nee,da's niet goed... griepje?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig te bibberen in bed, da's niet goed
Dat is niet goed nee.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
ik dacht trouwens dat je op de bank lagquote:Op zondag 22 maart 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Fann ik weet het niet meer.. Maar kort gezegd had hij een te liberale openbare mening als professor en dat kon toen niet ....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
http://translate.google.n(...)/7843522&prev=search
maar dan nog... waarom moest ie toen de gevangenis in, wat stond er in dat niet mocht????
vragen... vragen...
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann ik weet het niet meer.. Maar kort gezegd had hij een te liberale openbare mening als professor en dat kon toen niet ....
ja, dan ben je gewoon heel erg moe denk ik... en je piekert over iets zeker?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, geen griep, gewoon optelsom van een periode heel slecht slapen, moe van 2 diensten en een hoofd vol met vanalles
Ik ben meestal een kacheltje in bed , maar ook daarbuitenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben net verkast. Moet ws ook gewoon nog even opwarmen
truste Chocoquote:Op zondag 22 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga even wat anders doen, want iets met alcohol en daardoor dingen niet snappen en zo.![]()
Slaap lekker mensjes en voor de slechte slapers, sterkte deze nacht.![]()
![]()
verwarrende gedachtes die van links naar rechts en weer terug gaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dan ben je gewoon heel erg moe denk ik... en je piekert over iets zeker?
We snappen elkaar hier allemaal niet hoor, dus da's niks nieuwsquote:Op zondag 22 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga even wat anders doen, want iets met alcohol en daardoor dingen niet snappen en zo.![]()
Slaap lekker mensjes en voor de slechte slapers, sterkte deze nacht.![]()
![]()
uhuh, zou cocosdrank lekker zijn met zoete zooi. Ik ga het ff testen, ik alat een ander keeer wel weten hoe het smaakte ne fuck de fouten heb eggen zin meer om ze te vetbetern.quote:
over het werk of over iets anders?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verwarrende gedachtes die van links naar rechts en weer terug gaan.
jij gooit jezelf heel erg in de aanbieding vanavond he?quote:Op zondag 22 maart 2015 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben meestal een kacheltje in bed , maar ook daarbuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |