk bedenk ik me nu
wat had ie voor boek geschreven dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De oudste zus van mn vader trouwde er ooit een Turkse professor in de economie.... Eind jaren 70 werd ie vanwege zn boek/mening in het gevang gezet ... Daarna is ie nooit meer normaal geworden en vroegtijdig overleden... Hun 2 dochters woonden in het begin van de 70s een tijdje bij ons en gingen toen hier ook naar school... De oudste is 1 van de eerste vrouwenvoorvechster voor allochtonen in Nederland
Je bent van meerdere markten thuis zelfs.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
vanavond heb ik véél gegoogeld ja, da klopt, maar dit was nogal logisch bij nader inzien
ah... dat was ik dan weer vergeten... of gemist...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik jeb zoiets al eens eerder verteld
Ja mijn nichtjes kunnen ook zeggen dat ze een Griekse oom hebben bedacht ik me ineensquote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent van meerdere markten thuis zelfs.
Yönetim ve yöneticiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |